Do posiadaczy Samsung贸w Galaxy (Ace 4)

Data: 2014-10-10 11:32:10
Autor: Trybun
Do posiadaczy Samsung贸w Galaxy (Ace 4)
W dniu 2014-10-09 22:21, Konspirator pisze:
Mam co艣 takiego, 偶e po wybraniu numeru i klikni臋ciu zielonej s艂uchawki, nawi膮zuje si臋 po艂膮czenie, ale na ekranie wy艣wietla si臋 symbol k艂贸dki (czyli zapewne "blokada" dotyku) i napis "kliknij dwukrotnie aby odblokowa膰", inaczej czerwona s艂uchawka nie dzia艂a. Czy da si臋 to jako艣 wy艂膮czy膰? Przegl膮dn膮艂em wszystkie opcje w ustawieniach i nie widz臋 takiej opcji. Pewnie da si臋 przyzwyczai膰 do ko艅czenia rozmowy przyciskiem zasilania, ale wola艂bym jednak swobodnie czerwon膮 s艂uchawk膮.
Konia z rz臋dem temu, kto pomo偶e.

Chyba standard u Samsung贸w. W bez systemowym Monte, tak偶e po po艂膮czeniu blokuje si臋 ekran. Szlag mo偶e trafi膰 gdy w trakcie po艂膮czenia jest potrzeba wpisywanie czegos z klawiatury, np, podnumer贸w centrali telefonicznej. Nie s膮dzi艂em 偶e z Andkiem na pok艂adzie ta wada nadal wyst臋puje w Samsungach...

Data: 2014-10-10 12:40:06
Autor: Marco
[...]

ufff ... dobrze ze ten problem nie ma w SG S5, w Play'u wczesniej zaproponowali mi SG S+ i zalowalem tego wyboru bo nie mial Flash Led.
Marco

Data: 2014-10-11 09:24:20
Autor: Irokez
W dniu 2014-10-10 o 12:40, Marco pisze:
[...]

Mam staruszka Galaxy S Advance i te偶 nie ma takiego problemu.

--
Irokez

Data: 2014-10-11 18:40:55
Autor: Trybun
W dniu 2014-10-10 12:40, Marco pisze:
[...]

A wi臋c jednak nie standard. Wida膰 偶e tylko w tych ta艅szych (co wcale nie znaczy 偶e tanich) Samsung sk膮pi na czujniku zbli偶enia.

Data: 2014-10-12 00:17:42
Autor: Konspirator
Do posiadaczy Samsung贸w Galaxy (Ace 4)
W dniu 2014-10-11 18:40, Trybun pisze:
Samsung sk膮pi

Ale przecie偶 nie z przyczyny, 偶e model by艂by za drogi.
Sk膮pi膮, bo ludzie by flagowc贸w nie kupowali.

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹

Data: 2014-10-12 16:35:09
Autor: animka
W dniu 2014-10-10 11:32, Trybun pisze:
[...]

M贸j Trendy nie ma tej wady. Nam臋czy艂am si臋 za to z tym, kt贸rego wcze艣niej u偶ywa艂am (duos). K艂贸dki nie mia艂, ale jak potrzebowa艂am mie膰 dost臋p do klawiatury w czasie po艂膮czenia to ju偶 to cholerstwo by艂o zablokowane, czyli nie by艂o czujnika zbli偶eniowego.

--
animka

Do posiadaczy Samsung贸w Galaxy (Ace 4)