Do posiadaczy obu wiodących platform naraz :)

Data: 2010-09-14 12:58:51
Autor: Czezare
Do posiadaczy obu wiodących platform naraz :)
W dniu 2010-09-14 08:07, absceu4 pisze:
witam!

Jako ze grupa o konsolach, więc mowa tutaj o PS3 i X360 (peceta wyłączamy).

Załóżmy ze gra wychodzi na obie platformy - jest takich cała masa.
Ktore wydanie kupujecie i dlaczego?

Posiadam oba sprzety i w moim przypadku kryteriow jest zasadniczo kilka:

1.Jakosc grafiki czyli portu na dana konsole w grach multiplatformowych.

W 95-ciu procentach gry multiplatformowe wygladaja lepiej na X360 i to nierzadko zdecydowanie.Przedwczoraj na przyklad porownywalem pierwsza czesc Assassin`s Creed  i musze powiedziec, ze jakosc grafy na PS3 jest kiepsciutka w porownaniu z xboxem. Mowie to z obiektywizmem, na jaki mnie tylko stac.To samo Bioshock 2. Na PS3 wyglada po prostu katastrofalnie.Just Cause 2 rowniez wyglada lepiej na maszynce Microsoftu, choc roznica nie jest juz tak wyrazna. Jadac w druga strone to wg mnie nieco lepiej na PS3 wyglada Vanquish (chodzi o demko) i lepsze jest sterowanie.A skoro o sterowaniu mowa to drugim kryterium jest:

2.Pad

W efpeesach nie ma dla mnie zadnej alternatywy. Wybieram tylko i wylacznie X360 ze wzgledu na rozwierchutane, niewygodnie bo rownolegle ustawione wypukle i slizgajace sie po jakims czasie galeczki w DS3.
Jesli chodzi o triggery to rowniez nie ma o czym rozmawiac. W wyscigi lepiej sie gra na padzie od X0.
Dualshock ma zdecydowana przewage jesli chodzi o bijatyki (o lata swietlne lepszy krzyzak) i co za tym idzie gry sportowe. No ale akurat ja w te gry nie gram...

3.Online

Na plus PS3 dziala to, ze jest on za darmo, natomiast infrastruktura sieciowa (za duzo by gadac) znaczaco lepsza na iksie.

4. Cena gier przy ewentualnej ich odsprzedazy.

Zdecydowana przewaga gier na PS3. Nie traca na wartosi tak szybko jak ich odpowiedniki na X360.

Pozdr
Czezare

Do posiadaczy obu wiodących platform naraz :)