Do pośmiania się ;))

Data: 2013-07-19 19:52:43
Autor: TOMASZEK
Do pośmiania się ;))
Bo przecież nie dla przestrogi, bo chyba nikt się na to nie nabierze:
http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulamin.html

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

Data: 2013-07-19 20:05:57
Autor: sqlwiel
Do pośmiania się ;))
W dniu 2013-07-19 19:52, TOMASZEK pisze:
Bo przecież nie dla przestrogi, bo chyba nikt się na to nie nabierze:
http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulamin.html

ale ossso-ozi?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-07-19 20:26:36
Autor: TOMASZEK
Do pośmiania się ;))
W dniu 2013-07-19 20:05, sqlwiel pisze:
W dniu 2013-07-19 19:52, TOMASZEK pisze:
Bo przecież nie dla przestrogi, bo chyba nikt się na to nie nabierze:
http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulamin.html

ale ossso-ozi?

http://tinyurl.com/oq8fpom
http://tinyurl.com/nq6rgkq

Linki do Dziennika Internautów

Data: 2013-07-19 21:50:14
Autor: sqlwiel
Do pośmiania się ;))
W dniu 2013-07-19 20:26, TOMASZEK pisze:

http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulamin.html

ale ossso-ozi?

http://tinyurl.com/oq8fpom
http://tinyurl.com/nq6rgkq

Linki do Dziennika Internautów

No to trzeba było tak od razu, a nie linkiem do regulaminu.
Rzygać mi się chce, jak mam jakiś kolejny regulamin czytać. Wystarczą mi te, które mnie dotyczą. Pracy szukać nie muszę i da Bóg - nie będę.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-07-19 22:20:58
Autor: z
Do pośmiania się ;))
W dniu 2013-07-19 19:52, TOMASZEK pisze:
Bo przecież nie dla przestrogi, bo chyba nikt się na to nie nabierze:
http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulamin.html

Dla twojej ochrony dodatek Adobe Flash 10.2.* and lower został zablokowany.

Już nawet bez wnikania w merytorykę śmierdzi na kilometr. :-)

Data: 2013-07-25 19:06:55
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Do pośmiania się ;))
W dniu 19.07.2013 22:20, z pisze:
[...]

Przecie to nie wina strony, że masz starego flesza i przeglądarkę blokującą stare wersje flesza?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-07-25 21:56:00
Autor: z
Do pośmiania się ;))
Przecie to nie wina strony, że masz starego flesza i przeglądarkę
blokującą stare wersje flesza?

Dzięki za zwrócenie uwagi.
W zasadzie używam Chrome a Firefoxa już tylko czasem z sentymentu :-)
Kiedyś te aktualizację jakoś się łatwiej robiły ;-)

Data: 2013-07-19 23:42:20
Autor: Gotfryd Smolik news
Do pośmiania się ;))
On Fri, 19 Jul 2013, TOMASZEK wrote:

Bo przecież nie dla przestrogi, bo chyba nikt się na to nie nabierze:
http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulamin.html

"2. Zabronione jest używanie nazwy serwisu PROFESCON.PL, nazwy firmy
Profescon.pl,  powielanie, kopiowanie, używanie nazwy firmy lub danych
właœciciela i firmy na forach internetowych"

  ROTFL!

  Jak już chcieli błysnąć prawnym podejściem to przynajmniej mogliby
Kodeks Cywilny przeczytać i nie ładować pleonazmów do regulaminu.
  O takim drobiazgu jak bezskuteczne zapisy nie wspominając.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-07-20 00:37:36
Autor: Andrzej Lawa
Do pośmiania się ;))
[...]

Heh:

"OGŁASZAMY KONIEC NABORU PRACOWNIKÓW
Prosimy nie rejestrować się więcej w naszym serwisie, gdyż niesie to za sobą określone koszty (więcej na ten temat w regulaminie, który powinien przeczytać każdy w miarę rozwinięty kandydat)."

Sprawa się rypła, trzeba spieprzać ;)

PS: Profescon.pl Profescon.pl Profescon.pl Profescon.pl Profescon.pl

Powieliłem, i co mi, durnie, zrobicie? ;->

PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

Do pośmiania się ;))