Do praktyków - kody błędów - jak precyzyjne są?

Data: 2009-02-27 07:56:08
Autor: dziadekJacek
Do praktyków - kody błędów - jak precyzyjne są?
Nie wiem jak w Poldku, ale w mojej Vectrze kody są w miarę dokładne, tym nie mniej mechanik powiedział mi że najważniesze jest własciwe zinterpretowanie wszystkich kodów, bo czujnik przekazuje tylko złe wskazanie, ale usterka może wystąpić gdzieś pomiędzy. Tak więc na mój rozum najważniesza jest właściwa interpretacja (kod błędu i objawy), bo bezpośrednio kod może pokazywać coś innego. Przykład: w Renault Scenic II dci, po wyświetleniu błędy wtrysku podczas jazdy, braku dymienia i skasowaniu się błędu po ponownym uruchomieniu silnika wyszło, że jest do wymiany swieca żarowa :a nie coś bezpośrednio z wtryskami :)
--

dziadekJacek

www.bezwypadkowe.net

Do praktyków - kody błędów - jak precyzyjne są?