Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?

Data: 2014-01-12 02:09:54
Autor: krzysztofsf
Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 01:40:04 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:

A jak u was?

Jak plany wymiany sprzetu, z jakich modeli na jakie i z jaka czestotliwoscia?

Mam wrazenie, ze czesc osob odebrala post jako kryptoreklame.

Dla przypomnienia moj post sprzed ponad roku, gdy szukalem telefonu dla siebie i skonczylo sie to wyborem LG L7

https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topicsearchin/pl.misc.telefonia.gsm/authorname$3Akrzysztofsf|sort:date|spell:true/pl.misc.telefonia.gsm/p-d1zDE6akA

Data: 2014-01-12 18:43:36
Autor: atm
On 2014-01-12 11:09, krzysztofsf wrote:
[...]

Co do LG G2, sprawdzales ile potrzebujesz pamieci na dane? Bo chyba nadal jedyny dostepny na rynku model to 16GB z brakiem slotu?
Poszukaj tez info ile z tych 16GB jest dostepnych dla uzytkownika,
bo moze sie okazac, iz tylko np 12GB....
Jak dla mnie to dachowka. Za jakis czas wezme pod uwage Sony Z1 Compact.
Wlasciwie wszystko jest ok (poki co) no moze poza brakiem dostepu do baterii, ale nie mozna miec wszystkiego:
http://antyweb.pl/sony-xperia-z1-compact-pierwsze-wrazenia-oraz-opaska-logujaca-nasza-aktywnosc-smartband/

Data: 2014-01-12 11:17:24
Autor: krzysztofsf
W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 18:43:36 UTC+1 użytkownik atm napisał:
On 2014-01-12 11:09, krzysztofsf wrote:

> [...]

Wlasciwie wszystko jest ok (poki co) no moze poza brakiem dostepu do baterii, ale nie mozna miec wszystkiego:

Chce kupic wersje LG G2 32 GB europejska z allegro .
Wiem, ze gwarancja wtedy jest tylko przez sprzedawce...mocno problematyczne, ale zaryzykuje.

Macalem telefon w salonach i wielkosc ma taka, jak SG S4 - nie taki duzy, odpowiada mi.

Z jakiego telefonu chcesz przejsc na compact Sony?
Jeszcze nie widzialem jego testow, tylko "pierwsze wrazenia', ale wyglada bardzo obiecujaco.

Data: 2014-01-12 20:23:15
Autor: atm
Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?

Z jakiego telefonu chcesz przejsc na compact Sony?
Jeszcze nie widzialem jego testow, tylko "pierwsze wrazenia', ale wyglada bardzo obiecujaco.

Caly czas mam SGS2 jako glowny telefon. Juz kilka razy planowalem przesiadke, ale za kazdym razem po premierze nowego flagowaca szybko opadaly emocje i dochodzilem do wniosku, ze nowy smartfon nic mi nie da poza szybkoscia, ktorej zreszta nie wykorzystuje (mam na mysli np najnowsze gry). Ekran mialbym tej samej wielkosci, telefon ktory rozsadnie miesci sie w kieszeni, lepszy aparat foto, nowszy system, wodoszczelnosc. Tyle, ze wciaz jest to dla mnie zachcianka, dopoki SGS2 dziala bez problemu nie bede mial chyba wystarczajacego bodzca do przesiadki.

Data: 2014-01-12 12:44:02
Autor: krzysztofsf
W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 20:23:15 UTC+1 użytkownik atm napisał:

> [...]

Caly czas mam SGS2 jako glowny telefon. Juz kilka razy planowalem przesiadke, ale za kazdym razem po premierze nowego flagowaca szybko opadaly emocje i dochodzilem do wniosku, ze nowy smartfon nic mi nie da poza szybkoscia, ktorej zreszta nie wykorzystuje (mam na mysli np najnowsze gry). Ekran mialbym tej samej wielkosci, telefon ktory rozsadnie miesci sie w kieszeni, lepszy aparat foto, nowszy system, wodoszczelnosc. Tyle, ze wciaz jest to dla mnie zachcianka, dopoki SGS2 dziala bez problemu nie bede mial chyba wystarczajacego bodzca do przesiadki.

No coz.
Spokojnie jeszcze z rok,moze dwa, mozesz zaczekac.
Kolega ma ze dwa lata ten model i jeszcze mu sie nie zestarzal technologicznie. Jedynie niedawno zmienil baterie, bo odmowila dzialania. No i LTE nie wykorzysta, ale to u nas powoli sie wdraza.

Wlasnie jego przyklad naprowadzil mnie na mysl, ze lepiej raz na kilka lat kupic flagowca, niz kupowac sprzet za polowe jego ceny i od poczatku miec problemy i dyskomfort.

Samo "telefonowanie" to okolo 10% mojego korzystania ze smartfona - co wywolalo parcie na dobra jakosc czesci nietelefonicznej. I jednoczesnie odslonilo slabosc obecnego aparatu.

Data: 2014-01-12 23:40:53
Autor: atm
On 2014-01-12 21:44, krzysztofsf wrote:
[...]

Wciaz brak jakiegos killerficzera w nowych telefonach. Jest szybciej, wiecej, lepiej ale nikt nie zaproponowal czegos na poziomie tygodniowej baterii czy ekranu w pelni czytelnego w sloncu (tak, jest ten sowiecki
ale to dopiero pierwsza jaskolka), aparaty foto sa coraz lepsze, ale i w tej kwestii nie moge narzekac na tego Samsunga.
Co wiecej, jest szansa ze za jakis czas pojawi sie CM 4.4 na ten telefon wiec system rowniez nie bedzie slabym punktem.

Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?