Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?

Data: 2014-01-13 11:35:22
Autor: Piotr M
Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
Ja obecnie przesiadam się na E52..

Data: 2014-01-14 19:44:26
Autor: DanW
W dniu 2014-01-13 11:35, Piotr M pisze:
Ja obecnie przesiadam się na E52..
Właśnie miałem pisać o E52, prawie doskonały (mały RAM), sprawdzał się kilka lat jako doskonały do rozmów, nawigacji (Garmin), odbierania maili i punkt dostępu do internetu (Juiko czy jakoś tak się program nazywał). Szkoda, że mi się "utopił", działał wyśmienicie ale coś mnie podkusiło na dotykowy ekran i teraz wszystko mi pięknie chodzi ale jak mam zadzwonić to mnie trafia :)
Pozdrawiam Dan

Data: 2014-01-15 19:43:15
Autor: Tomek
Użytkownik "DanW"  napisał:

i punkt dostępu do internetu (Juiko czy jakoś tak się program nazywał).

JoikuSpot

Data: 2014-01-15 20:39:23
Autor: DanW
W dniu 2014-01-15 19:43, Tomek pisze:
Użytkownik "DanW"  napisał:

i punkt dostępu do internetu (Juiko czy jakoś tak się program nazywał).

JoikuSpot
Dokładnie :)
Spełniał swoje zadanie wyśmienicie
Pozdrawiam Dan

Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?