Do przodu, do tyłu, wstecz i nazad. A jak powinny stać?

Data: 2010-08-20 21:08:48
Autor: jerry
Do przodu, do tyłu, wstecz i nazad. A jak powinny stać?
Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości news:i4mhae$7ja$1cougar.axelspringer.pl...
Wszyscy wiedzą, wszyscy się znają, ale...

ale już gorzała tu dyskusja, gdzie nikt nie potrafił jednoznacznie zdefiniować słowa "przed" - vide rozporządzenie par. 53 pkt.2
"...postój taksówek ... kończy się on w odległości nie większej
niż 20m przed znakiem D-19"
i w którym kierunku jest to przed?

Katowice: <http://img96.imageshack.us/i/katowicepowstancow.jpg/
Wg niektórych jadąc ulicą mijamy D-19, a D-20 jest
nadal _przed_ nami.

Warszawa:
<http://img203.imageshack.us/i/warszawaromera.jpg/>
Wg mnie jak wyżej. Jadąc ulicą najpierw napotykamy
D-20, a dopiero później D-19, co oznacza, że D-20
minęliśmy _przed_ D-19

Data: 2010-08-21 15:54:45
Autor: Bydlę
jerry wrote:
> Wg niektórych jadąc ulicą mijamy D-19, a D-20

Qrde- nie mam ochoty na zgadaki, a w policji nie pracuję.

Nie mam pojęcią co to za znaki, bo nawet tabelki nie mam przed osbą.
Piszemy o początku i końcu postoju.

--
Bydlę

Do przodu, do tyłu, wstecz i nazad. A jak powinny stać?