Do przodu, do tyłu, wstecz i nazad. A jak powinny stać?

Data: 2010-08-21 22:19:40
Autor: Wmak
Do przodu, do tyłu, wstecz i nazad. A jak powinny stać?
To jest informacja przeznaczona dla taksówkarzy i klientów (chwilowo pieszych) a nie dla kierowców innych pojazdów jadących obok postoju Taxi.
Logiczne jest ustawienie "warszawskie".
Dokładnie tak samo były kiedyś ustawiane tabliczki "Postój Dorożek Konnych- początek i koniec".
Wmak --

Data: 2010-08-22 09:50:41
Autor: Lewis
W dniu 2010-08-22 00:19,  Wmak pisze:
[...]

Dobra a jak mamy parking normalny a z niego wydzielony parking TAXI i jadąc normalnym samochodem widzimy układ warszawski znaków, możemy się zacząć zastanawiać czy aby przypadkiem parkując za tym drugim znakiem nie stoimy na parkingu TAXI (ten pierwszy mógł być niewidoczny bo stał tam np duży dostawczak)... Tak samo parkując przed pierwszym znakiem gdy drugi jest niewidoczny można się zastanowić że skoro kilka m przed nami jest znak oznaczający koniec parkingu TAXI to przed nim jest parking TAXI... to tak na logikę, ale jeżeli chodzi o polskie prawo to logika ma tu mało do powiedzenia...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html

Data: 2010-08-24 19:36:01
Autor: Bydlę
   Wmak wrote:
> To jest informacja przeznaczona dla taksówkarzy i klientów (chwilowo
> pieszych) a nie dla kierowców innych pojazdów jadących obok postoju Taxi.

Czyli wolno ci parkować na postoju, skoro widzisz znak KONIEC POSTOJU?
;-)

> Logiczne jest ustawienie "warszawskie".

Logicznie jest wtedy, gdy najpierw jest początek czegoś, a potem dopiero koniec.
A pasażerowie?
Pasażer sobie sam wybiera którym pojazdem pojedzie i jakiekolwiek ustalenia taksówkarzy go nie obowiązują.
Więc argument odpada.
(chyba że ma myśli kolejkę chętnych na taksówkę, ale tego nie widziałem od wojny...)

> Dokładnie tak samo były kiedyś ustawiane tabliczki "Postój Dorożek Konnych-
> początek i koniec".

Tego nie pamiętam, gdy mnie urodzono, już były taksówki.
;-)

--
Bydlę

Do przodu, do tyłu, wstecz i nazad. A jak powinny stać?