Do przyjaciół Gruzinów!

Data: 2010-05-11 18:58:37
Autor: Rafał Lepudruk
Do przyjaciół Gruzinów!
A co z przyjaciółmi z Gruzji? Ciekaw jestem czy Jarosław Kaczyński przygotuje kolejny spot wychwalający wielkiego przyjaciela Polaków do którego na winko latał wraz z innymi prezydentami potężnych mocarstw Lech Kaczyński? Jeżeli Rosja to teraz nasz przyjaciel to Gruzja jest teraz naszym wrogiem! Zgodnie z przysłowiem: wrogowie naszych przyjaciół są naszymi wrogami! Mówiąc krótko: Jarosław Kaczyński wdepnął we własne gie. Ale się narobiło! ;-)

R.L.

Data: 2010-05-11 21:53:40
Autor: awe
Do przyjaciół Gruzinów!

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be98cbb$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -no ale co ty cieciu sluzby poszukujesz.....idz zadzwon napisz, moze nie potraktuja cie jak wariata..
awe

Data: 2010-05-11 23:12:16
Autor: Adam
Do przyjaciół Gruzinów!

[...]

Zauważ, że Kaczyński wyraźnie móił o Rosjanach, a nie rosyjskich przywódcach. Nawet ktoś z jego przeciwników w WSI24 to zauważył twierdząc, że to jest wredne jarzenie narodu rosyjskiego (podobne kometarze esbecja nadawała po słynnych orędziu Solidarności do bratnich narodów).
AC

Data: 2010-05-12 13:26:24
Autor: 'heÂŽsk
Do przyjaciół Gruzinów!
On Tue, 11 May 2010 23:12:16 +0200, "Adam" <bluesman1952@poczta.fm>
wrote:

> [...]
Zauważ, że Kaczyński wyraźnie móił o Rosjanach, a nie rosyjskich przywódcach. Nawet ktoś z jego przeciwników w WSI24 to zauważył twierdząc, że to jest wredne jarzenie narodu rosyjskiego (podobne kometarze esbecja nadawała po słynnych orędziu Solidarności do bratnich narodów).

 ach, to putin i miedwiediew nie sa rosjanami? dlaczego wiec prezes
 pis nie powiedzial tego wprost? a tak czule sciskal putinowi lapke
 gdy ten skladal mu kondolencje... --

 HeSk

Data: 2010-05-12 15:09:56
Autor: cirrus
Do przyjaciół Gruzinów!
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4be9c835$0$17103$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A rosyjscy przywódcy są Chińczykami?

--
stevep

Data: 2010-05-12 09:34:03
Autor: Tomek
Do przyjaciół Gruzinów!

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomoœci news:4be98cbb$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wyjaœniam dla niekumatych - Kaczyński wygłosił przemówienie nie do Rosji, nie do władz Rosji, ale do Rosjan. Niby subtelna różnica, ale różnica. Normalni Rosjanie dyskutujš na formach o przyczynach katastrofy i przynoszš znicze pod naszš ambasadę.
Nie wyklucza to twardego obstawania przy niepodległosci Gruzji, którš władze Rosji (wszelkie dane na to wskazujš) chcš wchłonšć lub zwasalizować...
Tomek

Data: 2010-05-12 13:26:23
Autor: 'heÂŽsk
Do przyjaciół Gruzinów!
On Tue, 11 May 2010 18:58:37 +0200, "Rafał Lepudruk"
<rafal.lepudruk@gmail.com> wrote:

[...]

 dobre! dobre! pisowszczycy leza i kwicza ;o)))

--

 HeSk

Do przyjaciół Gruzinów!