Do przyjaciół Moskali

Data: 2011-12-10 01:15:19
Autor: Jacek Biały
Do przyjaciół Moskali
Szkoda, że ten głupi car sprzedał Alaskę. Kołczak miałby się gdzie
bronić. W sojuszu z USA i Kanad± pozostałby tam kawałek wolnej i
demokratycznej Rosji.
Komuch nigdy by tam nie doszedł (nie doszli do Tajwanu, gdzie im
Alaska!). Rosyjska cywilizacja miałaby gdzie przetrwać i... mieliby¶my
dzi¶ przyjaciół Moskali.

jb

Data: 2011-12-10 05:33:08
Autor: HaMMeR
Do przyjaciół Moskali
On 10 Gru, 10:15, Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
[...]

Jak to..,przeciez ty i tak masz przyjaciol moskali...

Data: 2011-12-10 11:58:38
Autor: Jacek Biały
Do przyjaciół Moskali
On 10 Gru, 14:33, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:
> [...]

> dzi¶ przyjaciół Moskali.

> jb

Jak to..,przeciez ty i tak masz przyjaciol moskali...

a do kogo pisałem?
jb

Data: 2011-12-10 19:12:50
Autor: pluton
Do przyjaciół Moskali
Jak to..,przeciez ty i tak masz przyjaciol moskali...

Preziek ma więcej.

Nullification

Data: 2011-12-10 20:11:53
Autor: Obserwator
Do przyjaciół Moskali
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

Jak to..,przeciez ty i tak masz przyjaciol moskali...

...i palikociarz:))

Data: 2011-12-10 13:12:25
Autor: jadrys
Do przyjaciół Moskali
W dniu 2011-12-10 10:15, Jacek Biały pisze:
Komuch nigdy by tam nie doszedł (nie doszli do Tajwanu, gdzie im
Alaska!).
jb

To zostawienie Tajwanu w spokoju przez Mao traktujesz jako zarzut. Przynajmniej tak to brzmi. A więc powiedz jak by Mao zdecydował sie na inwazję, złapał Czag Kai Szeka i powiesił. Usatysfakcjonowało by cię to, czy też byś krytykował?

Data: 2011-12-10 11:55:52
Autor: Jacek Biały
Do przyjaciół Moskali
On 10 Gru, 13:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Alaska!).
> jb

To zostawienie Tajwanu w spokoju przez Mao traktujesz jako zarzut.

W którym miejscu?

Przynajmniej tak to brzmi.

W którym miejscu?

A więc powiedz jak by Mao zdecydował sie na
inwazję, złapał Czag Kai Szeka i powiesił. Usatysfakcjonowało by cię to,
czy też by¶ krytykował?

Nigdzie tu nie wyrażam żadnej satysfakcji. Być może dostrzegasz własne
inklinacje, które wkładasz do mojego tekstu.

jb

Do przyjaciół Moskali