Do psychola podpsiującego się "Mark Woydak" podszywającego się pod moje dane

Data: 2013-10-15 18:12:46
Autor: Mark Woydak
Do psychola podpsiującego się "Mark Woydak" podszywającego się pod moje dane
Powiedz chamie dlaczego używasz moich danych? Dlaczego złodzieju podszywasz
sie pode mnie? Piszesz poparańcu z mx05.eternal-september.org i używasz
czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl. Nie stać cię psycholu na własny alias?
Masz rozdwojenie jaźni czy ci płacą za podszywanie się. Wystąp prostaku z
podniesioną przyłbicą i walcz na argumenty! Tacy jak ty zasilali kiedyś
szeregi UB i NKWD. Moralne odpadki ludzkie, największe łachudry społeczne.
Brzydzę się takimi smieciami jak ty.

Mark Woydak

Data: 2013-10-15 19:28:36
Autor: mkarwan
Do psychola podpsiującego się "Mark Woydak" podszywającego się pod moje dane
From: "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?iso-8859-2?Q?Do_psychola_podpsiuj=B1cego_si=EA_=22Mark_Woydak=22__podsz?=
 =?iso-8859-2?Q?ywaj=B1cego_si=EA_pod_moje_dane?=
Date: Tue, 15 Oct 2013 18:12:46 +0200

Data: 2013-10-16 18:31:09
Autor: Mark Woydak
Do psychola podpsiującego się "Mark Woydak" podszywającego się pod moje dane
Tak, to są moje dane. Podszywacz wysyła swoje z innego adresu. O co ci chodzi?

MW

From: "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
=?iso-8859-2?Q?ywaj=B1cego_si=EA_pod_moje_dane?=
Date: Tue, 15 Oct 2013 18:12:46 +0200

Do psychola podpsiującego się "Mark Woydak" podszywającego się pod moje dane