Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?

Data: 2011-05-21 12:30:56
Autor: Pagin
Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?
Witam,
Tubus do zabepieczenia rurek swoich bagaznikow "wymyslil" naklejki
zabezpieczjace takie jak tutaj: http://www.bikeman.pl/naklejki-zabezpieczajace-tubus-p-775.html
Mialem toto, ale sie zuzylo. Naklejki wykonane sa z twardego tworzywa
bez podkladu materialowego lub papierowego i pokryte sa klejem. W
zwiazku ze sluszna cena samych naklejek szukam tasmy w rolce, ktora mi
pozwoli uzyskac te sam efekt..Tasmy o szerokosci ok 50 mm, bez
podkladu materialowego lub papierowego wykonanej z twardego tworzywa
grubosci ok 0,1 - 0,15 mm plus klej. Zamiast tasmy moze byc arkusz.
Szukam, ale nie znajduje. Sakwy mam Ortlieb. Miekkie tasmy typu
izolacyjna, elektryczna nie sprawdzaja sie. Za miekkie, rwa sie.
Jakies pomysly?
Pozdrowienia

Data: 2011-05-22 01:04:30
Autor: rzymo
On 21 Maj, 21:30, Pagin <pa...@wp.pl> wrote:
Witam,
Tubus do zabepieczenia rurek swoich bagaznikow "wymyslil" naklejki
zabezpieczjace takie jak tutaj:http://www.bikeman.pl/naklejki-zabezpieczajace-tubus-p-775.html
(...)

Pozwolę sobie podł±czyć się pod w±tek z pytaniem o te naklejki. Czy
zabezpieczon± one ramę przed otarciami od linek (nie pancerzy)? Jak
linki szły "gór±" po górnej rurze to problemu nie miałem, teraz id±
"dołem" górnej rury. Jak rower wnoszę po schodach do domu, czy
przenoszę przez powalone drzewa w lesie to łapię go za górn± rurę i
niestety dociskam linki do ramy. Lakier tego nie polubił i w paru
miejscach już go nie ma.
Foto ilustruj±ce problem: http://img801.imageshack.us/img801/4739/otarcia..jpg
..

Data: 2011-05-22 10:10:54
Autor: Rafał Wawrzycki
Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?
Dnia 22 maj 2011 w li¶cie
[news:b77d794b-b102-4e3e-b833-f69eab1ba217j23g2000yqc.googlegroups.c
om] rzymo [rzymo0@gmail.com] napisał(a):
[...]

Zazwyczaj wystarczy kilka takich badziewi nanizanych na linki:
http://tiny.pl/hfrqj

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadaj±c na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

Data: 2011-05-22 05:38:29
Autor: Menel
Pagin <pagin@wp.pl> napisał(a):
Sakwy mam Ortlieb. Miekkie tasmy typu
izolacyjna, elektryczna nie sprawdzaja sie. Za miekkie, rwa sie.

W przypadku haków ta¶ma izolacyjna się sprawdza tylko trzeba jej dużo żeby hak wchodził na wcisk i był nieruchomy.

Data: 2011-05-22 06:55:32
Autor: Michał Wolff
Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?
On 21 Maj, 21:30, Pagin <pa...@wp.pl> wrote:

Jakies pomysly?

Dać sobie spokój, poza estetyk± owe naklejki wiele nie daj±. Po tym
jak firmowe mi się odkleiły - używam bagażnika bez niczego, a jeżdżę z
porz±dnie obładowanymi sakwami dużo. Poza wytartym lakierem na tym
kawałku bagażnika - nie ma żadnych efektów ubocznych
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-05-23 08:47:46
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
W dniu 2011-05-22 15:55, Michał Wolff pisze:
[...]

prawde prawi imc Pan Wolff :)

--
  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz http://www.rower.orbit.pl
o__,  -"Szukaj swojej Przygody!  A gdy juz znajdziesz

Data: 2011-05-22 08:37:37
Autor: Stas
Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?
W dniu 2011-05-21 21:30, Pagin pisze:
Witam,
> Jakies pomysly?
Pozdrowienia
Ja pod sakwy Crosso uzywam węża ogrodniczego przeciętego na pół (oczywiście wzdłuż węża) i potem połączonego zszywaczami. Mozna też go zszyć igłą. Wytrzymuje u mnie od 3, 4 lat.

Na innym rowerze mam założoną (i zszytą tak jak wąż)opaskę z materiału z którego robi się paski do mocowania bagażu, takie kupowane na metry w sklepach turystycznych albo budowlanych...

pozdrawiam = Staszek =

Data: 2011-05-22 05:19:38
Autor: Pagin
On 22 Maj, 08:37, Stas <gdziesta...@wp.pl> wrote:
W dniu 2011-05-21 21:30, Pagin pisze:> Witam,
> Pozdrowienia

Ja pod sakwy Crosso ...
Tak, pod haki w sakwach Crosso takie rozwiazanie pasuje. Haki w
sakwach Ortlieb sa inne, obejmuja rurke bagaznika na calym obwodzie. W
akcie desperacji mysle o uzyciu blaszek aluminowych wycietych z puszki
po piwie. Rurke bagaznika owiajam jedna warstwa blaszki plus maly
zaklad, oczywiscie z uzyciem kleju do metalu. Watpliwosc jest taka czy
krawedz blaszki (ta rownolegla do rurki bagaznika) nie bedzie
niszczyla haka sakwy lub tez sama blaszka nie bedzie scierala
wewnetrza powierzchnie haka

Data: 2011-05-22 15:36:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?
Pagin, Sun, 22 May 2011 05:19:38 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
oczywiscie z uzyciem kleju do metalu.

Pomy¶l, czy tzw. zipy nie będ± może lepsze.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-05-25 15:35:49
Autor: #:-) gps
[...]

Ja na zabezpieczanie ramy/rurek stosuję stare pocięte na kawałki dętki - są bardzo trwałe. Również jako gumki recepturki do ściągania kluczy itp.

#:-)
gps

Data: 2011-06-04 17:00:33
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Pagin wrote:

Sakwy mam Ortlieb. Miekkie tasmy typu izolacyjna, elektryczna nie
sprawdzaja sie. Za miekkie, rwa sie.
Jakies pomysly?

Taśma parciana odpowiedniego, hmm, gatunku sprawdza się dosyć
dobrze. Właśnie przetestowałem i wygląda na to, że haki (nylonowe chyba)
nie rozgniotą/rozerwą jej tak szybko jak taśmę z PCW (nawet
grubą). Oczywiście owinięta kilka razy. Taka taśma prawie się nie
rozciÄ…ga.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?