Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?

Data: 2011-05-22 08:37:37
Autor: Stas
Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?
W dniu 2011-05-21 21:30, Pagin pisze:
Witam,
> Jakies pomysly?
Pozdrowienia
Ja pod sakwy Crosso uzywam węża ogrodniczego przeciętego na pół (oczywiście wzdłuż węża) i potem połączonego zszywaczami. Mozna też go zszyć igłą. Wytrzymuje u mnie od 3, 4 lat.

Na innym rowerze mam założoną (i zszytą tak jak wąż)opaskę z materiału z którego robi się paski do mocowania bagażu, takie kupowane na metry w sklepach turystycznych albo budowlanych...

pozdrawiam = Staszek =

Data: 2011-05-22 05:19:38
Autor: Pagin
On 22 Maj, 08:37, Stas <gdziesta...@wp.pl> wrote:
W dniu 2011-05-21 21:30, Pagin pisze:> Witam,
> Pozdrowienia

Ja pod sakwy Crosso ...
Tak, pod haki w sakwach Crosso takie rozwiazanie pasuje. Haki w
sakwach Ortlieb sa inne, obejmuja rurke bagaznika na calym obwodzie. W
akcie desperacji mysle o uzyciu blaszek aluminowych wycietych z puszki
po piwie. Rurke bagaznika owiajam jedna warstwa blaszki plus maly
zaklad, oczywiscie z uzyciem kleju do metalu. Watpliwosc jest taka czy
krawedz blaszki (ta rownolegla do rurki bagaznika) nie bedzie
niszczyla haka sakwy lub tez sama blaszka nie bedzie scierala
wewnetrza powierzchnie haka

Data: 2011-05-22 15:36:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?
Pagin, Sun, 22 May 2011 05:19:38 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
oczywiscie z uzyciem kleju do metalu.

Pomy¶l, czy tzw. zipy nie bêd± mo¿e lepsze.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?