Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?

Data: 2011-05-25 15:35:49
Autor: #:-) gps
Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?
W dniu 2011-05-21 21:30, Pagin pisze:
Witam,
Tubus do zabepieczenia rurek swoich bagaznikow "wymyslil" naklejki
zabezpieczjace takie jak tutaj: http://www.bikeman.pl/naklejki-zabezpieczajace-tubus-p-775.html
Mialem toto, ale sie zuzylo. Naklejki wykonane sa z twardego tworzywa
bez podkladu materialowego lub papierowego i pokryte sa klejem. W
zwiazku ze sluszna cena samych naklejek szukam tasmy w rolce, ktora mi
pozwoli uzyskac te sam efekt..Tasmy o szerokosci ok 50 mm, bez
podkladu materialowego lub papierowego wykonanej z twardego tworzywa
grubosci ok 0,1 - 0,15 mm plus klej. Zamiast tasmy moze byc arkusz.
Szukam, ale nie znajduje. Sakwy mam Ortlieb. Miekkie tasmy typu
izolacyjna, elektryczna nie sprawdzaja sie. Za miekkie, rwa sie.
Jakies pomysly?
Pozdrowienia

Ja na zabezpieczanie ramy/rurek stosuję stare pocięte na kawałki dętki - są bardzo trwałe. Również jako gumki recepturki do ściągania kluczy itp.

#:-)
gps

Do sakwiarzy - czym zastapic naklejki zabezpieczajace Tubus?