Do sprzedania buty skitourowe Dynafit TLT 4 Evo MF

Data: 2010-12-13 13:23:06
Autor: sefer
Do sprzedania buty skitourowe Dynafit TLT 4 Evo MF
Zapraszam do licytacji:
 http://allegro.pl/show_item.php?item=1368266197

[b]Do sprzedania mam buty skitourowe Dynafit TLT 4 Evo MF.
[/b]
Używane dosyć krótko- okazały się na mnie za duże. Stan oceniam na
dobry/ bardzo dobry. Bez przetarć, uszkodzeń. Zadrapania i rysy
skorupy to efekt normalnego użytkowania.
Rozmiar 300mm/ EU 46.

[b]Buty TLT 4 EVO MF[/b]

Lekkie buty skitourowe, o konstrukcji zapewniającej stabilność podczas
zjazdu i wygodę na podejściu. Przeznaczone dla szusujących Pań i
Panów.

# trzy poliwęglanowe klamry z regulacją MicroSystem
# PowerStrap - pasek na rzep Velcro
# kąt wychylenia 17°
# podeszwa z protektorem
# mocowanie do wiązań systemu Dynafit TLT
[b]
Cena nowych w sklepie to 999,00zł . Tutaj za tyle ile wylicytujesz!!![/
b]

Zdjęcia przestawiają sprzedawany towar(REAL FOTO).
Aukcja prywatna.

Data: 2010-12-14 13:07:35
Autor: Hektor
Do sprzedania buty skitourowe Dynafit TLT 4 Evo MF
Użytkownik "sefer" <jaceksefer@gmail.com> napisał

Zapraszam do licytacji:

Ty naprawdę jesteś takim tłumokiem, że nie rozumiesz, że to nie jest miejsce na takie "ogłoszenia"?

ZK

Data: 2010-12-14 16:13:21
Autor: rAzor
Do sprzedania buty skitourowe Dynafit TLT 4 Evo MF
Darz bór! Użytkownik... he he - Hektor raczył napisać:

Neo-pokolenie zmienia zasady.
Jest ich więcej.
http://www.youtube.com/watch?v=3z7Y0rpt-po
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-16 16:11:05
Autor: Titus Atomicus
In article <ie7mmd$rat$1@inews.gazeta.pl>, "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> wrote:

Użytkownik "sefer" <jaceksefer@gmail.com> napisał

> Zapraszam do licytacji:

Ty naprawdę jesteś takim tłumokiem, że nie rozumiesz, że to nie jest miejsce na takie "ogłoszenia"?

Ale dlaczego ci to przeszkadza?
Jedyne co sie mozna czepiac, to tego ze kolega ogloszenia odpowiednio nieotagowal. TA

Data: 2010-12-16 10:10:33
Autor: serak
[...]
Sefer zamieszcza ogłoszenia regularnie. To nie miejsce dla handlarzy,

Data: 2010-12-16 17:40:44
Autor: Waldek Brygier
Użytkownik wrote:
Ty naprawdę jesteś takim tłumokiem, że nie rozumiesz, że to nie jest
miejsce na takie "ogłoszenia"?
Ale dlaczego ci to przeszkadza?

Mnie również przeszkadza. Była o tym dyskusja wiele razy. Jedno ogłoszenie przejdzie, ale on robi z precla słup ogłoszeniowy, zamieszczają trzecie ogłoszenie w krótkim czasi. Chcesz mieć tu ogłoszenia, czy podyskutować o górach?

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2010-12-17 14:15:02
Autor: Titus Atomicus
Do sprzedania buty skitourowe Dynafit TLT 4 Evo MF
In article <iedfek$gjk$1@news.onet.pl>,
 "Waldek Brygier" <waldek@naszesudety.pl> wrote:

Użytkownik wrote:
> Ale dlaczego ci to przeszkadza?

Mnie również przeszkadza. Była o tym dyskusja wiele razy. Jedno ogłoszenie przejdzie, ale on robi z precla słup ogłoszeniowy, zamieszczają trzecie ogłoszenie w krótkim czasi.
Jakos mi umknelo...

Chcesz mieć tu ogłoszenia, czy podyskutować o górach?

Mi ogloszenia tematyczne (majace zwazaek z tematyka grupy) nie przeszkadzaja...

TA

Data: 2010-12-17 21:11:47
Autor: Waldek Brygier
Użytkownik wrote:
Mi ogloszenia tematyczne (majace zwazaek z tematyka grupy) nie
przeszkadzaja...

Mnie w małej ilości też nie, zwłaszcza jeśli zrobi to ktoś uczestniczący w dyskusjach, ale ten sefer wygląda na takiego, który wpada tu, żeby dać reklamę i znika, nawet nie raczy odpowiedzieć...

Data: 2010-12-18 17:57:07
Autor: Titus Atomicus
Do sprzedania buty skitourowe Dynafit TLT 4 Evo MF
In article <iegg6f$ur3$1@news.onet.pl>,

Użytkownik wrote:
> [...]

Mnie w małej ilości też nie, zwłaszcza jeśli zrobi to ktoś uczestniczący w dyskusjach, ale ten sefer wygląda na takiego, który wpada tu, żeby dać reklamę i znika, nawet nie raczy odpowiedzieć...

Hm, nie obserwowalem go, przyznaje.
Prawde mowiac, gdyby nie wasz zdecydowany sprzeciw nawet bym tego nie zauwazyl...

TA

Data: 2010-12-16 18:56:15
Autor: Tomasz Sójka
Do sprzedania buty skitourowe Dynafit TLT 4 Evo MF
Dnia Thu, 16 Dec 2010 16:11:05 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

To jedno - oprócz tego to trzeci raz w ciągu paru dni... Może to zwykłe
czyszczenie szafy, ale wypadałoby jakieś parę słów wyjaśnienia choćby
napisać, nieprawdaż?
Pzdr. Tomek

Do sprzedania buty skitourowe Dynafit TLT 4 Evo MF