Do stałych bywalców w Livigno, nowa gondola na C arosselo

Data: 2009-11-07 21:23:47
Autor: VanB
Do stałych bywalców w Livigno, nowa gondola na C arosselo
Użytkownik "kowal" <lukaszkosior1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hd36fd$l0t$1@mx1.internetia.pl...
Chodzi mi o tą koło (Kindergarten)pytanie czy to juz działa , bo ostatni raz
byłem w grudniu ubiegłego roku, to dopiero budowali dolną stację

W marcu nadal nie było dolnej stacji co nie przeszkadzało gondoli pracować. Tylko pisanie o niej "na Carosselo" jest ciut na wyrost. To jest raptem kilka metrów w górę do dolnej stacji krzesełka.

Pozdrawiam.

Data: 2009-11-08 07:59:01
Autor: kowal
Do stałych bywalców w Livigno, nowa gondola na Carosselo
\Dla osób mieszkających w tej części miasteczka ma to zdecydowane znaczenie, bo bez tej gondoli nie da się wpiąć wyżej z tej strony (nie podchodząc z narty) - a busy na carossello często są już tak przeładowane że zostaje wariant na bucie, lub samochód