Do starców z dobrąpamięcią - za co zamykali w PRL

Data: 2009-03-16 07:53:04
Autor: antyanatinae
Do starców z dobrąpamięcią - za co zamykali w PRL
Użytkownik "Czapla" <kumie1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

Tylko błagam, bez inwektyw. Mnie po prostu interesuje, dlaczego powstały dwie
tak odmienne opinie na temat dosyć zwykłego, ale odległego w czasie, zjawiska.

Pozdrawiam

Czapla

Jak wyglądała możliwośc kupna materiałów budowlanych w tamtym czasie, wie każdy kto kto miał  z tym do czynienia. Posrednio też tego doświadczyłem. Sądzę, że nie ma w Polsce tematu, nawet najbardziej oczywistego, by nie znaleźli się ludzie mający diametralnie różne zdania. Znam faceta około siedemdziesiątki, który twierdzi, że nie było kolejek do sklepów w tym czasie gdy na półkach nie było nic, a w kolejkach oczekiwało się na dostawę towaru. Żeby było śmieszniej, to kilkudziesięciometrowa kolejka do jedynego w tej okolicy sklepu spożywczego przebiegała przed jego oknami. Takich ludzi nie można przekonac.

Również pozdrawiam

Przemek

Data: 2009-03-16 08:03:29
Autor: Czapla
Do starców z dobrąpamięcią - za co zamykali w PRL
Jak wyglądała możliwośc kupna materiałów budowlanych w tamtym czasie, wie każdy kto kto miał  z tym do czynienia.

Czyli dobrze rozeznałem "rrr-a"? Znaczy się Marks z butów wystaje?

Znam faceta około siedemdziesiątki, który twierdzi, że nie było kolejek do sklepów

W Pewexach to chyba nie bywało:), ale tam cementem nie handlowali.

Pozdrawiam

Czapla

Data: 2009-03-16 08:35:49
Autor: antyanatinae
Do starców z dobrąpamięcią - za co zamykali w PRL
Użytkownik "Czapla" <kumie1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

Czyli dobrze rozeznałem "rrr-a"? Znaczy się Marks z butów wystaje?

E tam od razu Marks......... Demencja starcza ;-)))

P.

--

Poseł Janusz Palikot o  braciach Kaczyńskich:
"Dajemy się oszukiwać durnym bliźniakom"

Data: 2009-03-16 20:42:51
Autor: Czapla
Do starców z dobrąpamięcią - za co zamykali w PRL
E tam od razu Marks......... Demencja starcza ;-)))

E tam demencja... Marks jako żywo! Albo żółte firanki :) (ciekawe czy młodzież zrozumie ten kolor firanek...).

Pozdrawiam

Czapla

--

Do starców z dobrąpamięcią - za co zamykali w PRL