Do sztabu Jarosława Kaczyńskiego

Data: 2010-05-11 12:08:51
Autor: Tomy M.
Do sztabu Jarosława Kaczyńskiego
Do sztabu Jarosława Kaczyńskiego:

Nie bierzcie udziału w żadnych debatach i programach TV.
Nie bierzcie udziału w żadnych wystąpieniach w telewizji WSI.
Organizujcie wiece wyborcze z krótkimi i zwięzłymi przemówieniami.
Prezentujcie duĹĽo publikacji na stronach internetowych.
Prowadzcie dyskusjÄ™ w Internecie z wyboracami (chat, forum itp.)

.... to wystarczy aby wygrać.

Tomy M.

Data: 2010-05-11 08:45:11
Autor: Antenka
Do sztabu Jarosława Kaczyńskiego
Do sztabu Jarosława Kaczyńskiego:

 Nie bierzcie udziału w żadnych debatach i programach TV.
 Nie bierzcie udziału w żadnych wyst±pieniach w telewizji WSI.
 Organizujcie wiece wyborcze z krótkimi i zwięzłymi przemówieniami.
 Prezentujcie dużo publikacji na stronach internetowych.
 Prowadzcie dyskusję w Internecie z wyboracami (chat, forum itp.)<

Bardzo dobry pomysł :"psy szczekaj±, karawana jedzie dalej", tym
bardziej że POlszewickie psy już na starcie przegrały.

Antenka :-)

Data: 2010-05-12 15:11:29
Autor: cirrus
Do sztabu Jarosława Kaczyńskiego
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1e6inayrhfsft$.j9sn4dcb7wm4$.dlg40tude.net...
[...]

I nie róbcie niczego, bo do niczego się nie nadajecie.

--
stevep

Data: 2010-05-11 12:11:54
Autor: Bombelek
Do sztabu JarosĹ?awa KaczyĹ?skiego

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4be92cb3$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To co proponujesz to zwykłe tchórzostwo i typowa dla okresu stalinizmu obłuda i wyrachowanie.

Data: 2010-05-11 03:21:26
Autor: Hans Kloss
Do sztabu JarosĹ?awa KaczyĹ?skiego
On 11 Maj, 12:11, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

To co proponujesz to
.....jedyne sensowne postępowanie wobec ludzi stosuj±cych w dyskusji
nieczyste metody opisane swego czasu pięknie przez pana Schopenhauera.
Proponuję jeszcze raz skrytykować pianino z przemówienia Jarosława
Kaczyńskiego....
J-23
PS. Jeżeli tylko istnieje taka możliwo¶ć, aby Komorowski nie wygrał
tych wyborów, to on tę szansę z pewno¶ci± wykorzysta. I nie należy mu
w tym przeszkadzać

Data: 2010-05-11 12:28:41
Autor: zażółcony
Do sztabu JarosĹ?awa KaczyĹ?skiego

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:28217a38-a416-404a-b4e1-591666e07397s29g2000yqd.googlegroups.com...
On 11 Maj, 12:11, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

....jedyne sensowne postępowanie wobec ludzi stosuj±cych w dyskusji
Moim zdaniem całkiem sensowne jest zagłosować na Kormorana,
dać tym samym szansę PO, żeby jednak moze poci±gnęli kilka reform
- np. słuzby zdrowia - a jak tego nie wykorzystaj± - to wtedy dopiero kopn±ć
PO w dupę.
Głosowanie na kaczora to blokowanie PO swobody działania i zwiększanie tylko
chorej sytuacji, w której PO na wszystko ma wymówkę.
A to, że po drodze kto¶ tam z PO zrobi jak±¶ aferkę, czy co¶ tam podkradnie
- to IMHO i tak problemy drugorzędne wobec powyższego problemu totalnego
braku reform i braku możliwo¶ci ich prowadzenia.

A czy PO kopniemy w dupę teraz czy potem - to i tak nie zmniejsza
mojego dylematu: jak nie PO to kto ?
No bo z mojego punktu widzenia - na pewno nie ko¶cielno-nacjonalistyczna
lewica PiS, która ze względu na ów ko¶cielny nacjonalizm nazywa się prawic±.

Data: 2010-05-11 12:23:56
Autor: Tomy M.
Do sztabu JarosĹ?awa KaczyĹ?skiego
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4be92d62$0$2582$65785112news.neostrada.pl...

To co proponujesz to zwykłe tchórzostwo i typowa dla okresu stalinizmu obłuda i wyrachowanie.

Wyborcy Kaczyńskiego nie chc± ogl±dać Komorowskiego
nie chc± ogl±ać Moniki Olejnik, nie chc± ogl±dać
Morozowskiego, nie chc± ogladać większo¶ći
zawszonych psudodziennikarzy.

Panie Kaczyński! Nie występuj Pan w TV! ... bo TV
jest dla idiotów.

Tomy M.

Data: 2010-05-11 12:28:15
Autor: karwanjestdebilem
Do sztabu JarosĹ?awa KaczyĹ?skiego

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

Panie Kaczyński! Nie występuj Pan w TV! ... bo TV
jest dla idiotów.

W takim razie nie powinien z tv wychodzic. To wręcz idealne miejsce dla niego!

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rz±dził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-11 12:30:45
Autor: zażółcony
Do sztabu JarosĹ?awa KaczyĹ?skiego

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4be9303c$0$2583$65785112news.neostrada.pl...

Panie Kaczyński! Nie występuj Pan w TV! ... bo TV
jest dla idiotów.
gadanie ... A tymczasem Siekielski robi z tyłu prawdziw±, agresywn±
kampanię - w TV, no bo gdzie indziej.

Data: 2010-05-11 12:34:02
Autor: azot
Do sztabu JarosĹ?awa KaczyĹ?skiego

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4be92d62$0$2582$
To co proponujesz to zwykłe tchórzostwo i typowa dla okresu stalinizmu obłuda i wyrachowanie.

Ale po co ma występować w TV?  Może spokojnie i¶ć na ryby. Punkty wyborcze Kaczyńskiemu robi±:  Niesioł, Kutz, Wajda, Bartoszewski.
I ci paszkwilanci zupełnie wystarcz±. Płatfołma sie nie ¶cięła chyba, ze ten ich stary styl pracuje teraz na rzecz Kaczyńskiego.
 Ale sie porobiło.

azot

Data: 2010-05-11 12:46:16
Autor: Tomy M.
Do sztabu JarosĹ?awa KaczyĹ?skiego
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hsbbqq$90o$1news.task.gda.pl...

[...]

hehe ... tak ofcjalnie to nie pisz.
Oni jeszcze nie załapali i dobrze :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-11 17:12:47
Autor: raff
Tomy M. pisze:
[...]

Nawet jak zalapia to nic nie da.

Sa sfrustrowani.

R.

Data: 2010-05-11 18:29:56
Autor: kefirh
Do sztabu JarosÄą?awa KaczyÄą?skiego
W dniu 2010-05-11 17:12, raff pisze:
Tomy M. pisze:
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ale po co ma występować w TV? Może spokojnie iść na ryby. Punkty
wyborcze Kaczyńskiemu robią: Niesioł, Kutz, Wajda, Bartoszewski.
I ci paszkwilanci zupełnie wystarczą. Płatfołma sie nie ścięła chyba,

Juz popuszczaja Bombelkami.

--
http://tinyurl.com/333umdm

Data: 2010-05-12 01:56:38
Autor: Tomy M.
Użytkownik "kefirh" <kefirh@post.com> napisał w wiadomości news:hsc0ls$opd$1news.onet.pl...

Juz popuszczaja Bombelkami.

hehe ... dokładnie! To jakiś pajac od nich ze sztabu.

Tomy M.

Data: 2010-05-11 12:16:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

  Jezeli oni w tym sztabie maja wiecej takich geniuszy
  jak ten Poncyliusz od Stokrotki, to sa w stanie
  przerznac kazde wybory i tu swiety Boze nie pomoze.

  AR

Data: 2010-05-11 12:29:00
Autor: Piotr
Dnia Tue, 11 May 2010 12:16:21 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

Jezeli oni w tym sztabie maja wiecej takich geniuszy
  jak ten Poncyliusz od Stokrotki, to sa w stanie
  przerznac kazde wybory i tu swiety Boze nie pomoze.

Nu, maj±...
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-11 12:35:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68

   W sztabie wyborczym Jaroslawa Kaczynskiego powinni
   pracowac najlepsi, najbardziej doswiadczeni ludzie PiS-u,
   a nie smarki dajace zapedzic sie w kozi rog chocby tej
   cwaniarze Olejnik.  Wywiad z Poncyliuszem powinien
   zostac odebrany przez kandydata PiS jako ostrzezenie.

   AR

Data: 2010-05-11 12:40:26
Autor: Piotr
Dnia Tue, 11 May 2010 12:35:58 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

[...]

Najlepsze kadry ma gwno i tego szybko nie zmienisz. Ojdyro czyni próby,
ale...
Piotr

Data: 2010-05-12 06:41:47
Autor: zbig
Do sztabu Jarosława Kaczyńskiego
On 11 Maj, 12:35, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"Piotr" <p...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:hsbbhf$ll4$1news.onet.pl....> Dnia Tue, 11 May 2010 12:16:21 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

> [...]

   cwaniarze Olejnik.  Wywiad z Poncyliuszem powinien
   zostac odebrany przez kandydata PiS jako ostrzezenie.
Nie widziałem. Poncylisza zapędziła Monika w kozi róg? A to ciekawe,
bo z oceniałem go wyżej od Bielana a ten dał sobie spokojnie radę.

Data: 2010-05-11 12:18:54
Autor: zażółcony
Do wyborcy

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4be92cb3$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wyborco - wymagaj.
Wymagaj informacji.
Wymagaj konsekwencji przeszłość-teraźniejszość-przyszłość.
Jeśli widzisz niespójność - nie bój się zapytać.
Wymagaj odpowiedzi: dlaczego ?
Jeśli widzisz zmianę - wymagaj wyjaśnień - co się zmieniło i dlaczego ?

Nie daj się zbyć prostymi odpowiedziami: nic sięnie zmieniło, tylko
poprzednio media fałszowały i mataczyły.

Do sztabu Jarosława Kaczyńskiego