Do tej pory myślałem, że to zwykły kretyn

Data: 2015-04-15 21:57:00
Autor: Joschi
Do tej pory myślałem, że to zwykły kretyn
Jak go spotkam, dostanie w pysk z pozdrowieniami od górników - tak Piotr Duda, lider "Solidarności" zareagował na słowa Janusza Korwin-Mikkego, który stwierdził w rozmowie z WP, że "bez cienia wahania kazałby strzelać do rabusiów", jak nazwał górników.

- Nie można pozwalać na to, by jakaś grupa szantażowała całą Polskę, jak niedawno górnicy, którzy zażądali po 50 tys. zł. Dlaczego dano im te pieniądze?
Do tej pory myślałem, że to zwykły kretyn, ale teraz widzę, że to pospolity bandyta
Piotr Duda

Data: 2015-04-15 23:59:24
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Tak, Piotr Duda to pospolity szantazysta marzący o karierze politycznej pod
skrzydłami ZbawPolskę.

MW

Do tej pory myślałem, że to zwykły kretyn