Do teraz bylem przeciwnikiem tak killerow....

Data: 2013-01-31 16:00:51
Autor: ToMasz
Do teraz bylem przeciwnikiem tak killerow....
W dniu 31.01.2013 15:49, atm pisze:
...ale chyba to sie zmieni. Wczoraj zainstalowalem polski agregator
IFider. Ogolnie jest niezly, choc przydaloby sie kilka opcji
konfiguracyjnych np zmiane wielkosci fontow na docelowych stronach.
W kazdym razie wczoraj zostawilem aplikacje uruchomiona na ekranie.
Rano nadal byla na ekranie - ok, zwinalem ja naciskajac home button
spodziewajac sie, ze system ja ubije lub w przypadku zerowego zuzycia
pradu bedzie ja sobie tam trzymal. Zdziwilem sie jednak bardzo gdy
w ciagu kilku godzin zniknelo sporo baterii. Winowajca okazal sie
schowany IFider, ktory radosnie pobieral sobie do 10% CPU.
Trzeba sie bedzie rozejrzec za jakims rozsadnym task killerem...
może spróbuj current widget, - ktory pokazuje pobór prądu. jak widzisz że jest 100mA w spoczynku to odrazu wiesz że jakaś nawigacja działa, albo coś w tle "leci"

ToMasz

Data: 2013-01-31 16:04:32
Autor: atm
[...]

albo coÅ› w tle "leci"

ToMasz

Chce proces ubijania takich aplikacji zautomatyzowac. Wiesz, zawsze moglbym zajrzec do managera zadan czy cos tam sobie nie saczy pradu ;]
Obecnie potestuje Watchdog Task Manager:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zomut.watchdog&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwiY29tLnpvbXV0LndhdGNoZG9nIl0.

Do teraz bylem przeciwnikiem tak killerow....