Do trzech razy sztuka

Data: 2009-05-26 11:35:41
Autor: Jacek Tusuński
Do trzech razy sztuka
W tan ten środę wpadłem do komisu nagadałem facetowi co trzeba
facet da razu dał nową baterie  w sobotę ładowałem ją na wyłonczonym  telefonie 12 godzin nie patrząc się czy
jest naładowana  ładowałem od 13:00  do 1 w nocy w niedziele do tej pory bateria  ful wypas  działa ok pokazuje ze jest naładowana  w całości jesli nie spełni  wymagań zmiana aparatu telefonicznego   --

Data: 2009-05-26 11:52:51
Autor: Olgierd
Do trzech razy sztuka
Dnia Tue, 26 May 2009 11:35:41 +0000, Jacek Tusuński napisał(a):

nie patrząc się
czy jest naładowana  ładowałem od 13:00  do 1 w nocy w niedziele do tej
pory bateria  ful wypas  działa ok pokazuje ze jest naładowana  w
całości

Fuj, nieładnie się Jacuś zabawia, nieładnie!

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-26 18:18:25
Autor: Wiesiaczek
Do trzech razy sztuka

Użytkownik "Jacek Tusuński" <sp9tcu@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gvgk6d$5ae$1inews.gazeta.pl...
W tan ten środę wpadłem do komisu
nagadałem facetowi co trzeba
facet da razu dał nową baterie
[...]

To jest polska grupa, więc czy mógłbyś napisać to jeszcze raz po polsku?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-05-26 20:15:47
Autor: Animka
Do trzech razy sztuka
Jacek Tusuński pisze:

> [...]
jest naładowana  ładowałem od 13:00  do 1 w nocy w niedziele do tej pory bateria  ful wypas  działa ok pokazuje ze jest naładowana  w całości

Pisze się i mówi: wyłączonym!

--
animka

Do trzech razy sztuka