W dniu 2012-10-20 21:15, Nex@pl pisze:
Witam,
od pewnego czasu borykam się z problemem, przez problem ze ssaniem
(gaźnik pierburg 2e2) auto jeździło cały czas na ssaniu na benzynie,
dopiero kiedy pojawił się problem z kontrolką ciśnienia oleju
zareagowałem i ssanie wreszcie się rozłącza. Niestety wciąż mam problem
z zapalaniem się kontrolki oleju i brzęczyka przy oleju rozgrzanym do
temperatury około 100 stopni, po przekroczeniu 2000RPM czasami załącza
się brzęczyk z kontrolką na chwilę, a czasami jak się włączy to już
jęczy non stop do zgaszenia i uruchomienia silnika.
Teraz po pierwsze, rozumiem, że najpierw wymienić olej i filtr oleju?
Następnie przy okazji sprawdzić luz między zębowy w pompie oleju, czy
przed wymianą zmierzyć ciśnienie oleju?
Wcześniej auto jeździło tylko na gazie, wyjechało za granicę i musiało
jeździć na benzynie i wtedy się zaczęło. Wcześniej nie było jaj z
kontrolką ciśnienia.
Z góry dzięki za wszelkie rady, wszystko robię sam i wciąż się uczę,
dlatego bardzo dziękuję za cenne porady :)
Mi kiedyś takie szopki odwalał filtr oleju Filtrona. Wymieniłem na Manna i jak ręką odjął. Zacznij od tego, jak nie pomoże to może być czujnik walnięty, ale dla pewności sprawdzić manometrem faktycznie ciśnienie oleju
|