Data: 2012-10-20 23:51:13 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Do tych co lubią grzebać :) VW ciśnienie oleju | |
Dnia Sat, 20 Oct 2012 21:15:58 +0200, Nex@pl napisał(a):
Witam, Nim w ogóle cokolwiek zrobisz to sprawdĽ to ci¶nienie analogowym manometrem. Bo może padł sobie czujnik, albo jego elektryka. Za spadek ci¶nienia oleju zazwyczaj odpowiedzialny jest jaki¶ defekt mechaniczny odbiorników tego ci¶nienia (panewka, natrysk oleju czy co¶) i pompa robi co może ale cały olej ucieka jak±¶ dziur±. Ewentualnie złamany/zatkany smok. Wymieniać oleju przed napraw± nie ma sensu - skontroluj tylko czy to co jest na bagnecie to jeszcze olej (bo może już sama benzyna). Potem szukaj awarii, a że pewnie będzie wymagało to rozebrania silnika, to nowy olej dopiero po naprawieniu silnika. |
|
Data: 2012-10-21 11:30:26 | |
Autor: Nex@pl | |
Do tych co lubi± grzebać :) VW ci¶nienie oleju | |
W dniu 2012-10-20 23:51, Tomasz Pyra pisze:
> > Nim w ogóle cokolwiek zrobisz to sprawdĽ to ci¶nienie analogowym > manometrem. Bo może padł sobie czujnik, albo jego elektryka. > > Za spadek ci¶nienia oleju zazwyczaj odpowiedzialny jest jaki¶ defekt > mechaniczny odbiorników tego ci¶nienia (panewka, natrysk oleju czy co¶) i > pompa robi co może ale cały olej ucieka jak±¶ dziur±. > Ewentualnie złamany/zatkany smok. Smok jest ok, wymieniałem miskę przed montażem tego silnika i dodatkowo czy¶ciłem pompę oleju, nie zwróciłem uwagi na zawór ew. ( w poprzednim zatkał się wła¶nie smok :) ) > > Wymieniać oleju przed napraw± nie ma sensu - skontroluj tylko czy to co > jest na bagnecie to jeszcze olej (bo może już sama benzyna). > Potem szukaj awarii, a że pewnie będzie wymagało to rozebrania silnika, to > nowy olej dopiero po naprawieniu silnika. > Tak też zrobię, najpierw zmierzę ci¶nienie, a jeżeli to nie da jasnych informacji to miska w dół i obejrzę panewki, już powoli się starzeje i odechciewa mi się takich robót, no ale cóż, chce się mieć klasyka to trzeba oszczędzać przynajmniej na robociĽnie :) |
|