Do tych co lubią grzebać :) VW ciśnienie oleju

Data: 2012-10-22 10:22:10
Autor: yabba
Do tych co lubią grzebać :) VW ciśnienie oleju
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:5082f866$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

od pewnego czasu borykam się z problemem, przez problem ze ssaniem (gaźnik pierburg 2e2) auto jeździło cały czas na ssaniu na benzynie, dopiero kiedy pojawił się problem z kontrolką ciśnienia oleju zareagowałem i ssanie wreszcie się rozłącza. Niestety wciąż mam problem z zapalaniem się kontrolki oleju i brzęczyka przy oleju rozgrzanym do temperatury około 100 stopni, po przekroczeniu 2000RPM czasami załącza się brzęczyk z kontrolką na chwilę, a czasami jak się włączy to już jęczy non stop do zgaszenia i uruchomienia silnika.

Teraz po pierwsze, rozumiem, że najpierw wymienić olej i filtr oleju?

Następnie przy okazji sprawdzić luz między zębowy w pompie oleju, czy przed wymianą zmierzyć ciśnienie oleju?

Wcześniej auto jeździło tylko na gazie, wyjechało za granicę i musiało jeździć na benzynie i wtedy się zaczęło. Wcześniej nie było jaj z kontrolką ciśnienia.

Z góry dzięki za wszelkie rady, wszystko robię sam i wciąż się uczę, dlatego bardzo dziękuję za cenne porady :)

Ja bym profilaktycznie wymienił na początek olej i filtr (filtr na innego producenta) - po długiej jeździe na ssaniu olej może składać się teraz z samej benzyny.
Dopiero potem rozbierał silnik.

--
Pozdrawiam,

yabba

Do tych co lubią grzebać :) VW ciśnienie oleju