Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:5082f866$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
Witam,
od pewnego czasu borykam się z problemem, przez problem ze ssaniem (gaźnik pierburg 2e2) auto jeździło cały czas na ssaniu na benzynie, dopiero kiedy pojawił się problem z kontrolką ciśnienia oleju zareagowałem i ssanie wreszcie się rozłącza. Niestety wciąż mam problem z zapalaniem się kontrolki oleju i brzęczyka przy oleju rozgrzanym do temperatury około 100 stopni, po przekroczeniu 2000RPM czasami załącza się brzęczyk z kontrolką na chwilę, a czasami jak się włączy to już jęczy non stop do zgaszenia i uruchomienia silnika.
Teraz po pierwsze, rozumiem, że najpierw wymienić olej i filtr oleju?
Następnie przy okazji sprawdzić luz między zębowy w pompie oleju, czy przed wymianą zmierzyć ciśnienie oleju?
Wcześniej auto jeździło tylko na gazie, wyjechało za granicę i musiało jeździć na benzynie i wtedy się zaczęło. Wcześniej nie było jaj z kontrolką ciśnienia.
Z góry dzięki za wszelkie rady, wszystko robię sam i wciąż się uczę, dlatego bardzo dziękuję za cenne porady :)
Ja bym profilaktycznie wymienił na początek olej i filtr (filtr na innego producenta) - po długiej jeździe na ssaniu olej może składać się teraz z samej benzyny.
Dopiero potem rozbierał silnik.
--
Pozdrawiam,
yabba
|