Do tych, którzy kupują na licytacjach komorniczych

Data: 2016-02-04 00:03:29
Autor: wromek
Do tych, którzy kupują na licytacjach komorniczych

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:n800pj$1om$1node1.news.atman.pl...
Ile można wyciągnąć z zabranej pralki czy zmywarki?
Na moje oko można tą metodą zyskać przysłowiową dychę.
Mylę się czy nie?

http://www.tvn24.pl/lodz,69/wiceminister-asesor-i-komornik-zawieszeni-i-do-wyrzucenia-z-zawodu,612903.html

IMO tą metodą nie można ściągać długów, ale można terroryzować ludzi.

[można zrabowane przedmioty przekazywać nieodpłatnie organizacjom
charytatywnym, aby te organizacje mogły przekazywać tak nabyty
sprzęt osobom potrzebującym pomocy]

Pan minister nie ma zielonego pojęcia o pracy komornika i numerach, które kręcą dłużnicy-gada głupoty pod publikę. Apropos, dzisiaj wylicytowałem fajną lodówkę 2 letnią Samsunga za 225 zł. U dłużnika same drogie alkohole w szafkach i na półkach-super TV, którego nie udało sie komornikowi zająć.
Ciężkie jest życie dłużnika.

pozdrawiam, wromek

Data: 2016-02-04 02:51:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do tych, którzy kupują na licytacjach komorniczych

"wromek" n8u0up$cum$1@node2.news.atman.pl

[...]

Miałem (mam nadal) dłużnika -- komornik był jego adwokatem.

Znam dłużników innych -- komornik zajął się tym dłużnikiem z grona
solidarnych żyrantów, któremu mógł zabierać z pensji stale, bo
zabierał mniej niż przybywało odsetek. Komornik mógł zająć się
bogatymi żyrantami, ale wolał zająć się najbiedniejszym, któremu
nie mógł zabierać zbyt wiele naraz.

Mój dłużnik pił razem z komornikiem, zaś żyrant raczej nie
przechowywał nadmiaru alkoholu w mieszkaniu.

Skąd wiem o zażyłości komornika z moim dłużnikiem?
Ano wiem o tym z wielu źródeł a relacje są dostatecznie spójne.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-02-07 16:12:52
Autor: wromek
[...]

Wyjątek, który potwierdza regułę?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2016-02-08 01:02:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do tych, którzy kupują na licytacjach komorniczych

"wromek" n97mru$pl0$1@node2.news.atman.pl

[...]

Raczej fragment całości -- media (TV, internet,
prasa) pokazują podobne sceny.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Do tych, którzy kupują na licytacjach komorniczych