Do w艂a艣cicieli "艣cigacza" - sugestia

Data: 2012-01-21 09:45:20
Autor: Marcin N
Do w艂a艣cicieli "艣cigacza" - sugestia
Wymieniaj膮c w poprzednim w膮tku nowo艣ci z rynku kask贸w zastanowi艂o mnie - czemu sam musia艂em te nowo艣ci wyszukiwa膰 na stronach producent贸w.

Dlaczego taki 艣cigacz.pl nie ma rubryki: "co nowego na g艂ow臋"?

Mo偶na by zrobi膰 jakie艣 zestawienie nowo艣ci w艣r贸d markowych kask贸w r贸偶nych kategorii z r贸偶nych lat.

To taki darmowy pomys艂 racjonalizatorski.

Data: 2012-01-21 11:18:44
Autor: Budy
Do w砤禼icieli "禼igacza" - sugestia
U縴tkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:jfdtur$h8r$1news.task.gda.pl...
Wymieniaj眂 w poprzednim w眛ku nowo禼i z rynku kask體 zastanowi硂 mnie - czemu sam musia砮m te nowo禼i wyszukiwa na stronach producent體.

Dlaczego taki 禼igacz.pl nie ma rubryki: "co nowego na g硂w"?

a dlaczego z tak sugesti piszesz na grupe pl.rec.motocykle a nie do wlascicieli scigacza? Czyzby scigacz nie umia sobie za硂縴 w砤snego foruma i kpi z w砤snych czytelnik體 ze jednak ma podpinaj眂 sie do innych? :/

b.

Data: 2012-01-21 12:42:12
Autor: Arni
W dniu 21.01.2012 11:18, Budy pisze:
[...]

malo tego - taki "w砤sciciel" ma sw骿 w砤sny adres mailowy i go nie ukrywa. Po co wiec dawac og硂szenie do gazety jak mozna napisac list?

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Do w艂a艣cicieli "艣cigacza" - sugestia