Do wczoraj byłem sympatykiem prawicy i PiS! Dzi¶ jestem z Tob± Magda!!!!

Data: 2015-02-14 18:31:21
Autor: boukun
Do wczoraj byłem sympatykiem prawicy i PiS! Dzi¶ jestem z Tob± Magda!!!!
~sarmata 25 minut temu

Magda, tak trzymaj i nie daj się tej hołocie Tobie przeciwnej. Do wczoraj
byłem sympatykiem prawicy i PiS! Dzi¶ jestem z Tob± Magda!!!!

Data: 2015-02-14 19:38:48
Autor: paskuda03
Magda Ogórek = SLD bis

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mbo22j$gtf$1mx1.internetia.pl...
~sarmata 25 minut temu

Magda, tak trzymaj i nie daj się tej hołocie Tobie przeciwnej. Do wczoraj
byłem sympatykiem prawicy i PiS! Dzi¶ jestem z Tob± Magda!!!!

http://www.mediaphilia.pl/magdalena-ogorek-bledy-i-brak-strategii-sld/
http://www.mediaphilia.pl/wp-content/uploads/2015/01/2015-01-09_1420818921-700x325.jpg
Na zgrabn± figurę sprzeda się każdy towar.
Ale tylko nieliczni się nabiorę na zawinęte w nowy
kolorowy papierek stare ¶mierdz±ce komunistyczne idee.
To co mówi polityk nie ma najmiejszego znaczenia w
stosunku do tego co robi a szkoda.
:-)

--
Paskuda03

Data: 2015-02-14 19:50:05
Autor: boukun
Magda Ogórek = SLD bis
"paskuda03" <paskuda@bandits.invalid.org> schrieb im Newsbeitrag news:mbo4mj$mrr$1dont-email.me...

[...]

~Nikus 54 minuty temu

Do tzw.ekspertow i wszelkiej masci znawcow ksztaltujacych opinie spoleczna w mediach - zejdzcie z Malgosi Ogorek ,aby mogla swobodnie oddychac - spoleczenstwo samo wie na kogo ma glosowac a swoje rady zastosujcie do waszego glosowania.

~Rybniczanin 1 godzinę i 4 minuty temu

Dr Jabłoński zarz±dzał media relations/press relations z ramienia agencji PR (1997-2001). Pracował również jako rzecznik prasowy Forum Ekologicznego Unii Wolno¶ci (1998) oraz doradca medialny politycznych sztabów wyborczych (kampanie `1997 i `2001). Prowadzi szkolenia z public relations i marketingu politycznego. Następny kole¶ BULA

~kolo 39 minut temu
Większo¶ć "ekspertów" to kolesie POpaprancow,dlatego próbuj± zniszczyć p. Magdę bo BUL już widzi że 2 tura jest pewna,a tam nigdy nic nie wiadomo!

~Zgryzota 1 godzinę i 12 minut temu

Kto się boi Magdy Ogórek? Ano partyjne kucubały, którym wsio-rawno byle pozostawać i egzystować przy korycie i mlaskać we wtórze z naczelnym knurem!

~fff 1 godzinę i 30 minut temu

Mówi±c, że kandydat jest tylko jeden, miała na my¶li to, że media wciskaj± ludziom, że Komor ma miażdż±c± przewagę, tępaku.

Data: 2015-02-14 20:15:12
Autor: andal
Do wczoraj Magda!!!!
On Sat, 14 Feb 2015 18:31:21 +0100, boukun wrote:

~sarmata 25 minut temu

Magda, tak trzymaj i nie daj się tej hołocie Tobie przeciwnej. Do
wczoraj byłem sympatykiem prawicy i PiS! Dziś jestem z Tobą Magda!!!!

boukun

ile podpisow juz zebrales dla pani Magdy ?

Data: 2015-02-14 21:17:19
Autor: boukun
Do wczoraj byłem sympatykiem prawicy i PiS! Dziś jestem z Tobą Magda!!!!

Nikt mnie o to nie prosi...

boukun

Data: 2015-02-14 20:34:00
Autor: andal
Do wczoraj Magda!!!!
On Sat, 14 Feb 2015 21:17:19 +0100, boukun wrote:

[...]

bo nikt nie wierzy  jej wygrana

Data: 2015-02-14 22:03:57
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mbobfo$14a$6speranza.aioe.org...
[...]

Widać, że jesteś dzieckiem żydomediów...

 Nie patrz na nikt, zrĂłb coĹ› od siebie...

boukun

Data: 2015-02-14 21:19:04
Autor: andal
Do wczoraj Magda!!!!
On Sat, 14 Feb 2015 22:03:57 +0100, boukun wrote:

[...]

a co ty robisz by jej pomoc ?

miales nosic plakat z jej zdjeiem po swidnicy

pokaz to na youtube

Do wczoraj byłem sympatykiem prawicy i PiS! Dzi¶ jestem z Tob± Magda!!!!