Data: 2010-06-02 09:22:14 | |
Autor: Hans Kloss | |
Do wiadomości platfonsów | |
1.To norma w rządowych samolotach ze VIPY wchodziły do kokpitu
2. W cywilnym lotnictwie zamyka się drzwi dopiero po 11 września 3.To norma, ze rozmawia się z szefem protokołu dyplomatycznego o miejscu lądowania (jeśli nie jest pewne, ze lądowanie będzie możliwe) Od waszego obsrywania i palikocenia już się niedobrze robi. J-23 |
|
Data: 2010-06-02 21:18:59 | |
Autor: jadrys | |
Do wiadomości platfonsów | |
W dniu 2010-06-02 18:22, Hans Kloss pisze:
1.To norma w rządowych samolotach ze VIPY wchodziły do kokpitu No nie żartuj Hans - wyobrażasz sobie Obamę idącego do kokpitu poinstruować pilotów? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-06-02 12:32:49 | |
Autor: Hans Kloss | |
Do wiadomości platfonsów | |
On 2 Cze, 21:18, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
No nie żartuj Hans - wyobrażasz sobie Obamę idącego do kokpituCzy Kaczyński (albo ktokolwiek) instruował w czymkolwiek pilotów? Do kokpitu się wchodzi głównie po to żeby piękne widoczki podziwiać bo widok stamtąd znacznie lepszy niż przez okienka części pasażerskiej J-23 |
|
Data: 2010-06-03 17:44:50 | |
Autor: jadrys | |
Do wiadomości platfonsów | |
W dniu 2010-06-02 21:32, Hans Kloss pisze:
On 2 Cze, 21:18, jadrys<andrzej...@op.pl> wrote: Nie wiem, i z pewnością niewielu wie czy instruował. Jednak widać że miał ciągoty do dyrygowania pilotami. Historia z Gruzji to nie czyjś złośliwy wymysł... Oczywiście to o niczym nie świadczy, ale jednak pobudza wyobraźnię. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-06-03 09:55:35 | |
Autor: Hans Kloss | |
Do wiadomości platfonsów | |
On 3 Cze, 17:44, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
Historia z Gruzji to nie czyjś Ale w Gruzji nie dyrygował przecież pilotami tylko, jako dysponent samolotu, wydał im polecenie udania się do Tbilisi. Podobnie w Warszawie wydał im polecenie udania się do Smoleńska, a znowuż Tusk wydał takie samo polecenie pilotom rządowego samolotu kilka dni wcześniej. Że piloci odmówili wtedy udania się w potencjalnie niebezpieczną przestrzeń powietrzną za to im chwała. Ale wyciągać z tego incydentu wnioski że Prezydent wtrąca się pilotom w technikę startu, lądowania określania pozycji maszyny może tylko osobnik skrajnie głupi, zindoktrynowany lub bezczelny troll. J-23 |
|
Data: 2010-06-03 19:25:24 | |
Autor: RedLite | |
Do wiadomości platfonsów | |
W dniu 2010-06-03 18:55, Hans Kloss pisze:
Ale w Gruzji nie dyrygował przecież pilotami tylko, jako dysponent Nie. Na lotnisku w Symferopolu wlazł do kabiny pilotów i zmienił swoje wcześniejsze dyspozycje na takie dość, hmm, nierozsądne. Zapytawszy naprzód 'kto jest zwierzchnikiem sił zbrojnych?'. Krótko mówiąc osobiście ingerował w plan przygotowanego wcześniej lotu - to jest fakt i są na to dokumenty. Ja osobiście nie wierzę, żeby pod Smoleńskiem Kaczyński odegrał bezpośrednio jakąkolwiek rolę - to pilot zawsze decyduje. O wiele gorsza i bardziej podejrzana w tym kontekście była obecność Błasika Że piloci odmówili wtedy udania się w potencjalnie I tylko sługusi brata pana Prezydenta Kaczyńskiego złożyli doniesionko na pilota do prokuratury i słali zapytania do ministra czy 'premiuje tchórzostwo' |
|
Data: 2010-06-03 13:01:34 | |
Autor: Hans Kloss | |
Do wiadomości platfonsów | |
On 3 Cze, 19:25, RedLite <si...@ocho.es> wrote:
Kr tko m wi c osobi cie ingerowa w plan przygotowanego wcze niej lotu - to jest faktNie ingerował tylko próbował ów plan w ostatniej chwili zmienić na inny. J-23 |
|
Data: 2010-06-03 21:47:58 | |
Autor: jadrys | |
Do wiadomości platfonsów | |
W dniu 2010-06-03 18:55, Hans Kloss pisze:
On 3 Cze, 17:44, jadrys<andrzej...@op.pl> wrote: Oj, to chyba nie wyglądało jak piszesz. Kapitan tamtego samolotu z lotu do Gruzji nawet miał sprawę sądowa o niewykonanie rozkazu lądowania w Tbilisi. Ale oczywiście mogę się mylić - wszak pamięć to rzecz zawodna. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-06-03 12:51:37 | |
Autor: Hans Kloss | |
Do wiadomości platfonsów | |
On 3 Cze, 21:47, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
Ale oczywi cie mog si myli - wszak pami to rzecz zawodna. Mylisz się. Miał za to odznaczenie medalem i gratulacje ministra ON, jak najbardziej zasłużone. J-23 |
|
Data: 2010-06-07 17:36:24 | |
Autor: jadrys | |
Do wiadomości platfonsów | |
W dniu 2010-06-03 21:51, Hans Kloss pisze:
On 3 Cze, 21:47, jadrys<andrzej...@op.pl> wrote: A jednak (z tego co słyszałem w TV) to dopiero na dzień przed katastrofą pod Smoleńskiem tamten pilot odmawiający wykonania polecenia został oczyszczony z zarzutów przez sąd. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-06-07 19:28:23 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Do wiadomości platfonsów | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:huj3n7$556$1news.onet.pl... W dniu 2010-06-03 21:51, Hans Kloss pisze: Nieprawda. Prokuratura po przesłuchaniu odstąpiła od dalszych działań, czy jak to się nazywa. |
|
Data: 2010-06-04 12:42:32 | |
Autor: cirrus | |
Do wiadomości platfonsów | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu90ui$6l6$1news.onet.pl...
W dniu 2010-06-03 18:55, Hans Kloss pisze: Został też odznaczony za przestrzeganie procedur, a tutaj "nie przyjmuje do wiadomości, że ze względu na złe warunki atmosferyczne nie da się wylądować, przecież godzinę wcześniej wylądował JAK-40". -- stevep |
|
Data: 2010-06-04 13:47:05 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Do wiadomości platfonsów | |
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hualao$9uu$1news.vectranet.pl... Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu90ui$6l6$1news.onet.pl... Przecież to byli różni piloci. Pilot, który odmówił lądowania w Gruzji nie miał sprawy sądowej, zeznawał jednak w prokuraturze. Ostatnio leciał z Tuskiem 7 kwietnia do Smoleńska. Drugim pilotem był właśnie dowódca feralnego lotu z Kaczyńskim. http://wyborcza.pl/1,75478,7821881,Incydent_gruzinski_oczami_pierwszego_pilota.html Ciekawi mnie, czy po incydencie gruzińskim kapitan Pietruczuk latał jeszcze z Kaczyńskim. Znając zacietrzewienie i pamiętliwość Kaczyńskiego sądzę, że nie. I to na zgubę Kaczyńskiego i 95 innych ofiar. Bo kapitan Pietruczuk nie ugiąłby się i postąpiłby właściwie, czyli udał się na lotnisko zapasowe nawet nie próbując schodzić na 100 m, bo było wiadome ponad wszelką wątpliwość, że lądowanie przy tych warunkach atmosferycznych jest niemożliwe. |
|
Data: 2010-06-04 06:07:04 | |
Autor: Hans Kloss | |
Do wiadomości platfonsów | |
On 4 Cze, 13:47, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
bo było wiadome Poczytaj sobie platfonsie stenogram rozmowy z załoga JAK-a który wylądował wcześniej i przestań pieprzyć głupoty. J-23 |
|
Data: 2010-06-04 16:39:34 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Do wiadomości platfonsów | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:cf30244d-bf06-407b-a82d-8a97622d33edc10g2000yqi.googlegroups.com... On 4 Cze, 13:47, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote: bo było wiadome Poczytaj sobie platfonsie stenogram rozmowy z załoga JAK-a który wylądował wcześniej i przestań pieprzyć głupoty. Lądowanie przy podstawie chmur 50 metrów jest niemożliwe, pajacu. Dla tego pilota lądowanie przy podstawie chmur takiej, że na wysokości 123 m byłoby widać lotnisko, byłoby możliwe. |
|
Data: 2010-06-04 07:52:21 | |
Autor: Hans Kloss | |
Do wiadomości platfonsów | |
On 4 Cze, 16:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
L dowanie przy podstawie chmur 50 metr w jest niemo liwe,Przeczytaj stenogram tej rozmowy durniu zanim zaczniesz ględzić o niemożliwości, naciskach i podstawach chmur. Kapitan Protasiuk pyta, załoga Jaka odpowiada..O co pyta i jaką dostaje odpowiedź palikociarzu? J-23 |
|
Data: 2010-06-04 17:17:37 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Do wiadomości platfonsów | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e507457-902d-4ed6-a3e7-f71b1d2704e2r5g2000yqr.googlegroups.com... On 4 Cze, 16:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote: L dowanie przy podstawie chmur 50 metr w jest niemo liwe,Przeczytaj stenogram tej rozmowy durniu zanim zaczniesz ględzić o niemożliwości, naciskach i podstawach chmur. Kapitan Protasiuk pyta, załoga Jaka odpowiada..O co pyta i jaką dostaje odpowiedź palikociarzu? -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Ok. Dostał odpowiedź, która do zadowoliła. Wylądował. I wszyscy pasażerowe udali się na uroczystość w Katyniu. Zadowolony? |
|
Data: 2010-06-07 17:36:33 | |
Autor: jadrys | |
Do wiadomości platfonsów | |
W dniu 2010-06-04 12:42, cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości I chcesz powiedzieć że to nie dopiero sąd oczyścił go z zarzutów? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-06-03 19:05:15 | |
Autor: the_foe | |
Do wiadomości platfonsów | |
W dniu 2010-06-02 18:22, Hans Kloss pisze:
1.To norma w rządowych samolotach ze VIPY wchodziły do kokpitu normy nie zawsze sa zasadne, ja przyznaje ze o takie jnormie nie slyszalem... 2. W cywilnym lotnictwie zamyka się drzwi dopiero po 11 września nie, od 11 wrzesnia zamyka sie je tak ze nei da sie ich otworzyc z zewnatrz 3.To norma, ze rozmawia się z szefem protokołu dyplomatycznego o o zastepczym miejscu ladowania, gdy jest wybor - tak.
czytac nikt nie kaze -- the_foe |