Do wojska wezmą każdego

Data: 2015-03-11 03:33:29
Autor: muto2100
Do wojska wezmą każdego
Data: 2015-03-11 03:35:12
Autor: muto2100
Do wojska wezmą każdego
Data: 2015-03-11 11:50:10
Autor: ada
Do wojska wezmą każdego
W dniu 2015-03-11 11:35, muto2100 pisze:
W dniu środa, 11 marca 2015 11:33:30 UTC+1 użytkownik muto2100 napisał:
http://fakty.interia.pl/polska/news-do-wojska-wezma-kazdego,nId,1

http://fakty.interia.pl/polska/news-do-wojska-wezma-kazdego,nId,1695709

~JW3453 - 19 min temu

Droga Pani Premier ! Służyłem w IX Zaodrzańskim Pułku Zmechanizowanym w Stargardzie Szczecińskim Polska należała wtedy do Układu Warszawskiego. Składałem stosowna przysięgę ( na sojusz z bratnimi armiami i Związkiem Radzieckim) i nikt mnie z tej przysięgi nie zwolnił. Pocałujcie mnie w ............ ! Gó...o mnie obchodzą potrzeby sił zbrojnych i to za kogo trzeba będzie się lać. Kraj któremu przysięgałem wierność do ostatniej kropli krwi został ograbiony i sprzedany. Kraju tego już nie ma!!!!!!

Data: 2015-03-11 11:59:56
Autor: Budzik
Do wojska wezmą każdego
Użytkownik ada ada@gmail.com ...

~JW3453 - 19 min temu

boukun - zmieniłes płec?

Data: 2015-03-12 03:49:42
Autor: andal
Do wojska wezmą każdego
On Wed, 11 Mar 2015 11:59:56 +0000, Budzik wrote:

UĹźytkownik ada ada@gmail.com ...

~JW3453 - 19 min temu

boukun - zmieniłes płec?

pojechal do moskwy

i tam go w nagrode

wykastrowali

Data: 2015-03-14 17:38:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do wojska wezmą każdego
Budzik wrote:

UĹźytkownik ada ada@gmail.com ...

~JW3453 - 19 min temu

boukun - zmieniłes płec?

to niby jego cĂłra ;)

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-03-11 14:01:36
Autor: Ikselka
Do wojska wezmą każdego
Dnia Wed, 11 Mar 2015 11:50:10 +0100, ada napisał(a):

[...]

Dokładnie.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-11 14:33:17
Autor: Patriota
Do wojska wezmą każdego
W dniu 2015-03-11 o 11:50, ada pisze:

[...]

Jakby na to nie patrzeć - dla porządnych, uczciwych ludzi jest to spory dylemat.

Data: 2015-03-13 16:53:23
Autor: ruski szpieg
Do wojska wezmą każdego
W dniu 11.03.2015 o 11:50, ada pisze:
[...]

Nie przejmuj się tym co on tu wkleja. Kiedyś wklejał coś całkiem przeciwnego.

Data: 2015-03-14 16:33:34
Autor: ada
Do wojska wezmą każdego
W dniu 2015-03-13 16:53, ruski szpieg pisze:
[...]

Ponoć przeszedł wylew...

Data: 2015-03-14 20:41:30
Autor: Ikselka
Do wojska wezmą każdego
Dnia Sat, 14 Mar 2015 16:33:34 +0100, ada napisał(a):

[...]

Tia, albo inną Odrę.
:-)))
--

Ikselka