Do wróżki - połączenie C+ z Nka - jakie dekodery?

Data: 2012-12-11 21:13:45
Autor: Papkin
Do wróżki - połączenie C+ z Nka - jakie dekodery?
Witam

Podobno C+ polaczy sie z N albo na odwrot.

Teraz jak bedzie wygladac sprawa z dekoderami w firmie powstalej z polaczenia? Cos wiadomo? Podoba mi sie multiroom dzielacy uprawnienia z przez ethernet czego nie ma w C+ :)

Data: 2012-12-11 21:36:25
Autor: sat_diver
Do wróżki - połączenie C+ z Nka - j akie dekodery?
Nastał dzień 2012-12-11 21:13, Papkin donosi, że:
> Podobno C+ polaczy sie z N albo na odwrot.
> Teraz jak bedzie wygladac sprawa z dekoderami
Jak na razie wiadomo tyle, że n _w_popłochu_ wyprzedaje swoje 'boxy' zalegające w magazynach, recordery także

Data: 2012-12-11 21:53:46
Autor: K
W dniu 11.12.2012 21:36, sat_diver pisze:
> [...]
Jak na razie wiadomo tyle, że n _w_popłochu_ wyprzedaje swoje 'boxy'
zalegające w magazynach, recordery także

myslisz, ze MR po ethernecie przejdzie do lamusa i przestana parowac karty?

Data: 2012-12-12 09:51:41
Autor: BaX
> [...]

Jak na razie wiadomo tyle, że n _w_popłochu_ wyprzedaje swoje 'boxy' zalegające w magazynach, recordery także

Chyba tylko te "stare" wersje recorderów. W sumie całkiem fajnie bo teraz mają szanse pokazać swoje prawdziwe możliwości i być może zapiszą się tak samo szczytnie jak pionki w historii tv-sat. ;)

Data: 2012-12-12 13:09:03
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "sat_diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości

Jak na razie wiadomo tyle, że n _w_popłochu_ wyprzedaje swoje 'boxy' zalegające w magazynach, recordery także

Ciekawe. Posiadałem najbardziej zaawansowane rekordery/dekodery
z Cyfry i N-ki w tym samym czasie. Zrezygnowałem z Cyfry, została N-ka
z MR.
W tym porównaniu sprzętu... w zasadzie nie ma czego porównywać.
Sprzęt Cyfry można wyrzucić. Przy n-ce nie istnieje. Reakcja, intuicyjność,
jakość pracy i jej tempo. No i n-ka NIE MIAŁA dekoderów bez HD.
Będzie klęska jak po połączeniu Cyfra zacznie wstawiać swój sprzęt.

Szymon

Data: 2012-12-12 17:07:25
Autor: Cavallino

Użytkownik "Szymon Machel" <szymon.mc@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ka9s4l$19q$1@dont-email.me...

[...]

Bo marketoidzi nie będą mieli komu robić siana z głowy w sprawie bezwzględnej konieczności posiadania najlepszych na świecie super dekoderów przez każdego oglądacza?
Bez jaj, większość ludzi ogląda tv, a nie dekoder (niektórym nawet nie jest obojętne co jest w kanale który ogladają) i wisi mu jaki jest dekoder, dopóki poprawnie obraz wyświetla.
A marketoidzi znajdą sobie na 100% nowy pretekst do chwalenia ogonka.

Data: 2012-12-12 18:37:15
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

[...]

Nie bardzo rozumiem. Nie jestem dealerem "n-ki" ani żadnej tv cyfrowej.
Powiedziałem tylko to co własnoręcznie (paltacyjnie:) obadałem.
Jakieś 1,5 roku mi to zajęło. I nic mnie nie przekona do tego, że cyfra ma
lepszy sprzęt. Mówisz "poprawny obraz". Może Ciebie nie obchodzi po jakim czasie
od przełączenia kanału on się pojawi. Mnie tak. Może Ciebie nie obchodzi
EPG. Mnie tak. Może Ciebie nie obchodzi informacja o programie. Mnie tak.
Może Ciebie nie obchodzi nagrywanie programów. Mnie tak.
Może w kwestii wyjaśnienia: ilość sportowych programów w Cyfrze
jest dla mnie wadą, nie zaletą.

Szymon

Data: 2012-12-12 20:34:07
Autor: Cavallino

Użytkownik "Szymon Machel" <szymon.mc@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kaaffk$q26$1@dont-email.me...

[...]

A ktoś próbuje?
Tyle że to mało istotne jest.

Cyfra ma otwarty system kodowania, więc każdy sobie odbiera go na takim sprzęcie, jaki uzna za stosowne.
Więc nie marudź o badziewiarskiej n-ce, właśnie dlatego, że na to nie pozwalała była i jest przegrana.

Data: 2012-12-13 06:21:01
Autor: pawell32
Do wr��ki - po��czenie C+ z Nka - jakie dekodery?
W dniu 2012-12-12 18:37, Szymon Machel pisze:
[...]

Nie bardzo rozumiem. Nie jestem dealerem "n-ki" ani Ĺźadnej tv cyfrowej.
[...]
EPG. Mnie tak. MoĹźe Ciebie nie obchodzi informacja o programie. Mnie tak.
MoĹźe Ciebie nie obchodzi nagrywanie programĂłw. Mnie tak.
Może w kwestii wyjaśnienia: ilość sportowych programów w Cyfrze
jest dla mnie wadą, nie zaletą.

nie zwracaj na niego uwagi. on ma zawsze racje. c+ jest najlepsza.
szkoda tylko, Ĺźe sam nie uĹźywa pvr cyfry tylko bo woli htpc...

fakt co do dekoderĂłw jest niezaprzeczalny, poza ogladaniem liczy
się również komfort pracy.
jakby to się nie liczyło to dlaczego konio nie jeździ polonezem
tylko wybrał kia???
to teĹź dojedzie do celu.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-12-13 17:14:03
Autor: Cavallino

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

nie zwracaj na niego uwagi. on ma zawsze racje. c+ jest najlepsza.

Nie.
Mylisz pojęcia.
To nie Cyfra jest najlepsza, to N jest najgorsza.

szkoda tylko, Ĺźe sam nie uĹźywa pvr cyfry tylko bo woli htpc...

Dokładnie.
I właśnie dlatego N jest zdyskwalifikowana, bo nie miałbym wyboru i musiałbym kupić od nich niepotrzebny mi do niczego dekoder.

fakt co do dekoderĂłw jest niezaprzeczalny, poza ogladaniem liczy
się również komfort pracy.

Właśnie.
I każdy musi mieć możliwość dostosowania poziomu tego komfortu do swoich potrzeb, a nie być zdanym na łaskę decydentów w N.
Łaskę słono odpłatną zresztą, bo za friko dekoderów nie dają.

jakby to się nie liczyło to dlaczego konio nie jeździ polonezem
tylko wybrał kia???

Coś Ci się miesza, moim samochodem jest od kilku lat Lancia.

to teĹź dojedzie do celu.

Mniej więcej tak jak badziewny sprzęt rodem z N nadaje się do oglądania tv.

Data: 2012-12-12 18:56:38
Autor: z
W dniu 2012-12-12 17:07, Cavallino pisze:
Bo marketoidzi nie będą mieli komu robić siana z głowy w sprawie
bezwzględnej konieczności posiadania najlepszych na świecie super
dekoderów przez każdego oglądacza?

W zasadzie masz rację. Z jednym wyjątkiem. W dzisiejszych czasach PVR jest jednym z genialnych udogodnień. Pal licho nagrywanie "dla potomności". Wystarczy pen 4 Giga żeby pozbyć się odruchów reklamowo-wymiotnych. :-)
Teraz tylko patrzeć jak jakaś unijna dyrektywa zakaże PVR w ochronie spadających wpływów agencji reklamowych a pod pretekstem jak zawsze prawa autorskiego. UPS...

Data: 2012-12-13 12:23:38
Autor: BaX
[...]

Wiekszość ludzi skacze po kanałach w te i nazad, w tym wypadku prędkosć pracy urządzenia ma znaczenie kluczowe.
Jak ktoś nigdy nie używał dekodera innego niż dedykowane przez C+ czy Polsat to nie ma pojęcia jak działają normalne tunery.

Data: 2012-12-13 22:01:44
Autor: z
W dniu 2012-12-13 12:23, BaX pisze:

Jak ktoś nigdy nie używał dekodera innego niż dedykowane przez C+ czy
Polsat to nie ma pojęcia jak działają normalne tunery.

Z ciekawości.
Jak szybkie jest to przełączanie w normalnych tunerach?
Jaka to różnica? A jak w tym zestawieniu wyglądają tunery dvb-t te z górnej półki oczywiście :-)

Data: 2012-12-14 10:41:59
Autor: BaX
[...]

W normalnych względem tych z C+ albo Polsatu? Przepaść, właściwie to każda operacja na tunerach dedykowanych /p2c, c+/ obarczona jest lagiem nawet ~2sek. /zależy jaką opcję wybierasz/ Próba wciśnięcia kilku klawiszy pod rząd powoduje, że można się pogubić bo tuner coś robi ale nie wiadomo jaką opcję akurat wykonuje. Ale tak było od zawsze, jak dawno temu miałem polsat jeszcze SD to ich tuner sagem /o ile pamietam marke - duży szary kolocek/ wstałał naście sekund, nie mówiąc o zmianie kanałów rzędu 2-3sek. Przez weekend miałem jakiś ich nowy tuner z PVR , LAN-em itd, HD, dramat, naciskasz klawiasz i nie wiesz czy pilot nie działa czy reakcji brak, a tu po chwili jest jakies menu na ekranie i wskakuje obraz, co lepsze przy przełącznaiu kanałów tuner na czas pomiędzy zmianą wyświetla grafike coś na wzór paska postępu. LOL. Pace od C+ to samo, po pierwszym dniu myślałem że wy..bie to pudło przez okno, coś naciskasz i on myśli po czym wskakuje opcja, chcesz na szybko coś nagrać to zapomnij, znaim on zatrybi to mija chwila, o przewijaniu jakimś nagranego materiału to zapomnij bo zanim on zareaguje na to w który miejscu chcesz zatrzymać jesteś już dużo dalej. Koszmar. /dlatego leży w szafie/

Tunery enki też nie są idealne ale szybkość reakcji na polecenia mają błyskawiczną, same piloty też są dużo lepsze, te konkurencji to trzeba wgniatać klawisze żeby coś zatrybiło, a w sumie i tak nie wiesz czy zadziałało czy za słabo wcisłeś klawisz, czy tuner jeszcze nie zatrybił.

Użytkowałem większośc sprzętu jakie pojawiły się w histori naszych platform cyfrowych, obiektywnie trzeba przyznać, że obecnie  sprzęt 'n' jest najlepszy. /to że oprogramowanie go ogranicza tu i tam to inny temat/ Wygoda użytkowania dla mnie najlepsza.

Jaka to różnica? A jak w tym zestawieniu wyglądają tunery dvb-t te z górnej półki oczywiście :-)

dvb-t? nie używam nie wiem.

Pozdro.

Data: 2012-12-14 16:26:34
Autor: Cavallino
[...]

Z tym że i tak jest badziewny, bo świat nie kończy się na tunerach dostarczanych przez platformy.
Amen.

Data: 2012-12-14 17:53:24
Autor: Szymon Machel
[...]

Owszem tak. Istotne jest również to co "platformy" nadają :)
Dla mnie "enka" is the best. Dla Ciebie może nie.
Więc uszanuj moje stanowisko jak ja szanuję Twoje.
Nie każę wszystkim wierzyć w to co mówię.
To jest MOJE ZDANIE. Mam do tego prawo jak każdy inny.
Dotarło?

Data: 2012-12-14 18:25:31
Autor: Cavallino

Użytkownik "Szymon Machel" <szymon.mc@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kaflhl$g25$1@dont-email.me...

[...]

Kończy się?
No to pogratulować szerokich horyzontów.

Istotne jest również to co "platformy" nadają :)

Jasna rzecz.
Powiedziałbym, że to nawet kluczowy detal.

Dla mnie "enka" is the best.

Będzie za pół roku, dzięki połączeniu pewnie sam się na nią skuszę, jeśli dzięki temu wreszcie będę mógł ją obejrzeć na htpc.

Więc uszanuj moje stanowisko jak ja szanuję Twoje.

Ale ja Twoje szanuję, wyjaśniałem tylko innym, co powoduje iż sprzęt dawany przez operatorów może być tak różny.
Że operator z zamkniętym systemem kodowania MUSI oferować lepszy własny sprzęt, jako że sam zabrał klientom wybór i możliwość kupienia takiego, jakiego potrzebują.

Data: 2012-12-14 18:31:01
Autor: Szymon Machel
[...]

O rany! To odnosiło się do "amen" nie do tunerów :)

Że operator z zamkniętym systemem kodowania MUSI oferować lepszy własny sprzęt, jako że sam zabrał klientom wybór i możliwość kupienia takiego, jakiego potrzebują.

Możliwe ale mnie wystarcza. Zresztą ostatni włączam TV jak chcę sprawdzić
faktury.

Data: 2012-12-14 22:12:41
Autor: Cavallino
[...]

Możliwe ale mnie wystarcza.

Wierzę.
I na tej samej zasadzie, ludziom którzy mają jeszcze mniejsze wymagania wystarczy badziewie od C+, zwłaszcza że nie muszą za nie płacić.

Do wróżki - połączenie C+ z Nka - jakie dekodery?