Do wszystkich grupowiczów pl.soc.polityka

Data: 2010-10-03 15:05:21
Autor: organizator
Do wszystkich grupowiczów pl.soc.polityka
Zaszła paląca potrzeba uporządkowania stosunków panujących na grupie. W tym
chaosie nie wiadomo, kto jest wrogiem Polski, kto polskim patriotą, kto tylko
udaje Polaka. Dlatego proponuję rozstrzygnięcie tego problemu drogą głosowania.

Po pierwsze: ZAGŁOSUJ W TEN SONDZIE: http://sonda.hanzo.eu/sondy,87455,FZaS.html

Trzy osoby, które uzyskają największą liczbę głosów zostaną uznane za
grupowych Żydów i wyrzucone poza nawias organizacji.

Po drugie: TRZY OSOBY, KTÓRE ZAJMĄ OSTATNIE MIEJSCA (PRAWDZIWI POLACY) STANĄ
NA CZELE GRUPY. Po trzecie: DZIĘKI TEMU GRUPA ZYSKA CHARAKTER ZORGANIZOWANY I BĘDZIE WIADOMO,
KTO TU JEST POLAKIEM, A KTO NIE.

Data: 2010-10-03 12:43:07
Autor: Marek
On 3 Paź, 17:05, "organizator" <mkara...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

Moj sąsiad , kiedy ostatnio zaproponowal, zeby skosic trawe i zgarnąć
liscie przed domem, zeby na ulicy był porządek, to sie okazało,
ze leżą tylko psie gówna..., których wczesniej nie było widać.

Data: 2010-10-03 21:49:18
Autor: Panslavista
"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:82aef191-0d53-4d5e-889f-fc1a48aae4b730g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

To jest mimikra parchów!  To są miszczowie mimikry...

Data: 2010-10-03 13:02:03
Autor: Marek
On 3 Paź, 21:49, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote in message

> [...]

liscie przed domem, zeby na ulicy był porządek, to sie okazało,
ze leżą tylko psie gówna..., których wczesniej nie było widać..

To jest mimikra parchów!  To są miszczowie mimikry...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Haaahaaa...dobre...

Data: 2010-10-03 13:14:35
Autor: Hans Kloss
Do wszystkich grupowiczów pl.soc.polityka
On 3 Paź, 17:05, "organizator" <mkara...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

ZAGŁOSUJ W TEN SONDZIE:http://sonda.hanzo.eu/sondy,87455,FZaS.html

ROTFL, żeby żydów wyłaniać w powszechnym i tajnym głosowaniu to jest
pomysł zupełnie nowatorski, panowie z Monty Pythona by się go nie
powstydzili. W zabawie udziału nie wezmę a jedyny grupowicz o którego
żydowskim pochodzeniu wiem to bekon aka  "niedźwiecki". Ale o tym
wiedzą chyba wszyscy na grupie więc głosowanie jest tu zbyteczne i
niczego w kwestii bekonowego żydostwa nie zmieni.
J-23

Data: 2010-10-04 01:44:22
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:be8cefe6-195e-4a64-b72e-f0b81a9f4375d25g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
No i proszę, a tego Żyda Hansa Tzva w swoim sondażu nie ujął, a wszystko byłoby wtedy takie proste...

boukun

Data: 2010-10-04 08:55:15
Autor: mkarwan
[...]

Trzeba się było przyjrzeć nagłowkowi i od razu wiadomo kto wysłał ten list.Oni tak zwykle mają, by oddalić podejrzenia od siebie, próbują wskazywac innych.
Chrakterystyczne jest, że lista zawiera tylko wybrane osoby i nie jest ułożóna alfabetycznie.

Data: 2010-10-04 19:21:14
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8btoh$m06$1news.onet.pl...
[...]

pewnie to jest lista proskrypcyjna, pisana na kolanie...

Data: 2010-10-03 18:12:13
Autor: Polok_prawdziwy
Do wszystkich grupowiczów pl.soc.polityka
organizator wrote:

Poco jakiesik somdowania pseprowadzać, jak pseca wiadomym jest, ze:

- AWEMARYNA to DZIOD i śMIETNIKOż...,
- ABECADŁO łokrutnie na marynie barchany spuscać siem uwielbio
(http://www.tube8.com/fetish/piss-satin/184627/)....,
- HANSKLOS do psodujoncych ymtelegentuw Tworek noleży...,
- AMTENKA wiecnie suchom sparkem mo, cejej straśnie muzg wysuso...,
- ło EMKARAWANIE nowet godać misiem niechce...
- a RAFAELA moze i normalny bybył, ino GUPIE mu skodzi...

Ło inksych CIUćMOKACH piać niebedem, bo klawisuw i prondu mi skoda...

Data: 2010-10-03 18:27:41
Autor: boukun

Użytkownik "organizator" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i8a63h$cr4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sami głupcy, czyli wiecznie spierający się co jest lepsze, kiła czy rzeżączka, Po czy PiS...

na swoją zagładę, skazani na pomiatanie niewolnicy...

boukun

Data: 2010-10-03 19:37:59
Autor: Marek Czaplicki
Do wszystkich grupowiczów pl.soc.polityka
organizator dnia nie październik 3 2010 17:05 pisze, na grupie
[...]

wszedłem na sondę, ale nie ma w ankiecie pytania: kto jest Polakiem? pytania
dotyczą narodowości jakiejś nacji, która ma państwo w Azji. zgłaszam
poprawkę.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-04 08:51:52
Autor: mkarwan
Do wszystkich grupowiczów pl.soc.polityka
From: "organizator" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Do_wszystkich_grupowicz=F3w_pl.soc.polityka?=
Date: Sun, 3 Oct 2010 15:05:21 +0000 (UTC)

Data: 2011-01-24 13:26:32
Autor: !!heÂŽsk!!
Do wszystkich grupowiczów pl.soc.polityka
 kim w takim razie jest "organizator' ? ;o))))