Do wszystkich nawiedzonych maniaków jewrokołchozu! Zapamiętajcie to sobie raz na jutro! No!

Data: 2010-05-04 07:45:47
Autor: Antenka
Do wszystkich nawiedzonych maniaków jewrokołchozu! Zapamiętajcie to sobie raz na jutro! No!
W Polsce nie będzie żadnej waluty euro ojro - jak zwał tak zwał!
Jasnowidz z Polski to przepowiedział ( Krzysztof Jackowski jego
godność), a przed nim  Pani  Margareta Thatcher (  dawno temu
powiedziała, bo chyba w 2002r., że jewrokołchoz przetrwa najwyżej do
roku 2010), że  EU w tym roku szlag trafi!

Antenka

Data: 2010-05-04 16:49:01
Autor: Panslavista
Antenka wrote:

[...]

NIESTETY PARCHY POLSKĘ OKREADLI WCZEŚNIEJ.

Data: 2010-05-04 07:54:12
Autor: Antenka
On 4 Maj, 16:49, Panslavista <prawu...@interia.pl> wrote:
Antenka wrote:
> [...]
> roku 2010), że  EU w tym roku szlag trafi!

> Antenka

NIESTETY PARCHY POLSKĘ OKREADLI WCZEŚNIEJ.

Niestety Panie Slavisto... :-(

Antenka

Data: 2010-05-04 08:05:08
Autor: Leszczur
Antenka wrote:
> [...]
> roku 2010), że  EU w tym roku szlag trafi!

> Antenka

NIESTETY PARCHY POLSKĘ OKREADLI WCZEŚNIEJ.

Z czego?

Data: 2010-05-04 17:11:16
Autor: Dirko

Antenka wrote:
> [...]
> roku 2010), że EU w tym roku szlag trafi!

> Antenka

NIESTETY PARCHY POLSKĘ OKREADLI WCZEŚNIEJ.

    Ze złudzeń jeszcze nie okradli.

Data: 2010-05-04 17:11:36
Autor: jadrys

Antenka wrote:

[...]

Z godności.. zrobili z naszego dumnego kraju burdel dla jankesów i Unii.

Data: 2010-05-04 08:13:38
Autor: Antenka
On 4 Maj, 17:11, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

>>> Antenka

> Z czego?

Z godności.. zrobili z naszego dumnego kraju burdel dla jankesów i Unii.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

:-((

Antenka

Data: 2010-05-04 17:19:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-04 17:13, Antenka pisze:

Z godności.. zrobili z naszego dumnego kraju burdel dla jankesów i Unii.

:-((

Antenka

Nie przejmuj się Antenko.. już niedługo Polacy się obudzą i przepędzą tych agentów obcych wpływów na zbity pysk.. :-)

Data: 2010-05-04 17:24:00
Autor: the_foe
Antenka wrote:
[...]

rozumiem ze wg Pana to za PRL mielismy dume?

--
the_foe

Data: 2010-05-04 17:44:59
Autor: jadrys
Antenka wrote:
[...]

Oczywiście, choćby z tego powodu że nikt nie zmuszał Polaków w Polsce  do niewolniczej pracy u przybłędów z zagranicy.

Data: 2010-05-04 19:33:45
Autor: `heÂŽsk`
On Tue, 04 May 2010 17:11:36 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Z godności.. zrobili z naszego dumnego kraju burdel dla jankesów i Unii.

 mogbys przypomniec kto podpisal cyrograf przystapienia do nato,
 a kto do ue i sie tym chelpil ? --

 HeSk

Data: 2010-05-04 19:45:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-04 19:33, `heÂŽsk` pisze:
[...]

Nie mogę. Nagła krew mnie zalewa gdy sobie przypomnę Ĺźe ja tego pajaca kiedyś  wspierałem mentalnie.

Data: 2010-05-05 09:30:06
Autor: `heÂŽsk`
On Tue, 04 May 2010 19:45:05 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   mogbys przypomniec kto podpisal cyrograf przystapienia do nato,
>   a kto do ue i sie tym chelpil ?

Nie mogę. Nagła krew mnie zalewa gdy sobie przypomnę że ja tego pajaca kiedyś  wspierałem mentalnie.

 masz na mysli kwasniewskiego czy millera, a moze obu ?
 zauwaz, ze taki oleksy w czasie wizyty papieza w siedlcach
 padl na kolana w piach i zarliwie sie modlil. ostanio rysio
 kalisz przykleknal przed trumna swojej kolezanki i przezegnal sie.
 pamietasz slowa jolki: "moj maz ma wiecej Boga w sercu niz niejeden
 z was" czy wizyte millera u papieza? po prostu to towarzystwo
 swego czasu piejace pochwaly na czesc komunizmu i zsrr tak na prawde
 robilo swoich czlonkow w przyslowiowe bambuko i kiedy komuna upadla
 szeregowi czlonkowie pzpr wyszli na glupkow. i dobrze im tak ;o).

--

 HeSk

Data: 2010-05-05 23:12:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 09:30, `heÂŽsk` pisze:
[...]

Wszystkich (poza panią Sierakowską i paru innymi), ale głównie chodzi mi o Aleksandra K. - To jest główny kat Polskiej lewicy.

Data: 2010-05-06 13:42:57
Autor: cirrus
Do wszystkich nawiedzonych maniaków jewrokołchozu! Zapamiętajcie to sobie raz na jutro! No!

Data: 2010-05-08 08:53:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-06 13:42, cirrus pisze:

[...]

Mógłbyś tę "genialną" myśl sprecyzować?

Świadomie i z całą premedytacją okłamuje Polaków podając się za lewicowca i blokując w ten sposób dostępu do głosu prawdziwej lewicy.

Data: 2010-05-08 10:34:17
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs31p7$ebe$1news.onet.pl...
[...]

To nadal michałki zamiast argumentow.

--
stevep

Data: 2010-05-10 09:25:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-08 10:34, cirrus pisze:

[...]

Mógłbyś powiedzieć jasno czego oczekujesz?

Data: 2010-05-10 21:35:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 15:57, cirrus pisze:
[...]

Czyli linka do strony?

Data: 2010-05-04 17:22:40
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-04 16:45, Antenka pisze:
[...]

A nostradamus przepowiedzial Armageddon na 1999 rok i kupa z tego wyszla...

--
the_foe

Data: 2010-05-04 17:42:07
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 4 May 2010 07:45:47 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

W Polsce nie będzie żadnej waluty euro ojro

Nie będzie.

[...]

A nie powiedziała, z jakiego powodu? Bo to by chyba ważne było...

Data: 2010-05-04 17:47:12
Autor: bolek

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f24f232f-6b0f-4111-9eb0-bf16a15c2593y36g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Na Margaret Tatcher bym się nie powoływał.
Doprowadziła gospodarkę do takiego stanu, że przed dymisją
uratowała ją tylko wojna o Falklandy.
Oczywiście u nas jest wychwalana pod niebiosa,
bo palanty które rozpieprzają gospodarkę wzorują się na niej.

bolek

Data: 2010-05-04 17:56:27
Autor: jadrys
Do wszystkich nawiedzonych maniaków jewro kołchozu! Zapamiętajcie to sobie raz na j utro! No!
W dniu 2010-05-04 17:47, bolek pisze:

[...]

No fakt, premierem była kiepskim.. Ale podobno ma dar jasnowidzenia. Tzn. - dar czarnowidzenia.

Data: 2010-05-04 19:35:59
Autor: u2
[...]

Oby ! :)

Do wszystkich nawiedzonych maniaków jewrokołchozu! Zapamiętajcie to sobie raz na jutro! No!