Do wszystkich uproszczających sobie polską pisownie!

Data: 2011-01-16 14:23:02
Autor: Klin
Do wszystkich uproszczających sobie polską pisownie!
Znalezione w necie:

W dziejach ludzkości były różne zbrodnie: świadome niszczenie narodów, grup etnicznych
czy religijnych nazywane jest ludobójstwem, natomiast świadome niszczenie języka jako
głównego składnika tożsamości narodu określane jest terminem „linguocide”, czyli
językobójstwo. Celem językobójstwa, w odróżnieniu od ludobójstwa, nie jest fizyczne
zniszczenie narodu, lecz jego wynarodowienie jako językowej, kulturalnej i historycznej
wspĂłlnoty.

Data: 2011-01-16 16:52:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-16 14:23, Klin > pisze:
[...]

Rzecz charakterystyczna - na psp Polski język kaleczą przede wszystkim ci co się podają z "prawdziwych polaków".

Data: 2011-01-16 11:32:57
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Sty, 16:52, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Rzecz charakterystyczna - na psp Polski język kaleczą przede wszystkim
ci co się podają z "prawdziwych polaków".

A kto tu sie "podaje za prawdziwych polakow"?
Komuchy i KGBoscy towarzysze radzieccy, uzytkownicy tej listy?

Data: 2011-01-18 18:33:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-16 20:32, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Właśnie ci co innym (tym piszącym poprawnie) wymyślają od sowieckich agentów.  Te ich *z* zamiast ż *c* zamiast ć itp. wygląda na seplenienie imbecyli.. normalna groteska.

Data: 2011-01-16 23:50:32
Autor: raff

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:igv4ef$aet$1news.onet.pl...
[...]

Coz ja ci poradze, ciciulku, mecz sie dalej. Dopoki sie nie nauczysz ;)

Ale wielbiciele Lenina sa bardzo odporni na wiedze.

R.

Data: 2011-01-16 23:52:53
Autor:
Do wszystkich uproszczających sobie polską pisownie!
Klin <klin\@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          ,>
napisał(a):
Znalezione w necie:

W dziejach ludzko=C5=9Bci by=C5=82y r=C3=B3=C5=BCne zbrodnie: =C5=9Bwiado=
me niszczenie narod=C3=B3w,=20
grup etnicznych
czy religijnych nazywane jest ludob=C3=B3jstwem, natomiast =C5=9Bwiadome =

niszczenie j=C4=99zyka jako
g=C5=82=C3=B3wnego sk=C5=82adnika to=C5=BCsamo=C5=9Bci narodu okre=C5=9Bl=
ane jest terminem=20
=E2=80=9Elinguocide=E2=80=9D, czyli
j=C4=99zykob=C3=B3jstwo. Celem j=C4=99zykob=C3=B3jstwa, w odr=C3=B3=C5=BC=
nieniu od ludob=C3=B3jstwa, nie=20
jest fizyczne
zniszczenie narodu, lecz jego wynarodowienie jako j=C4=99zykowej, kultura=
lnej=20
i historycznej
wsp=C3=B3lnoty.

Jak klin wybija sie klinem tak polskie znaki trzeba zastepowac polskawymi ze
wzgledu na techniczna nature internetu. Znajdz mi sposob zebym mogl publikowac
na usenecie spod stron portali www i by pl teksty wprowadzane w taki sposob
nie byly kaleczone na serwerach posredniczacych, a chetnie bede pisal piękną
(oczywiście na miarę swojego -poddanego po wielokroć w wątpliwość przez
polonistkę pałami z dyktand- talentu) polszczyzną. Serdeczności. ;)

Data: 2011-01-16 23:54:38
Autor:
Do wszystkich uprOszczających sobie polską pisowniĘ!
PS: pisze się "upraszczających" i "pisownię" ;P

Data: 2011-01-19 12:01:57
Autor: Klin
Użytkownik kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał:
PS: pisze się "upraszczających" i "pisownię" ;P

    upraszczać i uproszczać są formami poprawnymi
    i co za tym idzie upraszczacz i uproszczacz.

Data: 2011-01-18 18:32:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-17 00:52, kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

[...]

Co ci przeszkadza w prawidłowej, poprawnej pisowni na psp?

Data: 2011-01-18 19:04:44
Autor: .heÂŽsk.
On Tue, 18 Jan 2011 18:32:12 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> polonistkę pałami z dyktand- talentu) polszczyzną. Serdeczności. ;)

Co ci przeszkadza w prawidłowej, poprawnej pisowni na psp?

 ja od zawsze pisze "polskawymi" i nie mam zamiaru tego zmieniac.
 jezeli ktos lubuje sie w ogonakach to niech startuje w konkursie
 ortografii czy kaligrafii. mi tam nic do tego.

Data: 2011-01-18 19:44:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-18 19:04, .heÂŽsk. pisze:

[...]

To sie nie obruszaj jeżeli ktoś ciebie nazwie analfabetą. Wiesz proponuję ci również przestać wymawiać te polskie litery. Wtedy będziesz wyglądał jeszcze poważniej.

Data: 2011-01-19 11:53:23
Autor: Klin
[...]

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Unicode

    Może się doczekasz.

Do wszystkich uproszczających sobie polską pisownie!