Do wszystkich zapier... do przemy¶lenia i zastosowania :)

Data: 2012-08-13 22:17:42
Autor:
Do wszystkich zapier... do przemy¶lenia i zastosowania :)
begin MM
A więc mistrzowie, którzy jeżdżą szybko (i bezpiecznie), gadając przez
komórkę w tym czasie itd śmiejcie się ze mnie, ale ja będę jechał
spokojnie, zaoszczędzę pieniądze (tak, wiem, dłużej się jedzie, ale ja
się nie spieszę, jadę na urlop, wypocząć, nie stresować się), nerwy i
zobaczę coś ciekawego, a i w razie czego zdążę wyhamować.

Jak większość kapeluszy nie rozumiesz tego, że są ludzie, którym szybka,
dynamiczna jazda sprawia PRZYJEMNOŚĆ, natomiast taka jak Twoja ich MĘCZY.
Nikt nie jeździ szybko dlatego, że uważa, że wtedy auto mniej pali albo że
jest to bardziej bezpieczne (no, prawie nikt, bo wyjÄ…tkiem jest np. Bartek
:>), tylko dlatego, że LUBI, więc Twój cały wywód jest bez sensu. Równie
dobrze mógłbyś napisać, że po cholerę jechać na wakacje, skoro w domu jest
taniej, bezpieczniej, a i zwykle w sumie wygodniej.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-14 00:28:11
Autor: BartekK
Do wszystkich zapier... do przemyślenia i za stosowania :)
W dniu 2012-08-14 00:17, tо pisze:
Nikt nie jeździ szybko dlatego, że uważa, że wtedy auto mniej pali albo że
jest to bardziej bezpieczne (no, prawie nikt, bo wyjÄ…tkiem jest np. Bartek
:>),
Nie pociągaj za daleko wniosków z tego co napisałem. Wiadomo że najbezpieczniej i statystycznie z najmniejszym prawdopodobieństwem wypadku samochodowego - będzie nie wychodzić z domu.

Ale przy podanej tutaj trasie (z zaznaczeniem, że duża większość trasy to 2-3pasmowe drogi ekspresowe/autostrady) - uważam że dojazd kilka godzin wcześniej - jest (**dla mnie**) bezpieczniejszy, niż 22h katorgi za tirami, lub przy 110-130 coś jak taka gra na małe Atari "żaba przechodzi przez autostradę" - albo ktoś mi wjedzie w dupę, albo ja zaraz wpadnę na tego co 90 jedzie, trzeba ciągle cyrklować lewy pas-prawy pas... a po >10h takiego tetrisa zmęczenie da się we znaki.

Data: 2012-08-13 22:49:58
Autor:
Do wszystkich zapier... do przemy¶lenia i zastosowania :)
begin BartekK
[...]
przechodzi przez autostradÄ™" - albo ktoÅ› mi wjedzie w dupÄ™, albo ja
zaraz wpadnę na tego co 90 jedzie, trzeba ciągle cyrklować lewy
pas-prawy pas... a po >10h takiego tetrisa zmęczenie da się we znaki.

Nawet jeśli (co jest bardzo mało prawdopodobne) to skutki takiej kolizji będą bolesne głównie dla Twojego samochodu. A jak zapierdalasz i popełnisz błąd, to możesz się łatwo zabić lub zostać kaleką.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-15 11:11:59
Autor: V-Tec
Do wszystkich zapier... do przemyślenia i za stosowania :)
W dniu 2012-08-14 00:28, BartekK pisze:
[..]
[...]

to jest najgorsza prędkość na autostradę. Albo jedziesz 130-150 jak większość i tylko zjeżdżasz kilku szybszym, albo 85-89 za tirami prawym.

przechodzi przez autostradÄ™" - albo ktoÅ› mi wjedzie w dupÄ™, albo ja
zaraz wpadnę na tego co 90 jedzie, trzeba ciągle cyrklować lewy
pas-prawy pas... a po >10h takiego tetrisa zmęczenie da się we znaki.

Nie dziwię się, dlatego ja wolę lecieć lewy 150, spalić więcej, a jechać spokojniej.

--
pozdro
W.

Data: 2012-08-14 00:28:33
Autor: Maciek
Dnia Mon, 13 Aug 2012 22:17:42 +0000 (UTC), tо napisał(a):

Jak większość kapeluszy nie rozumiesz tego, że są ludzie, którym szybka,
dynamiczna jazda sprawia PRZYJEMNOŚĆ, natomiast taka jak Twoja ich MĘCZY.

Ale przeciez 90-100 twoim Polonezem Truckiem Royem czy Favoritka
youngtimerem to juz jest BARDZO szybko....

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-08-13 22:43:14
Autor:
Do wszystkich zapier... do przemy¶lenia i zastosowania :)
begin Maciek
Ale przeciez 90-100 twoim Polonezem Truckiem Royem czy Favoritka
youngtimerem to juz jest BARDZO szybko....

Fakt. To kolejna zaleta mojego Poloneza Trucka Roya -- można poczuć emocje nie przekraczając dozwolonych prawem Unii Europejskiej prędkości!

--
ignorance is bliss

Do wszystkich zapier... do przemy¶lenia i zastosowania :)