Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)

Data: 2012-08-13 22:50:36
Autor: kogutek
Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
MM <kontogrupz@gazeta.pl> napisał(a):
I znowu mnie wywiało samochodem na urlop...

Za każdym razem podchodzę to tego poważniej.

Pierwszy raz jechałem ok 22 godzin non stop z kilkoma przerwami do Cro,  później (kolejny raz) już były po drodze noclegi, ale wszędzie gdzie się  dało to V max.

Za każdym razem sobie wmawiam, żeby jechać spokojnie, zaplanowane, z  noclegiem.

I tak było tym razem, jechałem spokojnie, na tyle że na autostradzie  jechałem coś w okolicy 100-110km/h, i się przeraziłem, przeraziłem się  pozytywnie ile zaoszczędziłem pieniędzy, zamiast spalić z ~7,5L/100 jadąc  130km/h spaliłem w zależności od prędkości 5-6L/100, średnia z trasy  3800km wyszła 5,9L/100.

Zaoszczędziłem jedno tankowanie do pełna, co daje oszczędność od 300 do  400zł w zależności w jakim kraju tankujemy, taka kwota to zwrot noclegu  lub też ekstra ubezpieczenia.

Można by więcej, jakby był tempomat, lub jadąc 100, a nawet 90, ale to już  "kapelusz" do potęgi 2, ale te spalanie poniżej 5L może kusić, wtedy 2,5L  różnicy, a nawet więcej jak się pędzi niemieckimi autostradami tyle ile  fabryka dała.

Dochodzą do tego inne bonusy, jak popatrzenie co jest dookoła, bo Ciebie  wyprzedzają na autostradzie, ty tylko czasem TIRa, jedziesz spokojnie  prawym pasem, ręce się nie pocą jadąc coraz szybciej bo masz sporo auto do  wyprzedzenia, a w lusterku widać jak helmut jedzie do kościoła paskiem w  tedeeju 170km/h.

A więc mistrzowie, którzy jeżdżą szybko (i bezpiecznie), gadając przez  komórkę w tym czasie itd śmiejcie się ze mnie, ale ja będę jechał  spokojnie, zaoszczędzę pieniądze (tak, wiem, dłużej się jedzie, ale ja się  nie spieszę, jadę na urlop, wypocząć, nie stresować się), nerwy i zobaczę  coś ciekawego, a i w razie czego zdążę wyhamować.

Spróbujcie jechać wolniej to nie boli, przez pierwsze 5 minut ciężko się  przyzwyczaić, później już jest ok, a zostanie w kieszeni trochę kasy np   na piwo, lub zabawkę dla dziecka.

to tyle co miałem do napisania, nic super mądrego czy też odkrywczego.

Z wakacyjnymi pozdrowieniami
MM

:)
Źle trafiłeś. Tutaj prawie sami przedstawiciele handlowi. Jednego dnia muszą
być w Szczecinie a następnego w Ustrzykach Dolnych bo się śmietana na pace
kwaśna zrobi. Z nimi nie pogadasz. Dziwi mnie dlaczego jak jadę w niedzielę
albo jakieś inne świeto po mieście to nikt nie zapierdala. A już poniedziałek
od samego rana wyścigi. Wychodzi że w niedziele jak sklepy zamknięte to
kierowcy z funkcją przedstawiciela handlowego i robotnika nie
wykwalifikowanego, ktoś w końcu musi skrzynki z piwem nosić, odpoczywają i
nabierają siły przed kolejnym szesnasto godzinnym dniem pracy. I to wszystko
robią dla 1800 na rękę, furę i komórę. --

Data: 2012-08-13 22:52:49
Autor:
Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
begin kogutek
Źle trafiłeś. Tutaj prawie sami przedstawiciele handlowi. Jednego dnia
muszą być w Szczecinie a następnego w Ustrzykach Dolnych bo się śmietana
na pace kwaśna zrobi. Z nimi nie pogadasz.

Ja nie jestem PH, po prostu lubię zapierdalać. :)

Dziwi mnie dlaczego jak jadę
w niedzielę albo jakieś inne świeto po mieście to nikt nie zapierdala.

Wręcz przeciwnie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-14 10:35:18
Autor: Chris
Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
tо nabazgrał(a):

begin kogutek
[...]

A co znaczy zapierdalać ? bo 170-180 to zwykła prędkość podróżna ... zapierdalniae zaczyna się od 220 > /

Data: 2012-08-14 18:00:19
Autor: daxus
On 2012-08-14 00:52, tĐž wrote:
begin kogutek

[...]

Pakuj się bo śmietana ci skiśnie na pace hahaha. Poniżej 200 nie schodź na autobanie !

Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)