Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)

Data: 2012-08-14 16:52:11
Autor: ToMasz
Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
W dniu 13.08.2012 23:23, MM pisze:
I znowu mnie wywiało samochodem na urlop...

A więc mistrzowie, którzy jeżdżą szybko (i bezpiecznie), gadając przez
komórkę w tym czasie itd śmiejcie się ze mnie, ale ja będę jechał
spokojnie, zaoszczędzę pieniądze (tak, wiem, dłużej się jedzie, ale ja
(...)
Spróbujcie jechać wolniej to nie boli, przez pierwsze 5 minut ciężko się
przyzwyczaić, później już jest ok, a zostanie w kieszeni trochę kasy np
na piwo, lub zabawkę dla dziecka.

Masz jaja facet, żeby na TEJ grupie z takimi wyznaniami wyskakiwać. Mimo że podobnie jeżdżę, pełen podziwu jestem.
ToMasz

Data: 2012-08-14 16:49:37
Autor: J.F
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup
[...]

Oj tam, przeciez nie strzelamy, ani nie gryziemy.

Ale, k*, prosze potem nie pisac ze jacys piraci z tylu poganiali swiatlami i klaksonem :-)

J.

Data: 2012-08-14 17:39:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
Hello J.F,

Tuesday, August 14, 2012, 4:49:37 PM, you wrote:

[...]

Ale, k*,

Jarek, nie poznaję Cię!

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-08-14 18:40:28
Autor: J.F
Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości
Hello J.F,
Ale, k*,
Jarek, nie poznaję Cię!

Wczoraj wrocilem znad morza, mam prawo :-)

Choc akurat na ruch nie moge narzekac, to powyzej bylo na wspomnienie takich kapelusznikow z innych tras :-)

J.

Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)