Do wykorzystania w babskim gronie!

Data: 2010-10-06 13:00:45
Autor: Zahir
Do wykorzystania w babskim gronie!
"W niedzielę przy śniadaniu w zeszłym miesiącu rozmawialiśmy z żoną na tematy religijne. Żona twierdziła, że kobieta to lepszy "produkt" Boga niż mężczyzna. Więc jej przypomniałem, że to mężczyznę stworzył Bóg jako pierwszego.
A ona mi na to:
- Taaa. bo musiał zacząć od zera.
No szlag mnie trafił na gadzinę jedną hodowaną na mym męskim łonie to jej odszczeknąłem:
- Yhm. A jak chciał stworzyć kobietę to się potknął i powiedział "Kurwa". I słowo ciałem się stało."

--

Zahir

Data: 2010-10-06 13:49:06
Autor: Leonid2009
On 10/06/2010 01:00 PM, Zahir wrote:
[...]

Chuj mnie to obchodzi co robisz ze swoja smierdzaca baba w niedziele.

Data: 2010-10-06 20:13:54
Autor: heÂŽsk
Do wykorzystania w babskim gronie!
On Wed, 6 Oct 2010 13:00:45 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 nie zaryzykowalbym takiego teksu w babskim gronie. --

Do wykorzystania w babskim gronie!