Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"

Data: 2011-07-13 04:04:54
Autor: Czarek
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
Oferuję do wynajęcia:

    * aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5 cala lub 5x7 cala;
    * obiektyw Symmar 5,6/210;
    * kompendium;
    * kasety na błony cięte (nie ma przystawki cyfrowej!).

http://allegro.pl/show_item.php?item=1715857763

Możliwe jest wypożyczenie niżej wymienionych obiektywów, jednak
wyłącznie dla profesjonalistów lub pod nadzorem instruktora:

    * Fish Eye Mamiya-Sekor C 37 mm, dający okrągły obraz o średnicy
92 mm;
    * Super Angulon XL 5,6/47 MC z centerfiltrem;
    * Apo-Symmar 5,6/210 MC;
    * Apo-Symmar 5,6/300 MC;
    * Symmar-S 9,4/480 MC.

Do dyspozycji są również rolkasety 6x7 cm oraz 6x17 cm, na film
zwojowy.

Cena: 50 zł za godzinę, przy dłuższym czasie korzystne zniżki.
Minimalka - już od 100 zł. Sprzęt znajduje się w Bielsku-Białej, ale
jest też możliwość dowozu w dowolne miejsce (za opłatą). Możliwa też
jest obecność instruktora w trakcie sesji oraz nauka fotografii
wielkoformatowej (osobne opłaty).

Możliwa jest też obróbka naświetlonych materiałów czarno-białych i
barwnych (C-41 i E-6), skanowanie, a także wykonywanie styków i
powiększeń, również na papierze barytowanym oraz profesjonalna oprawa
powiększeń.

Czarek

Data: 2011-07-13 13:36:33
Autor: Piotr Sz.
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
Oferuję do wynajęcia:

Tak z "babskiej" ciekawosci: Do kogo (wg Ciebie) skierowana jest ta oferta?

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-07-13 05:02:17
Autor: Czarek
On 13 Lip, 13:36, "Piotr Sz." <pi...@WYTNIJTOszkut.com> wrote:

Tak z "babskiej" ciekawosci: Do kogo (wg Ciebie) skierowana jest ta oferta?

Jak ktoś się zgłosi, to spytam kim jest i Ci napiszę :)
Ale jeśli masz jakieś uwagi, to chętnie wysłucham.

Czarek

Data: 2011-07-13 14:23:47
Autor: Piotr Sz.
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
Jak ktoś się zgłosi, to spytam kim jest i Ci napiszę :)
Ale jeśli masz jakieś uwagi, to chętnie wysłucham.

Tak sobie tylko mysle, ze ktos kto nie mial nigdy do czynienia z takim sprzetem nie da sobie rady, a jako forme nauki, to jak bys takiego ucznia zlapal, to spokojnie na wyplate by sie uzbieralo. :-)
Ktos, kto potrafi sie takim sprzetem poslugiwac to raczej go ma na wlasnosc.
Jesli juz zajmuje sie profesjonalnie tego typu fotografia, to na wykonanie zlecenia taniej wyjdzie zakupic niz wynajac np na tydzien.
Ta ksobie tylko mysle... (zapewne sie myle, bo Ty nad tym myslales dluzej niz moje 2 minuty)

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-07-13 06:56:24
Autor: Czarek
On 13 Lip, 14:23, "Piotr Sz." <pi...@WYTNIJTOszkut.com> wrote:

Tak sobie tylko mysle, ze ktos kto nie mial nigdy do czynienia z takim
sprzetem nie da sobie rady, a jako forme nauki, to jak bys takiego ucznia
zlapal, to spokojnie na wyplate by sie uzbieralo. :-)

A widzisz, Ty także nie zauważyłeś, że udzielane są korzystne
rabaty :) Zresztą można przyjechać w góry na łykend w kilka osób,
zrzucić się i za niewielkie pieniądze można radośnie użytkować :)

Ktos, kto potrafi sie takim sprzetem poslugiwac to raczej go ma na wlasnosc.

Prawda, choć sporo osób go sprzedało.

Jesli juz zajmuje sie profesjonalnie tego typu fotografia, to na wykonanie
zlecenia taniej wyjdzie zakupic niz wynajac np na tydzien.

Pewno tak, ale pomyśl, ile czasu zajmie znalezienie sensownej oferty,
a potem wożenie się ze sprzedażą? Czas, to pieniądz...

Ta ksobie tylko mysle... (zapewne sie myle, bo Ty nad tym myslales dluzej
niz moje 2 minuty)

No właśnie nie bardzo. To był moment ;)

Czarek

Data: 2011-07-14 11:20:10
Autor: Piotr Sz.
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
Ta ksobie tylko mysle... (zapewne sie myle, bo Ty nad tym myslales dluzej
niz moje 2 minuty)

No właśnie nie bardzo. To był moment ;)

Hmmm.... kazdy "pomysl na biznes" warto jednak przemyslec na spokojnie i ze 2 noce sie z nim przespac. Chociaz moze taki "zwiad walka" bedzie od razu empirycznym argumentem za lub przeciw. Ja jestem jednak mocno sceptyczny, ale zycze powodzenia :-)

BTW:
Takie pozyczanie wlasnego sprzetu foto dla mnie bylo by jak pozyczanie komus szczoteczki do zebow. Tak samo mam z komputerami, ale to moze juz jakies zawodowe zboczenie jest. ;-)

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-07-14 09:45:56
Autor: Czarek
On 14 Lip, 11:20, "Piotr Sz." <pi...@WYTNIJTOszkut.com> wrote:

Takie pozyczanie wlasnego sprzetu foto dla mnie bylo by jak pozyczanie komus
szczoteczki do zebow.

A masz tylko jedną szczoteczkę? :) Ja mam zawsze ze dwie w zapasie, na
wszelki wypadek, np. niespodziewane zasiedzenie się miłej pani :)

Czarek

Data: 2011-07-15 08:54:27
Autor: GR001
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"

A masz tylko jedną szczoteczkę? :) Ja mam zawsze ze dwie w zapasie, na
wszelki wypadek, np. niespodziewane zasiedzenie się miłej pani :)

to duża inwestycja - taka szczoteczka w taka "miłą Panią"....
:)

Data: 2011-07-15 13:29:38
Autor: Piotr Sz.
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
A masz tylko jedną szczoteczkę? :) Ja mam zawsze ze dwie w zapasie, na
wszelki wypadek, np. niespodziewane zasiedzenie się miłej pani :)

Takiej milej Pani moja zona mogla by co nieco wydrapac i zadna szczoteczka by tu nie pomogla ;-)

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-07-13 14:31:05
Autor: GR001
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
Jak ktoś się zgłosi, to spytam kim jest i Ci napiszę :)
Ale jeśli masz jakieś uwagi, to chętnie wysłucham.

No właśnie też się zastanawiam...
Mam F1 i parę szkieł, byłbym zainteresowanie podpięciem tych 47 mm,
ale jeśli za wypożyczenie i przesyłki miałbym zapłacić kwotę 400-600 zł,
to chyba taniej wychodzi kupić - sprawdzić - ew. sprzedać kiedyś jak coś będzie nie tak.
Wiadomo, że na szkłach do LF raczej się nie straci - to nie cyfra, szkła się w miarę
nie starzeją...
Nie bardzo też widzę praktycznie taką sytuację, że ktoś pożycza w drugigo końca polski,
i ty jedziesz, jedeń dzień ktoś się tym bawi, czy testuje (robi foty w każdym razie), i to za
rozsądne pieniądze...
Wyjaśnij prosze jak praktycznie pożyczyć od ciebie taki obiektyw.... na powiedzmy 1 dzień + transport.. (oczywiście z centerfiltrem)
pozdr.
gr

Data: 2011-07-13 06:52:45
Autor: Czarek
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
On 13 Lip, 14:31, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

ale je li za wypo yczenie i przesy ki mia bym zap aci kwot 400-600 z ,
to chyba taniej wychodzi kupi - sprawdzi - ew. sprzeda kiedy jak co
b dzie nie tak.

Masz rację, wysyłka nie jest tu dobrym pomysłem, chociaż Twoje
wyliczenia nie uwzględniają mojego zastrzeżenia, że przy dłuższym
okresie najmu można otrzymać korzystny rabat :) Wiadomo, że jak ktoś
będzie używał sprzętu przez 2 dni, to nie będzie miał takiej samej
stawki, jak ten, który weźmie go na 2 godziny.

Wyja nij prosze jak praktycznie po yczy od ciebie taki obiektyw.... na
powiedzmy 1 dzie + transport.. (oczywi cie z centerfiltrem)

Przyjechać na wakacje w góry :)
Obiektyw jest po prostu niesamowity!
http://www.aparaty.tradycyjne.net/foto,21762.html
W przeliczeniu na mkrofilm, wychodzi ogniskowa jakieś 13-14 mm, ale
porównanie, nawet skanu, z 47-ki 4x5" a 14-tki w mikrofilmie czy
cyfrze, po prostu poraża :)

Czarek

Data: 2011-07-13 16:08:45
Autor: GR001
[...]

no tak... wakacje i pofocić - dobra rzecz...
Ale na razie nie da rady..
Miałem doczynienia z 65 f:8, mam 105...., mniej więcej zdaje sobie sprawę
jaka to ogniskowa i jakie pole obrazowania...
Na razie w zakupach planuję 360/500/720.....
ale twoje szkło własnie do architektury jest lepsiejsze...
tylko, że u mnie na miejscu....
no trza pomysleć....
pomysł z dostępnością takiego sprzetu dobry chyba, praktyczna realizacja
według mnie trudnowykonalna...
Ale powodzenia...
Za ile wołasz szitki 4x5 w E6?
pozdr.

Data: 2011-07-13 07:42:50
Autor: Czarek
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
On 13 Lip, 16:08, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

Na razie w zakupach planuj 360/500/720.....

Nikkor? Piękna rzecz, ale małe pole obrazowe... Chociaż, jeśli nie
planujesz większego formatu, to nie ma większego znaczenia.

tylko, e u mnie na miejscu....

A możesz napisać gdzie?

pomys z dost pno ci takiego sprzetu dobry chyba, praktyczna realizacja
wed ug mnie trudnowykonalna...

Tak, są pewne trudności, taki kraj ;)

Ale powodzenia...

Dzięki :)

Za ile wo asz szitki 4x5 w E6?

10 zł za szitkę, w kompletach po 6 sztuk.

Czarek

Data: 2011-07-13 16:54:25
Autor: GR001
[...]
Nikkor, i nie planuje więcej niż 4x5 - jakoś już mi się cięzko chodzi,
a 8x10 to i wieksze kasety, kamera, statyw... itp..
4x5 jes wystarczające dla mnie....

tylko, e u mnie na miejscu....
A możesz napisać gdzie?
Lublin - Kazimierz

pomys z dost pno ci takiego sprzetu dobry chyba, praktyczna realizacja
wed ug mnie trudnowykonalna...
Tak, są pewne trudności, taki kraj ;)
;(

10 zł za szitkę, w kompletach po 6 sztuk.
czyli 60 za wkład - w Jobo?
Trochę drogo...W Bydgoszczy goście wołają po 32 za 4, 60 za 8..
pozdr.
jak będę jechał w góry twoje to się jakoś odezwe...

Data: 2011-07-14 00:05:00
Autor: Czarek
On 13 Lip, 16:54, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

a 8x10 to i wieksze kasety, kamera, statyw... itp..

A 5x7", to jest dopiero styk...! Wreszcie coś widać, nie jakiś tam
znaczek pocztowy :-)

Lublin - Kazimierz

No tak, do Warszawy miałbyś bliżej... Pod koniec września
prawdopodobnie będę w Wawce, mógłbym wziąć ten obiektyw. Jakbyś był
zainteresowany - pisz na maila.

Trochę drogo...W Bydgoszczy goście wołają po 32 za 4, 60 za 8..

Nikt nie mówi, że jestem tani ;-)

jak będę jechał w góry twoje to się jakoś odezwe...

Zapraszam :-)

A przy okazji nowa linka do aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1717316566

Czarek

Data: 2011-08-12 14:58:17
Autor: Piotr Sz.
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
I jak i nicjatywa? Udala sie, czy niewypal?

Piotr Sz.
www.szkut.com

Data: 2011-08-15 11:08:10
Autor: Czarek
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"
On 12 Sie, 14:58, "Piotr Sz." <pi...@WYTNIJTOszkut.com> wrote:

I jak i nicjatywa?

A nijak ;)

Udala sie, czy niewypal?

Nie wiem co rozumiesz przez "udanie", ale jeśli chcesz wiedzieć czy
ktoś się odezwał, to nie. Przecież są wakacje ;)

Czarek

Data: 2011-08-15 22:18:02
Autor: Piotr Sz.
Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"

Nie wiem co rozumiesz przez "udanie", ale jeśli chcesz wiedzieć czy
ktoś się odezwał, to nie. Przecież są wakacje ;)

Jak dla mnie w kazdej "inicjatywie gospodarczej" stwierdzenie udana =
zarabiajaca.
Wakacje tu chyba nie sa przeszkoda. :-)

Piotr Sz.
www.szkut.com

Do wynajęcia aparat wielkoformatowy Sinar P 4x5" lub 5x7"