Do wysokich

Data: 2009-12-14 13:34:42
Autor: czemu_ja
Do wysokich
przy 190cm jezdze na mtb cube rozm 20", szosie author 58cm (wczesniej jezdzilem na jakiejs ramie chyba 56cm), w garazu kurzy sie od kilku lat cross authora 22". na crossie jakos zawsze bylo mi srednio wygodnie. na cubie tez, ale kombinowalem z mostkami, kierownica, sztyca i siodlem i wczoraj nagle okazalo sie ze jest ok. na szosie zrobilo mi sie wygodnie dopiero po zmianie kierownicy. tak wiec moim skromnym zdaniem, to rozmiar ramy dobierz +/- do wzrostu jak podaja jakies madre tabelki, a reszte kombinuj z gratami.

Data: 2009-12-16 01:29:48
Autor: Tomasz Kordat
Do wysokich
czemu_ja pisze:
[...]