Do zamieszek naklaniali ludzie z GW i Krytyki Politycznej.

Data: 2011-11-11 17:02:01
Autor: obserwator
Do zamieszek naklaniali ludzie z GW i Krytyki Politycznej.

Przyzwolenie na agresje, nienawisc i zamieszki na tle politycznym dala
prezydent Warszawy.

Pytanie retoryczne: kiedy ci ludzie zostana pociagnieci do odpowiedzialnosci
karnej, a GW  - ZDELEGALIZOWANA ?

Fragment tekstu Rafała Ziemkiewicza z ostatniego numeru "Uważam Rze".

 "W poczuciu obywatelskiego obowiązku oraz w trosce o bezpieczeństwo publiczne
zwracam uwagę władz na mające miejsce bezprawne działania grożące
sprowadzeniem powszechnego zagrożenia. Artykuł 52 Kodeksu wykroczeń,
przypomnę, stanowi w paragrafie 1: "Kto przeszkadza lub usiłuje przeszkodzić w
organizowaniu lub w przebiegu niezakazanego zgromadzenia (...), podlega karze
aresztu do 14 dni, karze ograniczenia wolności albo karze grzywny." A w
paragrafie 2: "Podżeganie i pomocnictwo są karalne".

W pogardzie dla tych przepisów porozumienie organizacji lewicowych, w tym
odwołujących się do zbrodniczych ideologii maoizmu, trockizmu i tradycji
lewackiego terroru lat 70., od wielu dni przygotowuje się jawnie i nawołuje do
zablokowania oraz rozbicia przemocą manifestacji patriotycznej zaplanowanej w
Święto Niepodległości 11 listopada. Posługując się przy tym pomówieniem,
jakoby czczenie tego święta było "propagowaniem faszyzmu".

/.../

Domagam się od organów państwa polskiego stanowczego i natychmiastowego
przeciwdziałania podobnym aktom bandytyzmu w Polsce, a także pouczenia i
ukarania mediów, których działania w tej sprawie w pełni wyczerpują znamiona
"podżegania i pomocnictwa" w planowanych zamieszkach."

 I tyle. Po prostu.

    http://kossobor.nowyekran.pl/post/37095,wazne-11-11-11

Data: 2011-11-11 23:30:48
Autor: pluton
Do zamieszek naklaniali ludzie z GW i Krytyki Politycznej.
Pytanie retoryczne: kiedy ci ludzie zostana pociagnieci do
odpowiedzialnosci
karnej, a GW  - ZDELEGALIZOWANA ?

Jak tylko Jaroslaw zstanie premierem.

[...]

A doniesienie do prokuratuzy zlozyl ?

Nullification

Data: 2011-11-11 22:46:31
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

znamiona
> "podżegania i pomocnictwa" w planowanych zamieszkach."

nie szkoda ci twojego cennego czasu na pierdolenie przez caly Bozy dzien,  farmazonow na polskiej grupie dyskusyjnej? Idz sie powies jesli masz ze soba problemy.

Data: 2011-11-12 00:45:14
Autor: pluton
[...]

Ja pierdole tylko na swojej grupie, wiec mi nie szkoda czasu.

A na ile grup ty masz zlecenie ? Oprócz swojej czukockiej oczywiscie.

Nullification

Do zamieszek naklaniali ludzie z GW i Krytyki Politycznej.