Do zamieszek naklaniali ludzie z GW i Krytyki Politycznej.

Data: 2011-11-11 23:30:48
Autor: pluton
Do zamieszek naklaniali ludzie z GW i Krytyki Politycznej.
Pytanie retoryczne: kiedy ci ludzie zostana pociagnieci do
odpowiedzialnosci
karnej, a GW  - ZDELEGALIZOWANA ?

Jak tylko Jaroslaw zstanie premierem.

Domagam się od organów państwa polskiego stanowczego i natychmiastowego
przeciwdziałania podobnym aktom bandytyzmu w Polsce, a także pouczenia i
ukarania mediów, których działania w tej sprawie w pełni wyczerpują
znamiona
"podżegania i pomocnictwa" w planowanych zamieszkach."

A doniesienie do prokuratuzy zlozyl ?

Nullification

Data: 2011-11-11 22:46:31
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

znamiona
> "podżegania i pomocnictwa" w planowanych zamieszkach."

nie szkoda ci twojego cennego czasu na pierdolenie przez caly Bozy dzien,  farmazonow na polskiej grupie dyskusyjnej? Idz sie powies jesli masz ze soba problemy.

Data: 2011-11-12 00:45:14
Autor: pluton
[...]

Ja pierdole tylko na swojej grupie, wiec mi nie szkoda czasu.

A na ile grup ty masz zlecenie ? Oprócz swojej czukockiej oczywiscie.

Nullification

Do zamieszek naklaniali ludzie z GW i Krytyki Politycznej.