Do znawców pękniętych obręczy : -)

Data: 2009-04-14 13:45:40
Autor: fabian
Do znawców pękniętych obręczy : -)
Marcin Hyła wrote:
czołem,

właśnie odkryłem że mi się zrobiła dziura w obręczy w miejskim rowerze:
http://www.rowery.org.pl/peknietarafka.jpg
- kiedy to się stało nie mam pojęcia, bo z daleka to wyglądało jak czarny brud na brudnej obręczy. Miejskim rowerem nie jeździłem długo i dopiero teraz jak wymieniałem opone to zauważyłem że to jest poważna sprawa.

Szprycha w ogóle nie jest poluzowana ani obręcz nie scentrowana. Obręcz to Alex albo Rigida stożkowa, ze sześć lat już ma albo więcej. Szybko pęknie czy dasię jeszcze pojeździć?

:-)

marcin ha

Czy mi się wydaje czy na lewo od tej wielkiej dziury, przy następnej szprysze też jest popękana obręcz?

Fabian.

Data: 2009-04-14 13:47:05
Autor: Marcin Hyła
fabian wrote:

Czy mi się wydaje czy na lewo od tej wielkiej dziury, przy następnej szprysze też jest popękana obręcz?

yhy :-)

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl