Do znawcuf akumulatorów :)

Data: 2010-12-20 13:22:49
Autor: Agent
Do znawcuf akumulatorów :)

Użytkownik "Artur Frydel" <artur.frydel@gmail.com> napisał w wiadomości news:u5r8spjimdzz$.dlgbzyk.dyndns.org...
Witam.

Czeka mnie zmiana akumulatora. Auto BMW 525tds. 2litrowy diesel.
Według instrukcji powinien być 85Ah. W tej chwili jest 78Ah.

85Ah są dość drogie i sprzedawca (jak i znajomi którzy tak mają), poleca mi
65Ah twierdząc że będzie OK. Różnica w cenie jest dość duża, bo zamiast
450zł zapłaciłbym ~200zł.

Pytanie; Czy mogę kupić taki aku i czy będzie to jakoś działało. Nie chcę
zbyt dużo wydawać, bo autko stare, każda złotówka się liczy itp...

Nowy pewnie będzie działał ale napewno po pewnym okresie uzytkowania (1-3 lata) może nie dawac już rady podczas gdy ten większy pochodziłby dłużej. Po prostu w dieslu ważny jest duży prąd rozruchowy którego małe aku nie ma.

Do znawcuf akumulatorów :)