Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII

Data: 2011-12-11 16:57:21
Autor: jadrys
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
W dniu 2011-12-10 23:21, Jacek Biały pisze:
Od kilku lat zwolennicy Jaruzelskiego nie pojawiajÄ… siÄ™ w jego obronie
na ulicy Ikara w czasie grudniowych rocznic. Tym bardziej we wtorek
nie powinno być tam żadnych przepychanek. W tą okrągłą rocznicę byłby
to znak, że sekta jaruzelczyków wymiera, a generałów stanu wojennego
osądza właśnie historia.

__
Pozdrawiam
Jacek Biały

Za wcześnie! Historia osądzi ich za kilkaset lat. Teraz to tylko gra polityczna.

Data: 2011-12-11 13:01:59
Autor: Jacek Bia³y
Do zwolenników marszu Kaczyñskiego 13 XII
On 11 Gru, 16:57, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-12-10 23:21, Jacek Bia³y pisze:

> Od kilku lat zwolennicy Jaruzelskiego nie pojawiaj± siê w jego obronie
> na ulicy Ikara w czasie grudniowych rocznic. Tym bardziej we wtorek
> nie powinno byæ tam ¿adnych przepychanek. W t± okr±g³± rocznicê by³by
> to znak, ¿e sekta jaruzelczyków wymiera, a genera³ów stanu wojennego
> os±dza w³a¶nie historia.

> __
> Pozdrawiam
> Jacek Bia³y

Za wcze¶nie! Historia os±dzi ich za kilkaset lat.

Typowa lewacka scholastyka.
Za kilkaset lat nikt nie bedzie wiedzia³ kim by³ Jaruzelski, o czym on
dobrze wie jak i ty. Ale chcia³, ¿eby historia go s±dzi³a.
Zapowiada³ to og³aszajac stan wojenny i z pewnoscia nie liczy³ na
archeologiczne skorupy. Tak wiêc wype³niamy jego wolê.

jb

Data: 2011-12-12 21:00:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-11 22:01, Jacek Biały pisze:
[...]

Za kilkaset lat nikt nie bedzie wiedział kim był Jaruzelski, o czym on
dobrze wie jak i ty. Ale chciał, żeby historia go sądziła.
Zapowiadał to ogłaszajac stan wojenny i z pewnoscia nie liczył na
archeologiczne skorupy. Tak więc wypełniamy jego wolę.

jb

Typowe rozważania kogoś bez uprzedzeń.

I to dobrze że nie będa kojarzyć człowieka a czyn.. Z pewnością będziemy wtedy także bogatsi o nowa doświadczenia. Zauważ że my jakoś nie podchodzimy do Faraonów jak do ludzi mających na sumieniu setki tysięcy istnień ludzkich.

Data: 2011-12-12 15:42:44
Autor: jrr
On 12 Gru, 21:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-12-11 22:01, Jacek Bia³y pisze:

> [...]
> Zapowiada³ to og³aszajac stan wojenny i z pewnoscia nie liczy³ na
> archeologiczne skorupy. Tak wiêc wype³niamy jego wolê.

Typowe rozwa¿ania kogo¶ bez uprzedzeñ.

I to dobrze ¿e nie bêda kojarzyæ cz³owieka a czyn.. Z pewno¶ci± bêdziemy
wtedy tak¿e bogatsi

Ju¿ jeste¶my bogatsi o wiedzê, ¿e Jaruzelski prosi³ sowietów o zbrojn±
interwencjê na wzór Wegier i Czechos³owacji.

 o nowa do¶wiadczenia. Zauwa¿ ¿e my jako¶ nie
podchodzimy do Faraonów

Nie znam zadnego faraona, wiêc có¿ mnie to obchodzi?
Ja w 81 roku by³em prostym robolem, a on w Moskwie siê ¿ali³, ¿e ma za
ma³o wojska.
jb

Data: 2011-12-13 15:52:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-13 00:42, jrr pisze:
[...]

Już jesteśmy bogatsi o wiedzę, że Jaruzelski prosił sowietów o zbrojną
interwencję na wzór Wegier i Czechosłowacji.

Myślę że to raczej ty i tobie podobni są zubożeni o fakty i wzbogaceni o mity..

podchodzimy do Faraonów
Nie znam zadnego faraona, więc cóż mnie to obchodzi?
Ja w 81 roku byłem prostym robolem, a on w Moskwie się żalił, że ma za
mało wojska.
jb
Tak samo będzi postrzegać stan wojenny większość Polaków, gdy tylko propaganda znajdzie sobie inne tematy. A dzisiaj dzięki twej tubie kapitalistów gównażeria po kilkanaście lat "protestuje" pod domem generała "swoje" krzywdy wynikłe ze stanu wojennego.

No nie! Człowiek Pracy a takie prokapitalistyczne wynaturzenia..

I słusznie, Jankeskie Crouise`y i Tommahawk`i nie były rozmieszczane w zachodniej Europie dla ozdoby. Faktycznie mieliśmy za mało wojska do samoobrony przed imperialistami.

Data: 2011-12-14 05:23:31
Autor: jrr
On 13 Gru, 15:52, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Ju¿ jeste¶my bogatsi o wiedzê, ¿e Jaruzelski prosi³ sowietów o zbrojn±
> interwencjê na wzór Wegier i Czechos³owacji.

My¶lê ¿e to raczej ty i tobie podobni s± zubo¿eni o fakty i wzbogaceni o
mity..

> [...]
> Nie znam zadnego faraona, wiêc có¿ mnie to obchodzi?
> Ja w 81 roku by³em prostym robolem, a on w Moskwie siê ¿ali³, ¿e ma za

Tak samo bêdzi postrzegaæ stan wojenny wiêkszo¶æ Polaków, gdy tylko
propaganda znajdzie sobie inne tematy.

Niedoczekanie twoje jadrysiu!
Propaganda juz znalaz³a sobie inne tematy, wiêc prawda o czerwonym
gównie zaczê³a wyp³ywaæ (juz nie jest was 2/3 jak jeszcze niedawno).

jb

Data: 2011-12-14 05:47:31
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyñskiego 13 XII

No nie! Cz³owiek Pracy a takie prokapitalistyczne wynaturzenia..

Bo w kapitali¼mie ludziom pracy ¿yje sie najlepiej.
Zamiast staæ w kolejce po czerstwy chleb, pojedzie raz w tygodniu z
rodzin± do marketu. My¶lisz, ze tam kupuja kapitali¶ci? A kto je¼dzi
na wycieczki do Hiszpanii, Tunezjii? Oczywiscie ludzie pracy!
Kapitalista  posiada jacht na Martynice, lub Polinezji francuskiej, a
we Wiedniu zatrzymuje sie tylko na piwo.
Niedawno by³em w sanatorium zbudowanym dla PRL-owskich prominentów.
Dzisiaj tam je¿d¿± ludzie pracy. Kapitalista woli hotel Go³êbiewski,
je¶li interesy zawioda go do Wis³y lub Miko³ajek.

I s³usznie, Jankeskie Crouise`y i Tommahawk`i nie by³y rozmieszczane w
zachodniej Europie dla ozdoby.

A ¿eby¶ wiedzia³ komuchu. Z ca³ego ¶wiata chcieli¶cie zrobiæ chlew?

Faktycznie mieli¶my za ma³o wojska do
samoobrony

To broñcie siê na ksiêzycu! Tam jeszcze nie da sie niczego zepsuæ.
jb

Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII