Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII

Data: 2011-12-10 14:21:04
Autor: Jacek Biały
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
Od kilku lat zwolennicy Jaruzelskiego nie pojawiają się w jego obronie
na ulicy Ikara w czasie grudniowych rocznic. Tym bardziej we wtorek
nie powinno być tam żadnych przepychanek. W tą okrągłą rocznicę byłby
to znak, że sekta jaruzelczyków wymiera, a generałów stanu wojennego
osądza właśnie historia.
Jarosław Kaczyński (pomimo jego choćby najsłuszniejszych racji) jest
człowiekiem, który w Polsce budzi najwięcej negatywnych emocji. Jego
marsz zmobilizuje nie tylko jego merytorycznych przeciwników (np. w
sprawie Europy), ale całe rzesze mętów społecznych, które o polityce i
historii mają niewielkie pojecie, lecz po prostu nie lubią kogoś
takiego, jak Kaczyński. Czy chcecie ich widzieć na ulicy Ikara, gdzie
przyjdą bronić autorów stanu wojennego tylko dlatego, że drażni ich
prezes PiS? (a może celowo chcecie ich sprowokować / pokazać? Tylko
komu i po co?)
Jeśli 13 grudnia dojdzie do antypisowskich burd, świat powie, że
potępianie stanu wojennego jest w Polsce głosem jednej politycznej
partii.
__
Pozdrawiam
Jacek Biały

Data: 2011-12-10 22:45:13
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
Jesli 13 grudnia dojdzie do antypisowskich burd, swiat powie, ze
potepianie stanu wojennego jest w Polsce glosem jednej politycznej
partii.

a coz ty sie tak martisz tym, co powie swiat? Czy swiat sie przejmuje tym, co
mowia Polacy?

Kazdy przejmuje sie przede wszytkim swoimi problemami.

Zobacz co sie dzieje w Rosji, co sie dzialo w USA, Grecji, we Wloszecch czy Anglii.

Co sie dzieje w krajach arabskich czy Izraelu. No i co? Spoleczenstwa walcza o swoje sprawy, a ty sie schowaj do mysiej dziury jak sie tak przejmujesz tym co swiat o tobie powie:))

Jesli chcesz sie dowiedziec czegos wiecej o tym marszu, to wejdz na niezaleza.pl i przeczytaj sobie wywiad z Mariuszem Kaminskim , nowym wice pisiorow. On wszystko wyjasnia: dlaczego ten marsz jest organizowany i jakie jest jego zabezpieczenie.

Data: 2011-12-11 00:11:37
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 10 grudzień 2011 23:45:

On wszystko wyjasnia: dlaczego ten marsz jest organizowany i jakie jest jego
zabezpieczenie.

No, ciekawość mnie też zżera po co marsz? Może od razu cała defilada albo wiece, masówki czy inne oflagowania? Nie lepiej strajki? To zdrowe dla ciała i umysłu. Można wtedy w chwili wolnej waszkie sprawy wszechświata pod kopułką rozważyć. :-)

Data: 2011-12-10 23:16:08
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
 No, ciekawość mnie też zżera po co marsz?

i po co ta cala litania twoich wymyslow? wejdz na niezalezna.pl i po prostu przeczytaj to co zaproponowalem. --

Data: 2011-12-11 00:21:50
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 11 grudzień 2011 00:16:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

 No, ciekawość mnie też zżera po co marsz?

i po co ta cala litania twoich wymyslow? wejdz na niezalezna.pl i po prostu
przeczytaj to co zaproponowalem.

Kiedyś nie pomnę który z Kaczyńskich wieszczył, że jak wygra PO to będzie nowy 13 XII . Więc czekam na to z utęsknieniem. :-)

Data: 2011-12-11 01:30:25
Autor: Jacek Biały
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 10 Gru, 23:45, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Jesli 13 grudnia dojdzie do antypisowskich burd, swiat powie, ze
> potepianie stanu wojennego jest w Polsce glosem jednej politycznej
> partii.

a coz ty sie tak martisz tym, co powie swiat?

Łapiesz mnie za słówka, lecz ja zastanowiłem się dwa razy, zanim
postawiłem słowo świat i teraz wytłumacze ci, co ono oznacza.
Świat nie składa sie tylko z tej większosci, która nie interesuje się
Polską. Świat to również Polska, to również zagraniczna Polonia, a
także nie Polacy, którzy sprawami Polski interesują się z własnych
powodów (chociażby takich, że sami znajdują się w sytunacji, w jakiej
była Polska w latach 80.). Świat jest systemem rurek połączonych,
dlatego każdy powinien wiedzieć co robi.

jb

Data: 2011-12-11 09:42:17
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc0ndp$8pl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rzygam juz PiS-em, Kaczyńskim, Macierewiczem, Fotygą, Girzyńskim, Hofmanem i grupowymi pisowskimi oszołomami takimi jak ty czy HaMMeR.

BomBel

Data: 2011-12-10 23:34:24
Autor: oY!stair
Użytkownik - Jacek Biały napisał:
Od kilku lat zwolennicy Jaruzelskiego nie pojawiają się w jego obronie
na ulicy Ikara w czasie grudniowych rocznic.

Takie jest prawo "demokracji" - zapchać ryje, a pretensje znikną.

Data: 2011-12-10 23:57:53
Autor: boukun

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:689394f4-5250-47de-800c-da1dbc9aa9b6z1g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Srutu tutu, Kaczyński po prostu wykorzystał okazję, żeby w społeczeństwie spowodować wrażenie, iż to on i PiS są głównymi organizatorami Marszu Niepodległości (z 11.11.2011) i aby ludzie właśnie z nim wspomniany Marsz Niepodległości utożsamiali. W ten spposób chce odebrać nie po raz pierwszy rękojmie narodowcom, NOPowi, MW, organizatorom z Nowego Ekranu i wszystkim innym patriotom. Robota rozrabiacka, kolejna próba rozbicia i spacyfikowania ruchów patriotycznych, organizowana jakby nie patrząc przez służby specjalne...

boukun

Data: 2011-12-11 01:34:13
Autor: Jacek Biały
On 10 Gru, 23:57, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:689394f4-5250-47de-800c-da1dbc9aa9b6z1g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

W czasie ogłoszenia stanu wojennego nie było PiS-u ani NOP-u. Nikt nie
ma prawa zawłaszać tej rocznicy. Jej obchody powinny być apolityczne.

jb

Data: 2011-12-11 13:48:24
Autor: boukun

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:def4ab94-9227-444c-b16c-51220bca977bd17g2000yql.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To co z tego? Ale teraz jest. W NOPie są dzieci takich jak ja, zniszczonych Polaków przez stan wojenny i okrągły stół. Jak obchody stanu wojennego mogą być apolityczne? Przecież to byłaby farsa bez sensu... Stan wojenny jest osądzany na ulicach, bo w ICH sądach sprawiedliwości nie doczekamy się...

boukun

Data: 2011-12-11 12:16:14
Autor: Jacek Biały
On 11 Gru, 13:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:def4ab94-9227-444c-b16c-51220bca977bd17g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

Polaków przez stan wojenny i okrągły stół. Jak obchody stanu wojennego mogą być

Dlatego, że stan wojenny nie miał nic wspólnego z polityką w
dzisiejszym rozumieniu tego słowa.
Również pierwsza Solidarność nie była ruchem politycznym, także ksiądz
Popiełuszko nie 'wtrącał' sie do żadnej polityki.
Prawdziwą polityke mogą prowadzić ludzie wolni. Pragnienie wolności i
walka z okupantem nie jest jeszcze polityką (chyba, że ktoś ja
prowadzi na emigracji, w salonach wolnego świata). Tak samo Armia
Krajowa nie była organizacją ani piłsudczykowska, ani endecką (jak na
cywilizowaną armię przystało). Również Powstanie Warszawskie nie było
walką polityczną, tylko żołnierskim czynem.
Nieładnie toczyć polityczne spory nad grobami żołnierzy AK. Nieładnie
promować się politycznie nad ofiarami stanu wojennego. Przyjdźcie na
Ikara, ale schowajcie polityczne sztandary.
jb

Data: 2011-12-11 22:40:57
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): (...)

mam wrazenie, ze ty nie rozumiesz o co w sumie w tej chwili chodzi z organizowaniem tych marszow i zarzucasz pisiakom, ze chca na nich zbijac kapital.

Wokol PiS po Smolensku zaczely sie tworzyc rozne organizacje, towarzystwa i stowarzyszenia spoleczne, ktore nie naleza do partii Kaczynskiego, ale sie solidaryzuja z sama idea tej partii.

I to jest bardzo wartosciowa tendencja, bo spoleczenstwo po 1989 r, bylo oglupione i zatomizowane.

Z tych oddolnych ruchow, prawdopodobnie wyloni sie jakas nowa  partia prawicowa. PiS Kaczynskiego w tej chwili jest jedyna parlamentarna partia opozycyjna, ktora jest antysystemowa i jakos broni interesow Polakow przede wszytkim w Sejmie. Moim zdaniem nieco za slabo broni.

Nie jest to partia idealna, bo zostala stworzona od gornie i jest skazona pietnem *okraglego stolu*.

Partia powinna powstac od dolnie i wowczas moga pojawic sie ludzie mlodzi, nie umoczeni w poprzednim systemie, ktorzy beda myslec w sposob nowoczesny i odpowiadajacy aspiracjom tego nowego pokolenia.

Mnie osobiscie spodobal sie ostatni wyklad Ziemkiewicza o porozumieniu roznych ruchow pronarodowych.

Jest on dostepny na niezalezna. pl. Warto go wysluchac, bo Ziemkiewicz ma nieraz bardzo inteligentne pomysly.

Data: 2011-12-11 23:53:53
Autor: boukun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc3bhp$5k5$1inews.gazeta.pl...
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

(...)

[...]

Tylko kilka moherowych debili, nikt poza tym. Ciemnogród jest prowadzony na rzeź, m. in. przez Radio Maryja...

boukun

Data: 2011-12-11 23:12:08
Autor: Obserwator
> [...]

Tylko kilka moherowych debili, nikt poza tym. Ciemnogród jest prowadzony na rzeź, m. in. przez Radio Maryja...

ok. obrazac potrafisz koncertowo. Ale co sam zrobiles poza tym, ze niezle pyskujesz i wszytko ci sie nie podoba co robia inni?

Z narzekania nic nie powstanie.

Data: 2011-12-12 00:35:22
Autor: boukun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc3dc7$b1l$1inews.gazeta.pl...

> [...]

ok. obrazac potrafisz koncertowo. Ale co sam zrobiles poza tym, ze niezle
pyskujesz i wszytko ci sie nie podoba co robia inni?

A co ma mi się podobać co robią "twoi" inni? Co oni takiego robią, co by mi miało sie podobać? Okragły stół zorganizowali, wraz z Kiszczakiem i teraz pastwią się bez żadnej kontroli nad polskim narodem i wyprzedają nas do ostatniej koszuli. I to ma mi sie podobać? I cóż ja sam im mogę zrobić? Ja widzę już na horyzoncie ruchy wolnościowe, jak chociażby Nowe Ekran i to mi sie podoba... i tyle...

boukun

boukun

Data: 2011-12-12 04:47:40
Autor: stevep
Dnia 12-12-2011 o 00:12:08  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

ok. obrazac potrafisz koncertowo. Ale co sam zrobiles poza tym, ze niezle
pyskujesz i wszytko ci sie nie podoba co robia inni?

A twoje działanie to coś poza pyskowaniem?

--
stevep

Data: 2011-12-12 08:31:01
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 11 Gru, 23:40, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

(...)

mam wrazenie, ze ty nie rozumiesz o co w sumie w tej chwili chodzi z
organizowaniem tych marszow

A wy rozumiecie?

i zarzucasz pisiakom, ze chca na nich zbijac
kapital.

Gdyby nie chcieli zbijać kapitału, nie dorzucaliby do tej rocznicy
dzisiejszych haseł. I bez wzgledu na to, czy są one słuszne, czy nie,
nie powinno sie ich mieszać z tą rocznicą. To tak, jakbyś poszedł na
pogrzeb zamordowanego i zaczął tam wysuwać roszczenia na inny temat.

Przed Europą ostrzegałem, gdy 80% razem z Kaczyńskim była za. Sikorski
zagrał pod mentalność niewolnika, który nie ma żadnych interesów prócz
przypodobania się swemu panu. Róbcie marsz, ale dlaczego w okrągła
rocznicę stanu wojennego? Chcecie, żeby was było wiecej? Cel nie
uswieca srodków, a to jest zawłaszczanie tematu z innej epoki.
Zastanów się: W stanie wojennym mogli stracic swoich bliskich osoby,
które dzisiaj popierają politykę PO, chociażby przez głupotę. I po
waszym marszu wcale nie będą madrzejsi. W ten sposób nie zdobywa sie
ludzkich serc, a to jest niezbedne w polityce. Nie jest sztuką pokazać
sie na wiecu. Sztuka jest wygrać wybory i wyprostować to, co
pokrzywiła PO razem ze swoim Sikorskim.

  PiS Kaczynskiego w tej chwili jest jedyna parlamentarna partia
opozycyjna, ktora jest antysystemowa i jakos broni interesow Polakow

Własnie o to chodzi, że w ogóle nie broni. Trzeba najpierw wygrać
wybory, a z Kaczynskim to niemożliwe.

przede
wszytkim w Sejmie. Moim zdaniem nieco za slabo broni.

Nie jest to partia idealna,

W polityce nie jest ważne co się mówi, ale co się robi. Dobrymi
chęciami nasze piekło wybrukowano. Kaczyński robi wokół swoich
słusznosci wiele hałasu i wykorzystuje do tego każdą sytuację. Tylko
co z tego mamy?

jb

Data: 2011-12-12 16:57:13
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): A wy rozumiecie?

[...]

...chcesz im zabronic? Sa partia polityczna antysystemowa i maja prawo w tym
dniu organizowac Marsz Niepodleglosci i Solidarnosci .

http://niezalezna.pl/19967-13-grudnia-marsz-niepodleglosci-i-solidarnosci

[...]

***********************
 Kaczynski nie taki Traktat podpisywal, jaki teraz chce bez konsultacji ze
spoleczenstwem przeprowadzic banda Tuska.

Podpisal go jako jeden z ostatnich przywodcow w Europie, przy niesamowitaych
naciskach ze strony zarowno politykow jak i spoleczenstwa. A Donaldino by go nie podpisal? Zreszta wszytkie panstwa bylego bloku komunistycznego go podpisaly, bo chcialy
w ten sposob zabezpieczyc sie przed wplywami Rosji.

[...]

*****************************

Broni, broni. To JEDYNA w tej chwili partia opozycyjna ktora nie kolaboruje ze
zdrajcami narodu polkiego, mimo ze ja tak badyci przetrzebili.

Masz takie pretensje do PiS. a ty probowales kiedykolwiek zarzadzac chociaz
mala grupa osob ?

[...]

W polityce tez robi sie to, na co okolicznosci pozwalaja. Kaczynski to nie
wariat za jakiego chcecie go uznac, mimo ze jest ostrozny i rozsadny.

Data: 2011-12-12 09:39:49
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 12 Gru, 17:57, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

A wy rozumiecie?

> [...]

nie powinno sie ich mieszać z tą rocznicą. To tak, jakbyś poszedł na
pogrzeb zamordowanego i zaczął tam wysuwać roszczenia na inny temat..

..chcesz im zabronic?

Pytasz jak dziecko.

   Sa partia polityczna antysystemowa i maja prawo w tym

Nie robi się koniecznie wszystkiego, co dozwolone.
jb

Data: 2011-12-12 18:38:31
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Pytasz jak dziecko.

   Sa partia polityczna antysystemowa i maja prawo w tym

Nie robi się koniecznie wszystkiego, co dozwolone.

*******************************

Nie, to ja ciebie pytam jak dziecka.

Powiadasz, ze nie robi sie koniecznie wszytkiego co dozwolone? A co robi PO, SLD czy ta cala partia Palikota?  To sa dzialania dozwolone w
normalnym systemie demokratycznym?

Jak to sie stalo, ze partia tego pomylenca i szumowiny - Palikota, potrafila w
ciagu kilku dni zwiekszyc poparcie z poziomu ok.1 % do ponad 10%?

W jakim systemie jest mozliwy taki blyskawiczny skok poparcia?

Potrafisz wyjasnic dlaczego partia opozycyjna jest ciagle obiektem
zainteresowania, a partia rzadzaca moze robic co jej sie tylko podoba, a media
nia sie prawie nie zajmuja??

Kaczynski mowi, to zle, Kaczynski milczy - tez zle.

Zdajesz sobie sprawe w jakim systemie zyjesz, czy jeszcze nie?

Data: 2011-12-12 11:36:58
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII

A co zrobił Kowalski z IIB?
Wybił szybę!
jb

Data: 2011-12-12 20:20:48
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> Nie, to ja ciebie pytam jak dziecka.
>
> Powiadasz, ze nie robi sie koniecznie wszytkiego co dozwolone?
>
> A co robi PO, SLD

A co zrobil Kowalski z IIB?
Wybybil szybe!

uwazasz sie chyba za doroslego, wiec nie zadawaj pytan na poziomie przedszkolaka:)

Data: 2011-12-12 14:41:50
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII

Ależ nie zadaje żadnych pytań.
jb

Data: 2011-12-12 11:38:37
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII

Kaczynski mowi, to zle, Kaczynski milczy - tez zle.

Dokładnie tak jest.
Nie wie kiedy mówić, nie wie kiedy milczeć. Najlepiej niech sie wycofa
z polityki.

jb

Data: 2011-12-12 20:24:27
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> Kaczynski mowi, to zle, Kaczynski milczy - tez zle.

Dokadnie tak jest.
Nie wie kiedy mowic, nie wie kiedy milczec. Najlepiej niech sie wycofa
z polityki.

ale Palikot, Niesiolowski, Walesa, Komorowski i Tusk - moga w polityce zostac, bo wiedza kiedy mowic, a kiedy milczec?

Bardzo dorosly facet jestes:))

Data: 2011-12-12 14:52:17
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 12 Gru, 21:24, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> z polityki.

ale Palikot, Niesiolowski, Walesa, Komorowski i Tusk - moga w polityce zostac,

A co ma do rzeczy moja osobista dorosłość?
Wybieramy polityków, płacimy podatki na polityków nie za ich dobre
chęci, ale za skuteczność działania.
Tuski i Palikoty wiedzą co mówić, więc są skuteczni. To, że ci się to
niepodoba, nie wystarczy.

jb

Data: 2011-12-12 12:11:31
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
Potrafisz wyjasnic dlaczego partia opozycyjna jest ciagle obiektem

Pytanie 'dlaczego' jest pytaniem filozofa.
Polityk powinien wiedzieć, w jaki sposób.
jb

Data: 2011-12-12 20:31:12
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
> Potrafisz wyjasnic dlaczego partia opozycyjna jest ciagle obiektem

Pytanie 'dlaczego' jest pytaniem filozofa.
Polityk powinien wiedziec, w jaki sposob.

najlepiej jesli jako lider opozycji bedzie sie zgadzal ze wszytkim co powie partia rzadzaca?

Czyli chcesz aby bylo tak jak systemie totalitarym? A przeciez krytykujesz system komunistyczny na tej grupie. Zdecyduj sie w koncu czy jestes antykomunista,antytotalitarysta czy tylko ci sie wydaje.

Data: 2011-12-12 14:58:25
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 12 Gru, 21:31, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

> Pytanie 'dlaczego' jest pytaniem filozofa.
> Polityk powinien wiedziec, w jaki sposob.

najlepiej jesli jako lider opozycji bedzie sie zgadzal ze wszytkim co powie
partia rzadzaca?

Cóż z tego, że on się zgadza, skoro jest drugi raz w mniejszości?

[...]

Ja się nie musze tutaj deklarować, a twoje próby zidentyfikowania mnie
nikomu nie są potrzebne. Potrzebne jest zwyciestwo, a nie jałowy
wywód, kto jest kto.

jb

Data: 2011-12-12 09:42:52
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII

A Donaldino by go nie podpisal?

Nie piszę tutaj o Donaldinie, tylko o was (dzieciaki).
jb

Data: 2011-12-12 17:54:47
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
> A Donaldino by go nie podpisal?
A Donaldino by go nie podpisal?

Nie piszę tutaj o Donaldinie, tylko o was (dzieciaki).
******************************

tylko ci sie wydaje, ze jestes dojrzaly. Moze jestes bardziej dojrzaly anizeli
Stefan, czy Lepercham - ale tylko niewiele, jak zreszta widac na zalaczonym
obrazku (vide twoja odpowiedz ktora wkleilem):)))

Szybko wysiadasz w dyskusji na argumenty merytoryczne.

Data: 2011-12-12 11:54:00
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 12 Gru, 18:54, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

> [...]

obrazku (vide twoja odpowiedz ktora wkleilem):)))

Szybko wysiadasz w dyskusji na argumenty merytoryczne.

Juz dawno przestałes odpowiadać merytorycznie. Argument 'robimy, bo
mamy prawo' oznacza wyczerpanie argumentów. W zasadzie sprowadzają się
do jednego: Kaczyński to uczciwy Polak, a PiS jest jedyną formacją
otoczoną zdrajcami. Czy nie uważasz, że to troche wstyd, że nie stać
nas na innych 'dobrych Polaków"? Czy nie uważasz, że to troche wstyd
mieć w sejmie tylko jedna uczciwą formację? I nie pytam dlaczego tak
jest, tylko co zrobić, aby tak nie było. Czy nie uważasz, że dorosły
człowiek (tym bardziej polityk) nie powinien na lewo i prawo
rozgłaszać, że jest nieustannie zdradzany? Tym sie różnimy od dzieci,
ze mamy poczucie wstydu.

jb

Data: 2011-12-12 20:17:35
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
> mamy prawo' oznacza wyczerpanie argumento.

a nie maja prawa? Co sie tak martwisz PiS-em.? Przeciez nie popierasz pisowcow.

Nie chcesz tez napisac KOGO sam popierasz, a to by pozwolilo dyskutowac bardziej merytorycznie.

Wiem, tylko tyle, ze to kosciol katolicki jest wg ciebie wszystkiemu winien:))
PiS i Kaczynscy ci nie odpowiadaja. Jestes tez przeciwny komunistom (i tutaj sie zgadzamy).

Palikociarz czy SLD?

Data: 2011-12-13 03:28:13
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 12 Gru, 21:17, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

a nie maja prawa?

Oczywiscie, że mają. Ale nie jest to argument merytoryczny za
podjeciem działania.

Data: 2011-12-13 03:51:54
Autor: jrr
wrote:

a nie maja prawa? Co sie tak martwisz PiS-em.? Przeciez nie popierasz
pisowcow.

Kogo ja popieram nic nie wnosi do merytorycznej dyskusji.

Nie chcesz tez napisac KOGO sam popierasz, a to by pozwolilo dyskutowac
bardziej merytorycznie.

Widać, że (podobnie jak ja) byłes w konspiracji. To jest cehca
konspiratorów: Najpierw wiedzieć z kim rozmawiasz, a potem zastanawiać
się nad tym co on mówi/pisze itd.
To się sprawdza w zaborach, okupacjach, ale nie dzisiaj, gdzie trzeba
zdobywać ludzkie serca, aby wygrywać wybory i skutecznie bronić
interesów Polski.

Wiem, tylko tyle, ze to kosciol katolicki jest wg ciebie wszystkiemu winien:))
PiS i Kaczynscy ci nie odpowiadaja. Jestes tez przeciwny komunistom (i tutaj
sie zgadzamy).

Rozwiązuj lepiej krzyżówki i rebusy.

Palikociarz czy SLD?

Spróbuj przekonać do programu PiS każdego. Ludzi o idealistycznym
nastawieniu jest na ogół mniejszość. Nie sprawdziła się teza Michnika
o 'twardym 30% rdzeniu SLD'. Dzisiaj ten elektorat przechwyciło PO,
które również nie posiada twardego rdzenia. W polityce wygrywaja ci,
którzy potrafią zagospodarować bezideowy środek. Jeśli z góry
będziecie pytać o upodobania, nie wypłyniecie ze swojej zatoczki.

P.S.
Nie raz tutaj pisałem, na kogo głosowałem. Poszukaj sobie, zamiast
zmuszać mnie do samookreśleń.
__
Pozdrawiam
Jacek Biały

Data: 2011-12-13 13:22:26
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:

> [...]

bardziej merytorycznie.

Widać, że (podobnie jak ja) byłes w konspiracji.

Teraz konspiratorów u nas nie brak. Im dalej od inkryminowanych wydażeń tym więcej konspiratorów. Niebawem okaże się, że konspiratowów było tylu, że sbecy ginęli w tej wielkiej masie i niczego nie mogli dokonać.

Data: 2011-12-13 15:44:08
Autor: stevep

=============================================>
Teraz konspiratorów u nas nie brak. Im dalej od inkryminowanych wydażeń  tym więcej konspiratorów. Niebawem okaże się, że konspiratowów było  tylu, że sbecy ginęli w tej wielkiej masie i niczego nie mogli dokonać.

3000 internowanych, a Jaruś pod pierzyną, nawet komuniści go nie doceniali.

--
stevep

Data: 2011-12-13 04:22:39
Autor: stevep
Dnia 12-12-2011 o 18:54:47  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

obrazku (vide twoja odpowiedz ktora wkleilem):)))

Szybko wysiadasz w dyskusji na argumenty merytoryczne.

Wynurzenia idioty o dojrzałości?

--
stevep

Data: 2011-12-12 09:56:58
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
Broni, broni.

Na Placu Broni

To JEDYNA w tej chwili partia opozycyjna ktora nie kolaboruje ze
zdrajcami narodu

jak wyżej

Data: 2011-12-12 18:05:14
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Na Placu Broni

To JEDYNA w tej chwili partia opozycyjna ktora nie kolaboruje ze
zdrajcami narodu

jak wyżej

 polskiego, mimo ze ja tak badyci przetrzebili.

jak wyżej

**************************

to nie sa argumenty merytoryczne, to sa tylko twoje uprzedzenia, bo brak ci
rozeznania w sytuacji i powtarzasz to co ci przekaziory wtloczyly do glowy.

Zacznij myslec SAMODZIELNIE, ale to wymaga wysilku intelektualnego.

Data: 2011-12-12 12:08:51
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 12 Gru, 19:05, "Obserwator " <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

jak wyżej

**************************

to nie sa argumenty merytoryczne, to sa tylko twoje uprzedzenia,

Owszem, uprzedzenia, że mojej racji stanu chce bronić dzieciarnia
nieustannie zdradzana przez kolaborantów (zmieńcie chociaż ten język).
I co gorsza, chcą mieć wyłączność na uczciwość, patriotyzm, chcą być
JEDYNI (przecież nie jesteście jedyni).

 bo brak ci
rozeznania w sytuacji i

Powiem ci jakie jest wasze rozeznanie w sytuacji:
Całe wasze polityczne myślenie redukuje się do identyfikacji w stadzie
- kto jest swój, a kto jest zdrajca. Operujecie najczęsciej
rzeczownikami. Brak wam jakichkolwiek analiz zjawisk zachodzących w
czasie. Brak umiejetnosci przewidywania, wyobrażenia sobie
konsekwencji słów i czynów.
Jak więc z toba rozmawiać? Rzucam merytoryczne kwestie: Jak wygrać
wybory, a ty ciągle o tym kto jest kim na podwórku.

jb

Data: 2011-12-12 10:32:00
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII

Masz takie pretensje do PiS. a ty probowales kiedykolwiek zarzadzac chociaz
mala grupa osob ?

Nie musi to byc łatwe, lecz co z tego?
Gdyby Kaczynski zarządzał własna firmą, miałbym to gdzieś.

(...)
[...]

W polityce należy sobie TWORZYĆ okoliczności.
Po jaką cholerę wyskoczył z ta Angelą? Teraz jest personalnie
odpowiedzialny za rzady Tuska i działania Sikorskiego. Polityka nie
jest prywatną firma Kaczynskiego, gdzie moze sobie robić i mówić, co
mu sie podoba. Tym bardziej, że wie, z kim tańczy (media).

jb

Data: 2011-12-12 19:00:37
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Nie musi to byc łatwe, lecz co z tego?
Gdyby Kaczynski zarządzał własna firmą, miałbym to gdzieś.

***********************

ale to partia zalozona przez Kaczynskich potrafila zdobyc poparcie 30 %, a po Smolensku zaczyna sie tworzyc ruch obywatelski, ktory sie tym wszytkim pelowcom, eseldowcom i palikotowcom bardzo nie podoba (tlumaczylem ci przeciez
ten fenomen).

Czy wokol tych antpisowskich partii tworzy sie jakikolwiek ruch obywatelski??

W polityce tez robi sie to, na co okolicznosci pozwalaja.
****************

W polityce należy sobie TWORZYĆ okoliczności.

*********************

teoretyzujesz:) Sprobuj sam cokolwiek w tej obecnej Polsce zrobic, to
spokorniejesz:)

[...]

ja tak nie uwazam. Powiedzial prawde i to masmedia (temat jak zwykle
poskomunistyczne masmedia nakrecily) zrobily z tego afere.

Gdyby w Polsce rzadzili ludzie ktorzy rzeczywiscie reprezentuja polskie
spoleczenstwo, to masmedia by sie do tego nie przyczepily.

Ale dla nich sa wazniejsze interesy panstw osciennych, a nie polskie.

Oczywiscie, ze mogl tego nie powiedziec, ale nawet gdyby nie powiedzialby
tego, to znalezliby cos innego.

Data: 2011-12-12 12:19:08
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 12 Gru, 20:00, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
[...]

Poskarż tacie, może pójdzie przyłożyć im pasem.

(...)
ja tak nie uwazam. Powiedzial prawde i to masmedia (temat jak zwykle
poskomunistyczne masmedia nakrecily)

jak wyzej

Data: 2011-12-12 21:22:07
Autor: u2
W dniu 2011-12-12 21:19, jrr pisze:
[...]

Oj tam, nie kazdy ma łoficera prowadzacego jak ty ;)

Data: 2011-12-13 04:28:10
Autor: stevep
Dnia 12-12-2011 o 21:22:07 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Eeee, ty to tylko psychiatrę prowadzącego.

--
stevep

Data: 2011-12-13 05:09:21
Autor: jrr
On 13 Gru, 04:28, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 12-12-2011 o 21:22:07 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Oj tam, nie kazdy ma łoficera prowadzacego jak ty ;)

Eeee, ty to tylko psychiatrę prowadzącego.

Wstajecie Piszczyk przed pobudką i juz rozrabiacie...

_kolektyw

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-13 15:38:00
Autor: stevep
Dnia 13-12-2011 o 14:09:21 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Eeee, ty to tylko psychiatrę prowadzącego.

Wstajecie Piszczyk przed pobudką i juz rozrabiacie...

Pomidor pieniaczu.

--
stevep

Data: 2011-12-12 12:52:32
Autor: jrr
> [...]
> W polityce tez robi sie to, na co okolicznosci pozwalaja.

****************

W polityce należy sobie TWORZYĆ okoliczności.

Skuteczność jest sprawą praktyki.

 Sprobuj sam cokolwiek w tej obecnej Polsce zrobic, to
spokorniejesz:)

I to ma być argument merytoryczny?
Kaczyński nie jest osoba prywatną. Jeśli robi błąd za błędem, powinien
ustapić. Jesli tego nie potrafi, inni powinni go rozliczać.

Data: 2011-12-12 19:32:18
Autor: Obserwator
nie napisalem jeszcze wszystkiego, wiec teraz uzupelnie

Bialy, robisz zarzut Kaczynskiemu, ze znowu cos chlapnal, a mogl tego nie zrobic.

A dlaczego akurat Kaczynskiemu nie wolno niczego chlapnac?

Cokolwiek powie, to jest zle. A mowi prawde, niestety te prawde przezuwaja
postkomunistyczne media i po przezuciu spluwaja na PiS.

Komorowski i Walesa kompromituja Polske na skale nie tylko krajowa, ale miedzynarodowa.

Gafy i wpadki tych panow, sa wlasciwie przemilczane, chociaz jeden z nich to prezydent, a drugi *bohater narodowy*.

Wklejalem przeciez link do spotkania z Pawlem Zyzakiem ktory napisal kolejna ksiazke o Walesie. A, ale wiadomo, ze ksiazke znow przecyta niewiele osob,
a przekaziory ja przemilcza lub znowu obsmieja. Ba ...o wyczynach tego *bohatera* wydala ksiazke nawet jego malzonka. To dopiero jest wtopa. Cenckiewicz i Zyzak moga sie przy wynurzeniach jego zonki, schowac:))

Data: 2011-12-12 12:24:56
Autor: jrr
nie napisalem jeszcze wszystkiego, wiec teraz uzupelnie
On 12 Gru, 20:32, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Bialy, robisz zarzut Kaczynskiemu, ze znowu cos chlapnal, a mogl tego nie
zrobic.

A dlaczego akurat Kaczynskiemu nie wolno niczego chlapnac?

Bo swoje już wychlapał.

Cokolwiek powie, to jest zle. A mowi prawde, niestety te prawde przezuwaja
postkomunistyczne media i po przezuciu spluwaja na PiS.

U taty już byłeś

Komorowski i Walesa kompromituja Polske na skale nie tylko krajowa, ale
miedzynarodowa.

Jeszcze nie?

Gafy i wpadki tych panow, sa wlasciwie przemilczane, chociaz jeden z nich to
prezydent, a drugi *bohater narodowy*.

Boże ty mój!

Wklejalem przeciez link do spotkania z Pawlem Zyzakiem ktory napisal kolejna
ksiazke o Walesie. A, ale wiadomo, ze ksiazke znow przecyta niewiele osob,
a przekaziory ja przemilcza lub znowu obsmieja.

Najlepszym przekaziorem jest sam Kaczynski. Jego juz nie trzeba
osmieszać. Najgorsze jest jednak to, że on osmiesza nie tylko siebie,
ale wszystkie wartości, które składaja sie na polska racje stanu.
Ludzie najpierw patrza na formę, a dopiero potem na treść. Jesli ci
sie to znów nie podoba, idź koniecznie do taty.

jb

Data: 2011-12-12 20:52:38
Autor: Obserwator
nie napisalem jeszcze wszystkiego, wiec teraz uzupelnie
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): (...) nie bede juz ciebie cytowal, bo ty mi nie odpowiadasz w sposob logiczny na zadne pytanie. Widze przed soba kolejnego fanatyka, ktory nie majac zadnych argumentow skrzetnie omija niewygodne dla niego fakty,a nastepnie wysyla mnie do taty, chciaz sam jeszcze z pieluszek nie wyrosl, ale chce o polityce dyskutowac.

 Czym ty sie wiec roznisz od betonowego komucha jadrysia i przerobionych komuszkow (Stefana, Idzikowskiego, Heska, Leperchama i zwolennikow PO) na tej grupie?

Z fanatykami i wyznawcami wszelkich rezimow wlasnie tak wyglada dyskusja jak z toba, bo nie maja bardzo ograniczony poziom wiedzy i nie potrafia dyskutowac
w sposob logiczny.

Tacy jak ty sa swietnym obiektem kazdej propagandy:)

Data: 2011-12-12 15:13:59
Autor: jrr
nie napisalem jeszcze wszystkiego, wiec teraz uzupelnie
On 12 Gru, 21:52, " Obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
[...]

No to czego jestem fanatykiem?

, ktory nie majac zadnych argumentow
skrzetnie omija niewygodne dla niego fakty

Nie znam takich faktów, które byłyby dla mnie niewygodne.

(...)
Tacy jak ty sa swietnym obiektem kazdej propagandy:)

Nigdy nie byłem obiektem żadnej propagandy.
jb

Data: 2011-12-12 15:27:57
Autor: jrr
nie napisalem jeszcze wszystkiego, wiec teraz uzupelnie
Widze przed soba kolejnego fanatyka, ktory nie majac zadnych argumentow
skrzetnie omija niewygodne dla niego fakty,a nastepnie wysyla mnie do taty,

Bo na to zasługujesz ciągłym mazgajeniem na temat zdrajców i
kolaborantów.

[...]

Jeśli ktos odpowiada ci podobnie, nie znaczy, że jest podobny. Prędzej
widzi to samo.

Z fanatykami i wyznawcami wszelkich rezimow wlasnie tak wyglada dyskusja jak z
toba, bo nie maja bardzo ograniczony poziom wiedzy i nie potrafia dyskutowac
w sposob logiczny.

Jeśli logika ogranicza się do nazw i ocen, to znaczy, ze ma swój kres..
Przekonanie o wartości towaru nie wystarczy, aby go sprzedać.
Przekonanie o słuszności własnej racji nie sprawi, że stanie sie
czyjąś. Nie licz, ze kogoś przekonasz samym tupaniem na zdrajców i
kolaborantów.

Dobranoc
jb

Data: 2011-12-12 21:27:57
Autor: u2
nie napisalem jeszcze wszystkiego, wiec teraz uzupelnie
W dniu 2011-12-12 21:24, jrr pisze:
U taty już byłeś

A ty u łoficera prowadzącego byłeś ? :)

Data: 2011-12-13 04:27:09
Autor: stevep
Dnia 12-12-2011 o 21:27:57 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-12-12 21:24, jrr pisze:
U taty już byłeś

A ty u łoficera prowadzącego byłeś ? :)

Tak jak ty u psychiatry?

--
stevep

Data: 2011-12-13 05:03:56
Autor: jrr
On 13 Gru, 04:27, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 12-12-2011 o 21:27:57 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> A ty u łoficera prowadzącego byłeś ? :)

Tak jak ty u psychiatry?

Stefek nie kręć mi się koło miecza, bo ci uch obetnę!
jb

Data: 2011-12-13 15:38:30
Autor: stevep

Data: 2011-12-12 19:59:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:6e97be93-e58a-41c8-8475-ac823d44b60fn6g2000vbg.googlegroups.com...

[...]

Szkopuł jest w tym, że prezes stracił połączenie z rzeczywistością. Tkwi w przeszłości. Przecież on nie umie tańczyć, więc odtrąca wszelkie partnerki do tańca, obrzucając inwektywami. I potem ma pretensje, że są mu przeciwni.
Człowiek schyłkowy. Już na nim poznali się ci, co go niedawno odstąpili. Zobaczyli to, co inni jego zagorzali zwolennicy nie chcą dojrzeć. Powinien udać się na odpoczynek, najlepiej do eremu.

Jeszcze jedna ważna sprawa. Pisowcy straszą Niemcami. Jeśli o mnie chodzi, to ja już mam tego serdecznie dość.
W 1952 roku razem z rodzicami przeniosłem się w zachodniopomorskie. Rodacy z Centralnej Polski (tak się wtedy mówiło - Centralna polska, Zachód...) serdecznie nam odradzali przenosin, twierdząc, że Niemcy wrócą i nas wygonią.
Po kilku latach dach domu zaczął przeciekać, ojciec łatał, a sąsiedzi pukali się znacząco w głowę, że ojciec zgłupiał, bo przecież Niemcy wrócą i wygonią. Nam nie lało na głowę. Oni chodzili z podaniami o przydział mieszkań komunalnych, z wiadomym skutkiem.
W latach 60-tych jeden z mieszkańców wybudował domek jednorodzinny - to samo - zgłupiał, Niemcy...
Ja sam wybudowałem w latach 70-tych domek, korzystając z kredytu Gierka. Sąsiedzi.... Niemcy wrócą...
Wchodziliśmy do UE. Trwoga. Niemcy wykupią Polskę...

Mieszkam już ponad 30 lat. Od 1952 roku minął szmat czasu, a Niemców ani widu... Gorzej. Niemcy cieszą się, że wykupujemy domy w ich miastach... Sodoma... Gomora...

I takich jak ja, wkur...ych na bzdurne gadanie jest wielu. Bardzo...

Data: 2011-12-12 11:42:39
Autor: jrr
[...]

=========================================>
Szkopuł jest w tym, że prezes stracił połączenie z rzeczywistością.

Co was, komunistów powinno tylko cieszyć.

jb

Data: 2011-12-12 20:53:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:5450f4f1-315d-42d0-b023-2b9c05de5d70u6g2000vbg.googlegroups.com...

[...]

==============================

Pos...ało cię? Przecież Jaruś jest pierwszej wody komunistą!. Mam ci przypomnieć odezwę do przyjaciół Rosjan, Gierka i pewnego polityka wieku średniego?

Dlaczego wyciąłeś tę część mojego postu:

Nie potrafisz skomentować?

Data: 2011-12-12 15:50:30
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
Dlaczego wyciąłeś tę część mojego postu:

"...W 1952 roku razem z rodzicami przeniosłem się w zachodniopomorskie.
Rodacy z

Bo to nie leży w temacie, jaki w tym wątku poruszyłem.
jb

Data: 2011-12-13 08:12:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:9e63a79f-0939-45c8-8ae2-1c7436574b13e2g2000vbb.googlegroups.com...
Dlaczego wyciąłeś tę część mojego postu:

"...W 1952 roku razem z rodzicami przeniosłem się w zachodniopomorskie.
Rodacy z

Bo to nie leży w temacie, jaki w tym wątku poruszyłem.

=====================================

Kondominium rosyjsko-niemieckie leży i fobie antyniemieckie też.

Data: 2011-12-13 05:01:00
Autor: jrr
On 13 Gru, 08:12, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:9e63a79f-0939-45c8-8ae2-1c7436574b13e2g2000vbb.googlegroups.com...

> Dlaczego wyciąłeś tę część mojego postu:

> "...W 1952 roku razem z rodzicami przeniosłem się w zachodniopomorskie.
> Rodacy z

Bo to nie leży w temacie, jaki w tym wątku poruszyłem.

====================================>
Kondominium rosyjsko-niemieckie leży i fobie antyniemieckie też.

Jeśli uważasz że leży, to idź na kaczy pochód, a mnie nie zanudzaj.
jb

Data: 2011-12-13 15:39:48
Autor: stevep

====================================>>
Kondominium rosyjsko-niemieckie leży i fobie antyniemieckie też.

Jeśli uważasz że leży, to idź na kaczy pochód, a mnie nie zanudzaj.
jb

A ty nie pójdziesz, przecież będzie tam twój ulubiony fanatyk- Gwiazda?

--
stevep

Data: 2011-12-13 04:26:16
Autor: stevep

=========================================>>

=============================>
[...]

Przecież wzorują się na Gomułce, jak mi któryś z nich znajdzie choć jedno  przemówienie Gomułki u władzy bez wtrętu o odwetowcach  zachodnioniemieckich to uznam go za geniusza.

--
stevep

Data: 2011-12-13 04:24:00
Autor: stevep
Dnia 12-12-2011 o 20:42:39 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

[...]

Przeciwników oszołomstwa każda nawet mała rzecz cieszy.

--
stevep

Data: 2011-12-11 23:15:45
Autor: boukun

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:99293d95-805c-4c7b-afd0-1561a83d6206m10g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

promować się politycznie nad ofiarami stanu wojennego. Przyjdźcie na
Ikara, ale schowajcie polityczne sztandary.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Weź ty se koło... Jak stan wojenny nie był polityką? To nic nie jest polityką, według ciebie, to nad wszystkim należąłoby przechodzić do porządku dziennego. Ja mogę owszem, też potępiać PiS i Kaczyńskiego, że w prymitywny sposób chce zbijać kapitał polityczny, ale ma do tego prawo. Natomiast NOP i inne organizacje patriotyczne to nie jedno ugrupowanie, które chce zbić kapitał polityczny, tylko masowy ruch społeczny, do protestu z 12 grudnia wzywają środowiska patriotyczno narodowe. Wiec pod nazwą Inwazja Niepodległości, który ma się odbyć 12 grudnia organizuje m. in. Nowy Ekran i robi to prawidłowo...

DZIEŃ PAMIĘCI NARODOWEJ - 12.12.2011 g. 20.00 Pl. Konstytucji, Warszawa
W Warszawie rozpoczniemy obchody Dnia Pamięci w poniedziałek 12 grudnia o godz. 20.00 wiecem na placu Konstytucji. Następnie przejdziemy ulicą Marszałkowską w pobliżu siedziby zdelegalizowanej "Solidarności" pod dom Wojciecha Jaruzelskiego.
http://tv.nowyekran.pl/post/42316,dzien-pamieci-narodowej-12-12-2011-g-20-00-pl-konstytucji-warszawa

A na temat PiSowskiej obłudy ludzie komentują też jak należy.

boukun

Data: 2011-12-12 07:53:56
Autor: jrr
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polityka :
"polityka to działalność polegająca na przezwyciężaniu sprzeczności
interesów i uzgadnianiu zachowań..."

Jak możesz przezwyciężyć 'sprzeczność interesów' z czerwonym? Twoim
interesem jest pozostać człowiekiem, interesem komucha jest zamienić
cię w chodowlane zwierzę. Gdyby Popiełuszko zajmował sie polityką, z
pewnością znalazłby się przy okrągłym stole.

jb

Data: 2011-12-12 04:46:17
Autor: stevep
Dnia 11-12-2011 o 13:48:24 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Jeżeli cokolwiek cię zniszczyło to twój idiotyzm.

--
stevep

Data: 2011-12-11 15:00:26
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): W czasie ogłoszenia stanu wojennego nie było PiS-u ani NOP-u. Nikt nie
ma prawa zawłaszać tej rocznicy. Jej obchody powinny być apolityczne.

i nikt nie zawlaszcza. Ty tez mozesz sie wlaczyc i cos zorganizowac. Voila, sklad Komitetu Honorowego:

W Komitecie Honorowym znajdą się m.in. legendy Solidarności Zbigniew
Romaszewski i Andrzej Gwiazda. Są też osoby związane z "Gazetą Polską",
"Gazetą Polską Codziennie" i mediami Strefy Wolnego Słowa: Tomasz Sakiewicz,
Katarzyna Gójska-Hejke, Marcin Wolski, ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski, Jan
Pietrzak, Jan Pospieszalski, Ewa Stankiewicz i Rafał Ziemkiewicz

...oraz np. Gornym Slasku:

*Centralnym punktem będzie widowisko plenerowe pod Krzyżem KWK Wujek, w
miejscu masakry dokonanej na górnikach 16 grudnia 1981 roku. Organizatorami
obchodów są: Stowarzyszenie Pokolenie, Społeczny Komitet Pamięci Górników KWK
Wujek Poległych 16 Grudnia 1981, Instytut Pamięci Narodowej, NSZZ &#8222;
Solidarność". Producentem spotu jest Grupa Producencka YO! z Katowic.*

Data: 2011-12-11 12:46:21
Autor: Jacek Biały
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 11 Gru, 16:00, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
[...]

To bardzo budujące.

Po smoleńskiej katastrofie spadły nakłady Gazety Wyborczej. Pod
prezydencki pałac zaczęli przychodzić ludzie różnych politycznych
upodobań. Nastrój był podobny do tego z czasów sierpnia 1980, tyle, że
nie było radosci, lecz żałoba. Niedawne peowskie podjazdy w kierunku
prezydenta Kaczyńskiego zaczęły budzić zwykły ludzki niesmak
niezależnie od tego, czy ktoś lubi PiS, czy go nie lubi (sam
odbierałem wyrazy współczucia od człowieka związanego z trójmiejską
PO). Zbudowanej na antypisowskich emocjach Platformie groził ideowy
rozkład, który pogłebiając się w przyszłosci, mogł się przełożyć na
wyborcze wyniki.
Mógł, gdyby pod pałacem nie pojawił sie Jarosław Kaczyński. W miejscu
żałoby pojawiły się polityczne resentymenty pod jego adresem, oraz
lawina światopoglądowej nienawiści w stosunku do środowisk Radia
Maryja. Wdawanie się w moralne oceny tego ulicznego zooparku z
pewnoscią ma sens, lecz straciliśmy coś więcej.
:
Obawiam się, że podobnie może być w okolicznosciach nadchodzacej
rocznicy. Bardzo chciałbym sie mylić.
jb

Data: 2011-12-11 23:18:26
Autor: boukun

wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Phi, hi, hi, jaki tam nastrój żałoby? Skąd to się ludziom bierze porównanie do sierpnia 1980? Kilku reżimowców padło na własne życzenie i przez własną głupotę i nad czym tu ubolewać...

boukun

Data: 2011-12-12 08:38:30
Autor: jrr
wrote:

> [...]

prezydencki pałac zaczęli przychodzić ludzie różnych politycznych
upodobań. Nastrój był podobny do tego z czasów sierpnia 1980, tyle, że

Przyszli na czarno ubrani, to chyba żałoba?

  Skąd to się ludziom bierze porównanie do
sierpnia 1980?

Nie rozumiesz, jakie znaczenie ma odkrycie prawdy, a czekasz na nową
formację.

Kilku reżimowców padło na własne życzenie i przez własną głupotę
i nad czym tu ubolewać...

I w ogóle rozmawiać...
żegnam pana i nie pozdrawiam

_biały

Data: 2011-12-12 21:19:16
Autor: boukun

wrote:

> [...]

  Skąd to się ludziom bierze porównanie do
sierpnia 1980?

Nie rozumiesz, jakie znaczenie ma odkrycie prawdy, a czekasz na nową

Prawda była już znana 10 kwietnia 2010 roku. Lot na wariackich papierach nad kukułczym gniazdem. Po co to komu rozstrząsać, oszczędźmy wstydu...

boukun

Data: 2011-12-13 04:48:17
Autor: stevep

wrote:

> [...]

Prawda była już znana 10 kwietnia 2010 roku. Lot na wariackich papierach  nad kukułczym gniazdem. Po co to komu rozstrząsać, oszczędźmy wstydu...

Masz racje, przestań bredzić, wstydu sobie oszczędź.

--
stevep

Data: 2011-12-11 15:14:28
Autor: Obserwator
Apel Społecznego Komitetu Organizacyjnego Marszu.
13 grudnia pamiętamy!

Apel Społecznego Komitetu Organizacyjnego Marszu Niepodległości i Solidarności:

13 grudnia 1981 r. komuniści wypowiedzieli wojnę Polakom  po to by zniszczyć
'Solidarność", złamać niepodległościowe i społeczne dążenia Narodu, pozbawić
nas nadziei. Dlatego partia komunistyczna sięgnęła po terror wojskowy i
policyjny. Całą władzę przejęły zbrojne oddziały wojskowe okupujące ulice i
zakłady pracy. Wprowadzono godzinę policyjną, aresztowano i internowano
działaczy związkowych i politycznych. Przerwano łączność telefoniczną,
zamknięto granice, zawieszono wydawanie gazet, zamilkły stacje radiowe i
telewizyjne z wyjątkiem tych, które nadawały komunikaty wojskowe.

Stan wojenny przyniósł wiele ofiar. Polacy byli zabijania i więzieni.
Zniszczono zakłady pracy,  zrujnowano gospodarkę.  Do emigracji zmuszono blisko milion młodych ludzi, z których większość nigdy już nie powróciła do
Ojczyzny. Stan wojenny był próbą powtórzenia terroru stalinowskiego a jego
gospodarcze, społeczne i psychologiczne skutki trwają po dziś dzień.

Stan wojenny to czas bohaterstwa ale i czas zdrady. Gdy jedni podjęli walkę o
niepodległość, inni dołączyli do obozu władzy.

Stan wojenny jest zbrodnią nieukaraną i stale obecnym w naszym życiu
publicznym symbolem zdrady narodowej. Krew męczenników tamtego czasu wciąż
woła o sprawiedliwość. Nie ujawniono i nie ukarano morderców bohaterskich
kapłanów: księdza Sylwestra Zycha, księdza Stefana Niedzielaka, księdza
Stanisława Suchowolca. Nie poznaliśmy do tej pory autorów zbrodni na
błogosławionym księdzu Jerzym Popiełuszko. Bezkarni są twórcy stanu wojennego,
mordercy Grzegorza Przemyka, Bogdana Włosika i górników z kopalni &#8222;Wujek&#8221;.

Dziś już publicznie głosi się walkę z Krzyżem, z Kościołem katolickim, z wiarą
i tradycja narodową. Rządzący uniemożliwiają wyjaśnienie tragedii smoleńskiej
i śmierć elity państwowej z Prezydentem na czele. Przede wszystkim otwarcie
dąży się do ograniczenia niepodległości Państwa Polskiego. Pierwszy raz od
czasu rozbiorów przedstawiciel wolnej Rzeczypospolitej zapowiedział gotowość
rezygnacji z suwerenności. Hasło "suwerenność za bezpieczeństwo" ma przekonać
Polaków do wyzbycia się niepodległości. Tymczasem zapowiedziano  uderzenie w polską wieś i przedłużenie czasu pracy do 67 roku życia. Ten kto oddaje suwerenność niech nie liczy na bezpieczeństwo.

Polska ma zrzec się suwerenności po to by Polacy spłacali cudze długi. Taki
jest także sens ostatnich wydarzeń.

Jan Paweł II przestrzegał: &#8222;nie ma Europy Sprawiedliwej bez Polski
Niepodległej&#8221;. Dziś trzeba przypomnieć także: bez Niepodległości nie ma
bezpieczeństwa gospodarczego, socjalnego i narodowego. Tylko własne, suwerenne
państwo może zapewnić Polakom  dobrobyt i rozwój.

To właśnie dlatego - stajemy dziś razem w Marszu Niepodległości i Solidarności.

By bronić polskiej suwerenności  - zwracamy się do Polaków słowami Jana Pawła
II : &#8222;nie lękajcie się&#8221;!

Niech nasz głos sprzeciwu będzie obecny wszędzie: w miejscach pracy, w
urzędach, w szkołach. Protestujemy przeciw zamachowi na polskość i niepodległość.

Niech urzędnicy instytucji państwowych wiedzą, że służyć mają Polsce i Polakom.

Niech nasze dzieci nauczą się być dumne z tego, że są Polakami.

Tak zjednoczeni podejmujemy dziś Marsz Niepodległości i Solidarności po to by
budować Polskę Niepodległą, Sprawiedliwą i Solidarną. Społeczny Komitet Organizacyjny Marszu Niepodległości i Solidarności

Podpisz się pod apelem - wypełnij formularz

http://marsz13grudnia.pl/

Data: 2011-12-11 13:20:48
Autor: HaMMeR
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
Od kilku lat zwolennicy Jaruzelskiego nie pojawiaj=B1 si=EA w jego obronie
na ulicy Ikara w czasie grudniowych rocznic. Tym bardziej we wtorek
nie powinno by=E6 tam =BFadnych przepychanek. W t=B1 okr=B1g=B3=B1 rocznic=
=EA by=B3by
to znak, =BFe sekta jaruzelczyk=F3w wymiera, a genera=B3=F3w stanu wojenneg=
os=B1dza w=B3a=B6nie historia.
Jaros=B3aw Kaczy=F1ski (pomimo jego cho=E6by najs=B3uszniejszych racji) jes=
cz=B3owiekiem, kt=F3ry w Polsce budzi najwi=EAcej negatywnych emocji. Jego
marsz zmobilizuje nie tylko jego merytorycznych przeciwnik=F3w (np. w
sprawie Europy), ale ca=B3e rzesze m=EAt=F3w spo=B3ecznych, kt=F3re o polit=
yce i
historii maj=B1 niewielkie pojecie, lecz po prostu nie lubi=B1 kogo=B6
takiego, jak Kaczy=F1ski. Czy chcecie ich widzie=E6 na ulicy Ikara, gdzie
przyjd=B1 broni=E6 autor=F3w stanu wojennego tylko dlatego, =BFe dra=BFni i=
ch
prezes PiS? (a mo=BFe celowo chcecie ich sprowokowa=E6 / pokaza=E6? Tylko
komu i po co?)
Je=B6li 13 grudnia dojdzie do antypisowskich burd, =B6wiat powie, =BFe
pot=EApianie stanu wojennego jest w Polsce g=B3osem jednej politycznej
partii.
__
Pozdrawiam
Jacek Bia=B3y

13 grudnia J.Kaczyński i kompani powinni udać się pod dom Jaruzelskiego i tam
śpiewać pieśni patriotyczno-pogrzebowe. Udowodnią w ten sposób swoje chamstwo.

Data: 2011-12-11 16:57:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-10 23:21, Jacek Biały pisze:
[...]

Za wcześnie! Historia osądzi ich za kilkaset lat. Teraz to tylko gra polityczna.

Data: 2011-12-11 13:01:59
Autor: Jacek Biały
On 11 Gru, 16:57, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Pozdrawiam
> Jacek Biały

Za wcześnie! Historia osądzi ich za kilkaset lat.

Typowa lewacka scholastyka.
Za kilkaset lat nikt nie bedzie wiedział kim był Jaruzelski, o czym on
dobrze wie jak i ty. Ale chciał, żeby historia go sądziła.
Zapowiadał to ogłaszajac stan wojenny i z pewnoscia nie liczył na
archeologiczne skorupy. Tak więc wypełniamy jego wolę.

jb

Data: 2011-12-12 21:00:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-11 22:01, Jacek Biały pisze:
[...]

Typowe rozważania kogoś bez uprzedzeń.

I to dobrze że nie będa kojarzyć człowieka a czyn.. Z pewnością będziemy wtedy także bogatsi o nowa doświadczenia. Zauważ że my jakoś nie podchodzimy do Faraonów jak do ludzi mających na sumieniu setki tysięcy istnień ludzkich.

Data: 2011-12-12 15:42:44
Autor: jrr
On 12 Gru, 21:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Typowe rozważania kogoś bez uprzedzeń.

I to dobrze że nie będa kojarzyć człowieka a czyn.. Z pewnością będziemy

Już jesteśmy bogatsi o wiedzę, że Jaruzelski prosił sowietów o zbrojną
interwencję na wzór Wegier i Czechosłowacji.

 o nowa doświadczenia. Zauważ że my jakoś nie
podchodzimy do Faraonów

Nie znam zadnego faraona, więc cóż mnie to obchodzi?
Ja w 81 roku byłem prostym robolem, a on w Moskwie się żalił, że ma za
mało wojska.
jb

Data: 2011-12-13 15:52:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-13 00:42, jrr pisze:
[...]

wtedy takĹźe bogatsi
Już jesteśmy bogatsi o wiedzę, że Jaruzelski prosił sowietów o zbrojną
interwencję na wzór Wegier i Czechosłowacji.

Myślę że to raczej ty i tobie podobni są zubożeni o fakty i wzbogaceni o mity..

  o nowa doświadczenia. ZauwaĹź Ĺźe my jakoś nie
podchodzimy do FaraonĂłw
Nie znam zadnego faraona, więc cóż mnie to obchodzi?
Ja w 81 roku byłem prostym robolem, a on w Moskwie się żalił, że ma za
mało wojska.
jb
Tak samo będzi postrzegać stan wojenny większość Polaków, gdy tylko propaganda znajdzie sobie inne tematy. A dzisiaj dzięki twej tubie kapitalistów gównażeria po kilkanaście lat "protestuje" pod domem generała "swoje" krzywdy wynikłe ze stanu wojennego.

No nie! Człowiek Pracy a takie prokapitalistyczne wynaturzenia..

I słusznie, Jankeskie Crouise`y i Tommahawk`i nie były rozmieszczane w zachodniej Europie dla ozdoby. Faktycznie mieliśmy za mało wojska do samoobrony przed imperialistami.

Data: 2011-12-14 05:23:31
Autor: jrr
On 13 Gru, 15:52, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> mało wojska.
> jb

Tak samo będzi postrzegać stan wojenny większość Polaków, gdy tylko

Niedoczekanie twoje jadrysiu!
Propaganda juz znalazła sobie inne tematy, więc prawda o czerwonym
gównie zaczęła wypływać (juz nie jest was 2/3 jak jeszcze niedawno).

jb

Data: 2011-12-14 05:47:31
Autor: jrr
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII

No nie! Człowiek Pracy a takie prokapitalistyczne wynaturzenia..

Bo w kapitaliźmie ludziom pracy żyje sie najlepiej.
Zamiast stać w kolejce po czerstwy chleb, pojedzie raz w tygodniu z
rodziną do marketu. Myślisz, ze tam kupuja kapitaliści? A kto jeździ
na wycieczki do Hiszpanii, Tunezjii? Oczywiscie ludzie pracy!
Kapitalista  posiada jacht na Martynice, lub Polinezji francuskiej, a
we Wiedniu zatrzymuje sie tylko na piwo.
Niedawno byłem w sanatorium zbudowanym dla PRL-owskich prominentów.
Dzisiaj tam jeżdżą ludzie pracy. Kapitalista woli hotel Gołębiewski,
jeśli interesy zawioda go do Wisły lub Mikołajek.

I słusznie, Jankeskie Crouise`y i Tommahawk`i nie były rozmieszczane w
zachodniej Europie dla ozdoby.

A żebyś wiedział komuchu. Z całego świata chcieliście zrobić chlew?

Faktycznie mieliśmy za mało wojska do
samoobrony

To brońcie się na księzycu! Tam jeszcze nie da sie niczego zepsuć.
jb

Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII