Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII

Data: 2011-12-10 22:45:13
Autor: Obserwator
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
Jesli 13 grudnia dojdzie do antypisowskich burd, swiat powie, ze
potepianie stanu wojennego jest w Polsce glosem jednej politycznej
partii.

a coz ty sie tak martisz tym, co powie swiat? Czy swiat sie przejmuje tym, co
mowia Polacy?

Kazdy przejmuje sie przede wszytkim swoimi problemami.

Zobacz co sie dzieje w Rosji, co sie dzialo w USA, Grecji, we Wloszecch czy Anglii.

Co sie dzieje w krajach arabskich czy Izraelu. No i co? Spoleczenstwa walcza o swoje sprawy, a ty sie schowaj do mysiej dziury jak sie tak przejmujesz tym co swiat o tobie powie:))

Jesli chcesz sie dowiedziec czegos wiecej o tym marszu, to wejdz na niezaleza.pl i przeczytaj sobie wywiad z Mariuszem Kaminskim , nowym wice pisiorow. On wszystko wyjasnia: dlaczego ten marsz jest organizowany i jakie jest jego zabezpieczenie.

Data: 2011-12-11 00:11:37
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 10 grudzień 2011 23:45:

On wszystko wyjasnia: dlaczego ten marsz jest organizowany i jakie jest jego
zabezpieczenie.

No, ciekawość mnie też zżera po co marsz? Może od razu cała defilada albo wiece, masówki czy inne oflagowania? Nie lepiej strajki? To zdrowe dla ciała i umysłu. Można wtedy w chwili wolnej waszkie sprawy wszechświata pod kopułką rozważyć. :-)

Data: 2011-12-10 23:16:08
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
 No, ciekawość mnie też zżera po co marsz?

i po co ta cala litania twoich wymyslow? wejdz na niezalezna.pl i po prostu przeczytaj to co zaproponowalem. --

Data: 2011-12-11 00:21:50
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 11 grudzień 2011 00:16:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

 No, ciekawość mnie też zżera po co marsz?

i po co ta cala litania twoich wymyslow? wejdz na niezalezna.pl i po prostu
przeczytaj to co zaproponowalem.

Kiedyś nie pomnę który z Kaczyńskich wieszczył, że jak wygra PO to będzie nowy 13 XII . Więc czekam na to z utęsknieniem. :-)

Data: 2011-12-11 01:30:25
Autor: Jacek Biały
Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII
On 10 Gru, 23:45, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Jesli 13 grudnia dojdzie do antypisowskich burd, swiat powie, ze
> potepianie stanu wojennego jest w Polsce glosem jednej politycznej
> partii.

a coz ty sie tak martisz tym, co powie swiat?

Łapiesz mnie za słówka, lecz ja zastanowiłem się dwa razy, zanim
postawiłem słowo świat i teraz wytłumacze ci, co ono oznacza.
Świat nie składa sie tylko z tej większosci, która nie interesuje się
Polską. Świat to również Polska, to również zagraniczna Polonia, a
także nie Polacy, którzy sprawami Polski interesują się z własnych
powodów (chociażby takich, że sami znajdują się w sytunacji, w jakiej
była Polska w latach 80.). Świat jest systemem rurek połączonych,
dlatego każdy powinien wiedzieć co robi.

jb

Data: 2011-12-11 09:42:17
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc0ndp$8pl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rzygam juz PiS-em, Kaczyńskim, Macierewiczem, Fotygą, Girzyńskim, Hofmanem i grupowymi pisowskimi oszołomami takimi jak ty czy HaMMeR.

BomBel

Do zwolenników marszu Kaczyńskiego 13 XII