Do żydożerczych polskich świń: Wasz gatunek nie będzie Polakami jak Eryka Steinach!

Data: 2009-12-15 01:40:29
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Do żydożerczych polskich świń: Wasz gatunek nie będzie Polakami jak Eryka Steinach!
Do żydożerczych polskich świń!
Wy Tymczasowi Polacy!
Wasz gatunek nie będzie Polakami jak Eryka Steinach!

Tymczasowi Polacy wykopiemy wasz gatunek z Polski tak jak
nasi dziadkowie wykopywali z Polski wasz gatunek w ograniczonej
ilości białoskórego tucznika tuż po Drugiej Wojnie Światowej.

Wy polskie świnie dziś jeszcze Polacy. Jutro kto wie.
Może biali żydożerczy Chińczycy z was będą już za parę lat?

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2009-12-15 10:35:48
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-15 02:40, pan Piotr Glownia h. Godzyamba pisze:
Do żydożerczych polskich świń!

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba

Ale dlaczego się Waść zwracasz do nich na psp? Nie lepiej powiedzieć im to w chlewie?

Data: 2009-12-15 10:42:57
Autor: Prawusek
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hg7l9k$ta7$2news.onet.pl...
> [...]
Godzyamba

Ale dlaczego się Waść zwracasz do nich na psp? Nie lepiej powiedzieć im

Właśnie tam został zamknięty Gudziamba i chrumka w nadziei, że dotrwa do
Wigilii i będzie mógł przemówić ludzkim głosem.

Data: 2009-12-15 17:04:42
Autor: bolek

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hg7mbc$eac$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

Właśnie tam został zamknięty Gudziamba i chrumka w nadziei, że dotrwa do
Wigilii i będzie mógł przemówić ludzkim głosem.

To jednak prawda, że tylko rzydoska świnia może tak bluzgać na Polaków.
Te bezgłownia czemu ruszasz świnie.
Przecież są koszerne podobno.

bolek

Data: 2009-12-19 16:37:18
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Tue, 15 Dec 2009 17:04:42 +0100, bolek wrote:

> [...]

To jednak prawda, że tylko rzydoska świnia może tak bluzgać na Polaków.
Te bezgłownia czemu ruszasz świnie. Przecież są koszerne podobno.

Następny Szwab z polskim paszportem i rodzony w Polsce z
polskiego germańskiego chłopa. Poznać po antysemityźmie,
jeśli nie po tej słomie z jego gumaków.  Jakim prawem polskie
prawo wymusza etniczne mieszanie się nas Sarmatów z takimi
jak ten anonim bolek? Kogoś polski a świński łeb za ten chlew
etniczny winien polecieć.

bolek do importuj sobie murzyna z Madagaskaru do Polski
jeśli ci białoskórzy Żydzi i białoskórzy Słowianie tak
doskwierają i rób sobie ten twój Naród Polski i tych twoich
Polaków tak dalej w najlepsze. Byle beze mnie!
Ode mnie odczep się ty Polaku. Nie twoim rodakiem wśród
Polaków jestem ty Polaku anonimie bolku z polskiego pospólstwa.

Data: 2009-12-19 16:28:34
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Tue, 15 Dec 2009 10:35:48 +0100, Jadrys wrote:

Ale dlaczego się Waść zwracasz do nich na psp? Nie lepiej powiedzieć im
to w chlewie?

Mi się nie widzi, aby w jednym kraju żyli razem ze sobą Słowianie
i Germanie. Żyję w Szwecji i z własnego doświadczenia wiem co
to jest etniczne wykluczenie. Acz póki mamy chlew w formie polskiego
społeczeństwa, polskiego państwa, czy tej wielkiej międzynarodowej Unii...
to narzekam tam, gdzie może ktoś rozumie tą ponad tysiącletnią różnicę
pomiędzy Słowianami i Germanami i tą palącą potrzebę rozdzielenia tych
etnicznych grup od siebie. Wielu będzie wrzeszczało wielkim głosem jak
tolerancyjna Rzeczpospolita Obojga Narodów, lecz żaden z tych
pieprzonych "tolerancyjnych" polskich krzykaczy nie powie głośno,
że żaden szlachcic nie był zmuszony prawem społem mieszkać z
Turczynami, Germanami, Żydami, Ormianami, Cyganami, Grekami,
Holendrami i etc o innej tradycji niż szlachecka jak to się dziś
dzieje w Polsce z tymi robolami i chłopami. Tolerancja była, lecz
żadnego wykluczania ludzi z życia w społeczeństwie popieprzonym
etnicznym mieszaniem. Człowiek miał swoją rodzinę i swój ród.
Sam nie był i nikt go nie mieszał na siłę z obcymi. Nie patrzyło
się gdzie przemysł potrzebuje nowoczesnych niewolników, lecz się
żyło w domu rodzinnym często ze starszymi pokoleniami.

Mi Słowianinowi też się należy w Europie mój kawałek szczęścia
i mój kawałek Europy pod tym niebem, na której mógłbym żyć po
słowiańsku jak moi przodkowie żyli. To moje tubylcze wręcz prawo
polskiego szlachcica. Najwyższy czas wszystkich germanofilów w
Polsce prześladujących nas Sarmatów za naszą wschodnią cywilizację
usunąć z ekstremalnym uprzedzeniem z naszej ziemi Piastów.
Oni nie płakali nad naszym szlacheckim losem, lecz wyśmiewali się
z nas i nabijali. Najwyższy czas na sprawiedliwość by tym Polakom
dostało się oko za oko jak będą znikać z Polski na zawsze.

Data: 2009-12-22 09:24:46
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-19 17:28, pan Piotr Glownia h. Godzyamba pisze:
[...]

Wielka mądrość tkwi w tych słowach Panie Głownia.  Jednak myślę że twoje waść tęsknoty, są na dzień dzisiejszy  nie do zrealizowania.

Data: 2009-12-26 02:35:06
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Tue, 22 Dec 2009 09:24:46 +0100, Jadrys wrote:

[...]

Czy aby tylko moje ostatnimi 200 laty? Być może ostatnim w tej warcie
pokoleń stoję, lecz wiara mnie nie opuszcza, że romantyczny i powstańczy
duch moich pradziadków nie umrze ze mną, z moim pokoleniem.

200 lat temu Polskę rozdzielono na trzy części ponieważ zgody w narodzie,
tym naszym szlacheckim, nie było. 200 lat przeszło i nadal zgody brak.
Dziś pokutuje fałszywy przesąd, że Polska może być naprawiona. Ta Polska
naprawiona być nie może. Tej Polsce brakuje 300% jej powierzchni.
Tej Polsce brakuje 100% jej ludności. Tej właściwej słowiańskiej ludności, a nie
temu mieszanemu towarzystwu z jej zachodnich rubieży. To nie jest Polska.
To jest ogryzek. Kształtem i wielkością nie Rzeczpospolitą przypominający,
lecz Księstwo Warszawskie. Taka mała kość rzucona słowiańskim psom
pod nogi, aby poprzestały ujadać, skomleć i zawodzić za swoim utraconym
w Europie domem. Swojego czasu sam Stalin żył w strachu przed
odrodzeniem tej Polski. Miał po wojnie w 1921 roku słuszne powody ku
temu. Aczkolwiek jak zauważył ze starości umierający marszałek Piłsudski
to ten Naród, ten nasz szlachecki, się nie odrodził. Stalinowi żyjącemu
w strachu przed przewrotem sponsorowanym w Rosji Sowieckiej przez
kapitalistyczną Polskę ostał się jeno strach i mord na oficerach po lasach
Katynia w odwecie za przegraną 1921 roku. Tylko jedno niepokojące mnie
pytanie się ostaje na podsumowanie tej walki niepodległościowo
wyzwoleńczej. Jakim cudem ta świadomość narodowa, ten nasz duch,
który miał nam hetmanić, miała się przetrwać przez te 200 lat i służyć ku
odrodzeniu Narodu, kiedy od momentu powołania do życia Księstwa
Warszawskiego jest ta świadomość rozpuszczana w wodzie. Dziś mamy
nie krew płynącą w żyłach tego nowego Narodu, lecz wodę. Wodę, która
nie jest w stanie zjednać w solidarności i w jedności stanowej jak krew to
czyniła przez te wcześniejsze 800 lat. Te tęsknoty w takim stanie rzeczy,
który utrzymuje się przez ostatnich 200 lat nigdy nie będą do zrealizowania
w Polsce i na pewno nigdy z takimi Polakami, których mamy.

Konstytucja 3 Maja może ma 200 lat, lecz jak wszyscy eksperci przyznają
jest nowoczesnym rozwiązaniem konstytucyjnym. Tak jak Konstytucja USA
jest. Być może brakuje jej tylko paru poprawek kosmetycznych.

Dlatego też moje tęsknoty nie opieram na warunkach zrywu narodowego,
lecz przewrotu wojskowego. Przewrotu, który przeprowadzi lustrację
całego nowoczesnego Narodu rozdzielając plewy od ziarna. Przewrotu,
który przywróci w zawieszeniu Konstytucje 3 Maja i Prawo Naturalne.
Przewrotu, który powoła Wielki Sejm, przeprowadzi wybory Króla Polski
i przekaże władzę w Polsce w ręcę tego Króla Polski, tego Wielkiego Sejmu
i tego znowelizowanego prawa powołanego do życia przez ten Wielki Sejm.
Faktycznie do przewrotu nie brakowało wiele pod koniec 2008 roku, kiedy
kryzys uderzył. W takich warunkach nawet Hitler, wróg demokracji,
demokratycznie doszedł do włądzy. Gdyby świat nie uratował swoją sytuację
ekonomiczną to kto wie. Być może ktoś już by przywracał dziś Polskę ku
naszemu odwiecznemu dobrobytowi i zamożności drwiąc ze świata jak to
ta stara Polska zawsze czyniła, że świat jest ciągle w kryzysie, kiedy w Polsce
ani mleka, ani miodu, ani chleba nikomu nie brakuje. Może za następne
100 lat będzie jakiś nowy wielki kryzys, a moja tęsknota rzeczywistością
wówczas się stanie. Może nawet na dodatek dokładnie tak jak w tych
wszystkich przepowiedniach z ostatnich 500 lat. Kto wie.