Doładowanie PrePaida z telefonu GSM

Data: 2011-01-06 09:32:47
Autor: BAREK
Doładowanie PrePaida z telefonu GSM
Dzień Dobry.
Wiem, że mając telefon w Plus-GSM mogę doładowywać numery Simplus i MixPlus z mojego konta.
Czy jest jakaś możliwość doładowywania z telefonu abonamentowego np. właśnie w Plus telefonu prepaid w Erze lub Orange?
--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-01-06 09:52:33
Autor: Jakub Danecki
BAREK wrote:
Wiem, że mając telefon w Plus-GSM mogę doładowywać numery Simplus
i MixPlus z mojego konta.  Czy jest jakaÅ› możliwość doÅ‚adowywania
z telefonu abonamentowego np. właśnie w Plus telefonu prepaid w Erze
lub Orange?

Bezpośrednio (co zupełnie nie dziwne, bo jaki interes w tym mieliby
mieć operatorzy) nie. Tylko za pośrednictwem promocji typu 1 minuta za
2 przychodzÄ…ce.

Jakub

Data: 2011-01-06 12:18:46
Autor: SDD
Do³adowanie PrePaida z telefonu GSM

U¿ytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig43d1$6nl$1news.onet.pl...
Bezpo¶rednio (co zupe³nie nie dziwne, bo jaki interes w tym mieliby
mieæ operatorzy) nie. Tylko za po¶rednictwem promocji typu 1 minuta za
2 przychodz±ce.

Ewentualnie wykorzystujac telefon w PLUSie jako kanal dostepu do konta bankowego i doladowac z tego konta. Oczywiscie doladowanie obciazy rachunek bankowy a nie abonament :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-01-06 13:14:17
Autor: Piotr M
W dniu 6 sty 2011 10:52, Jakub Danecki pisze:
Bezpośrednio (co zupełnie nie dziwne, bo jaki interes w tym mieliby
mieć operatorzy) nie.

Operator z którego przelejesz ma interes..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - SzukaÅ‚em, ale nie znalazÅ‚em."

Data: 2011-01-06 22:46:07
Autor: Jakub Danecki
Piotr M wrote:
W dniu 6 sty 2011 10:52, Jakub Danecki pisze:
> Bezpośrednio (co zupełnie nie dziwne, bo jaki interes w tym mieliby
> mieć operatorzy) nie.
Operator z którego przelejesz ma interes..

Ale jaki? Bo to jest forma usługi bankowej - a jakoś nie wiem co
mogłoby skłonić opów do otwierania banków...

Jakub

Data: 2011-01-07 11:03:01
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Piotr M napisał:
W dniu 6 sty 2011 10:52, Jakub Danecki pisze:
Bezpośrednio (co zupełnie nie dziwne, bo jaki interes w tym mieliby
mieć operatorzy) nie.

Operator z którego przelejesz ma interes..

W Netii było to możliwe, ale zlikwidowali, więc może ten interes to jednak niebardzawo.

Ponadto można doładować Gadułera przez premium SMS, ale przelicznik jest marny: 5 PLN za 11,07.

Przemek

Doładowanie PrePaida z telefonu GSM