Dożyłem

Data: 2018-03-06 12:36:38
Autor: Zenek Kapelinder
Dożyłem
Dzisiejszy dzien powinien zostac uznany za swieto narodowe. Nareszcie sa wolne sady i bandyci zostana zdegradowani.

Data: 2018-03-06 21:52:44
Autor: A. Filip
Dożyłem [Sady nie będą już szybkie! ;-)]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Dzisiejszy dzien powinien zostac uznany za swieto narodowe. Nareszcie
sa wolne sady i bandyci zostana zdegradowani.

A kiedy były szybie? :-)

Czy te degradacje są słuszne? Jak najbardziej.
Czy te degradacje tak jak zostały przepchnięte tworzą groźny precedens
który zostanie użyty "w mniej słusznej sprawie"?  Także  jak najbardziej. Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana.
Tymi dobrymi chęciami co je Merkel miało "zapraszając milionami"
i tymi co jej ma teraz PiS przeprowadzając słuszną sprawę w
"nikczemnym" stylu.

--
A. Filip

Data: 2018-03-07 02:00:47
Autor: stevep
Dożyłem
Dzisiejszy dzien powinien zostac uznany za swieto narodowe. Nareszcie sa wolne sady i bandyci zostana zdegradowani.

A Stanisława August Poniatowskiego też zdegradujecie?

--
stevep

Data: 2018-03-07 07:42:39
Autor: corrsuss
Dożyłem
W dniu wtorek, 6 marca 2018 21:36:40 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Dzisiejszy dzien powinien zostac uznany za swieto narodowe. Nareszcie sa wolne sady i bandyci zostana zdegradowani.

Dostanie wysoką nagrodę.
stevep

Data: 2018-03-07 08:18:00
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Dożyłem
Kastrat "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Dzisiejszy dzien powinien zostac uznany za swieto narodowe. Nareszcie sa
wolne sady i bandyci zostana zdegradowani.

A wszystko to dzięki https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI !

Tylko co ze Stachem Piotrowiczem? Prokuratorem stanu wojennego i PZPR-owcem!?

CL

Data: 2018-03-08 08:25:23
Autor: Presidente de San Escobar
Dożyłem
"Lump Polityczny - \(c\)  R. Terlecki - PiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod>
napisał(-a):

Tylko co ze Stachem Piotrowiczem? Prokuratorem stanu wojennego i PZPR-owcem!?

najgłośniej bili brawa dwa polityczne lumpy - Piotrowicz i jakiś major Ludowego
Wojska Polskiego (przynależność partyjna PZPR-bis czyli Pisuar) :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-07 20:53:51
Autor: stevep
Dożyłem
W dniu .03.2018 o 21:36 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Dzisiejszy dzien powinien zostac uznany za swieto narodowe. Nareszcie sa  wolne sady i bandyci zostana zdegradowani.

Dożyć dożyłeś, ale czy przeżyjesz ten rodzaj zwany przez rządzących  demokracją, a przez innych demokraturą to się dopiero okaże.

--
stevep

Data: 2018-03-07 13:20:41
Autor: Zenek Kapelinder
Dożyłem
Jesli debilu przezylem dyktature kierownictwa proletariatu to przezyje wszystko. Zwlaszcza ze obecna dyktatura przy dyktaturze czerwonej bandy to nawet nie zlobek w porownaniu z ubeckimi i sbeckimi katowniami. W kazdym miejscu w ktorym mieszkali komunistyczni bandyci powinna byc duza tablica z imieniem i nazwiskiem bandyty oraz niecnymi czynami jakimi zasluzyl sie w umacnianiu socjalizmu. Zeby wnuki sie dowiedzialy kim byl kochajacy dziadek z wysoka emerytura.

Data: 2018-03-08 03:15:09
Autor: stevep
Dożyłem
[...]

Ale własnej głupoty nie przeżyjesz wieśniaku.

--
stevep

Data: 2018-03-08 09:42:11
Autor: Morda Zdradziecka - (c) J. Kaczyński - PiS
Dożyłem
wypierdek PRL "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:32af493a-b552-4047-8bd1-c38ecf089959googlegroups.com...
Ja debil przezylem dyktature kierownictwa proletariatu to przezyje wszystko. Zwlaszcza ze obecna dyktatura przy dyktaturze czerwonej bandy to nawet nie zlobek w porownaniu z ubeckimi i sbeckimi katowniami. No ale poczekamy, już jest ruch w dobrym kierunku. Doły z wapnem czekają. W kazdym miejscu w ktorym mieszkali komunistyczni bandyci powinna byc duza tablica z imieniem i nazwiskiem bandyty oraz niecnymi czynami jakimi zasluzyl sie w umacnianiu socjalizmu. Zeby wnuki sie dowiedzialy kim byl kochajacy dziadek z wysoka emerytura.

Masz na myśłi Stacha Piotrowicza czy Hermaszewskiego, teścia R.Czarneckiego?

CL

Data: 2018-03-08 04:13:05
Autor: Zenek Kapelinder
Dożyłem
Kazdego kto spelni warunki debilu.

Data: 2018-03-08 13:23:58
Autor: Presidente de San Escobar
Dożyłem
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kazdego kto spelni warunki debilu.

warunek jest jeden - służy bolszewickim tępym faszystowskim mordom z pisuaru to
emerytura pozostanie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-08 14:47:53
Autor: stevep
Dożyłem
Kazdego kto spelni warunki debilu.

Nerwy puszczają ci cipocylindrze?

--
stevep

Data: 2018-03-08 07:15:49
Autor: Zenek Kapelinder
Dożyłem
Nerwy? Nie jestes mnie w stanie wkurwic. Byle kto nie moze mnie wkurwic. Poprawiasz mi humor jak bys chcial wiedziec.

Data: 2018-03-08 20:33:11
Autor: stevep
Dożyłem
Nerwy? Nie jestes mnie w stanie wkurwic. Byle kto nie moze mnie wkurwic. Poprawiasz mi humor jak bys chcial wiedziec.

To będę to robił bardzo często, bo twój "dobry humor" objawia się jeszcze większą głupotą.

--
stevep

Data: 2018-03-08 13:37:02
Autor: Zenek Kapelinder
Dożyłem
Tylko nie licz debilu ze cos ci zaplace za rozrywke.

Data: 2018-03-08 23:45:54
Autor: stevep
Dożyłem
Tylko nie licz debilu ze cos ci zaplace za rozrywke.

Ja też nie, wystarczy mi twoja kompromitacja.

--
stevep

Data: 2018-03-08 15:09:15
Autor: Zenek Kapelinder
Dożyłem
Znowu dales odpowiedz godna debila. Dlaczego mnie to nie dziwi?

Data: 2018-03-09 08:52:44
Autor: stevep
Dożyłem
W dniu .03.2018 o 00:09 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Znowu dales odpowiedz godna debila. Dlaczego mnie to nie dziwi?

O to nie tylko biały, ale i ty kliauznik aż wierzyć się nie chce, że  jeszcze głupszy.

--
stevep

Data: 2018-03-10 07:33:10
Autor: Komuniści i Złodzieje - (c) J. Brudziński - PiS
Dożyłem
cierpiący na zespół Vadima "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3d133c23-ab46-4837-8a1a-00804d9d1688googlegroups.com...
Tylko nie licz że ja taki debil ci zaplace za rozryfke z mojom wyłupiasą.. Ona jest moja i chłopaków z kotłowni

Koguciku to się nazywa kandauleizm, masz to od zawsze czy trafiło cie to na starość bo masz flaka?  ;-)

CL

Data: 2018-03-08 16:09:08
Autor: Komuniści i Złodzieje - (c) J. Brudziński - PiS
Dożyłem
debil z patentem "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości news:2e30ddda-7c33-4710-ada5-1c5a7d4fb4ddgooglegroups.com...
Kazdego kto spelni warunki ja debil ci to mówię bo ja spełniam.

 http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,23110237,nie-ma-na-500-plus-pensje-urzednikow-i-nauczycieli-paraliz.htmlorazhttp://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,23110262,kolejne-pieniadze-dla-o-rydzyka-z-msz-337-tys-zl.htmlOddawajmedale komuszy wypierdku! ;-))))CL

Data: 2018-03-08 08:23:48
Autor: Presidente de San Escobar
Dożyłem
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Dzisiejszy dzien powinien zostac uznany za swieto narodowe. Nareszcie sa wolne sady i bandyci zostana zdegradowani.

nieźle ci w ten pusty czerep jebie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-11 11:13:16
Autor: japanizer
Dożyłem
On Wednesday, March 7, 2018 at 5:36:40 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Dzisiejszy dzien powinien zostac uznany za swieto narodowe. Nareszcie sa wolne sady i bandyci zostana zdegradowani.

A wiadomo już kiedy ekshumują Jaruzelskiego z Powązek, by rozrzucić jego szczątki na wysypisku śmieci? Pisiorskie nekrofile lubują się w ryciu w grobach, więc chyba już niedługo?

Data: 2018-03-12 11:16:49
Autor: Presidente de San Escobar
Dożyłem
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

A wiadomo już kiedy ekshumują Jaruzelskiego z Powązek, by rozrzucić jego szczątki na wysypisku śmieci? Pisiorskie nekrofile lubują się w ryciu w grobach, więc chyba już niedługo?

zenuś kapuś zadeklarował się że osobiście z mamusią to zrobią gołymi rękami
:DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy