Doajzdowka

Data: 2019-10-10 17:45:45
Autor: J.F.
Doajzdowka

Bylo ?
https://youtu.be/jzchnJmKgts?t=205

Fajny pomysl  ... ale czy na pewno ?
Miejsce jest, zapas jest ... a pompki nie ma :-(
Albo jest, ale nie dziala.

Albo pol godziny trzeba czekac az napompuje :-)

J.

Data: 2019-10-10 09:43:11
Autor: sczygiel
Doajzdowka
W dniu czwartek, 10 października 2019 10:49:15 UTC-5 użytkownik J..F. napisał:
[...]

Kiepski pomysl.
Albo zapasowka albo kompresorek+assistance.

Mnie niezmiernie dziwi kreatywnosc aktualnych inzynierow.
W malaczu miejsce na zapasowke bylo.
W foce tez. I we fiescie. A w takim escape wymyslili ze zapasowka ma byc na zewnatrz. Na takiej powalonej szubienicy. https://www.carcarekiosk.com/video/2008_Ford_Escape_XLT_3.0L_V6/tires_and_wheels/change_a_flat_tire

Po kij?
To przeca suv jest. Miejsca w cholere. A po zimie wszystko zardzewiale, brudne.

Kto to wymysla?

Data: 2019-10-10 19:05:12
Autor: J.F.
Doajzdowka
Użytkownik  sczygiel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9a08993b-6304-418d-bc69-d3a13fda2a39@googlegroups.com...
[...]

Albo zapasowka, kompresorek i assistance :-)

Mnie niezmiernie dziwi kreatywnosc aktualnych inzynierow.
W malaczu miejsce na zapasowke bylo.
W foce tez. I we fiescie.

Ale klient chce ladne, duze alufelgi i sie nie mieszcza.

[...]

Francuzi :-)
Pomysl stary, ale ... jak to tlumaczyl doswiadczony uzytkownik:

przy drugiej gumie siegasz do bagaznika po fartuch, dlugie rekawice, zmieniasz i konczysz czysty.
W innym aucie gume lapiesz gdy masz najlepszy garnitur na sobie, zapas czysty, ale reszta nie, i konczysz brudny.
W dodatku mozesz musiec caly duzy bagaz wypakowac w bloto na poboczu, zeby sie do kola dobrac, a potem i tak do czystego bagaznika wrzucasz brudne stare kolo :-)

Pod bagaznikiem lepiej :-)

J.

Data: 2019-10-10 10:11:54
Autor: sczygiel
Doajzdowka
W dniu czwartek, 10 października 2019 12:08:05 UTC-5 użytkownik J..F. napisał:

> [...]

W dodatku mozesz musiec caly duzy bagaz wypakowac w bloto na poboczu, zeby sie do kola dobrac, a potem i tak do czystego bagaznika wrzucasz brudne stare kolo :-)

No nie :)
Bo jest i trzecia wersja:
Dzwonisz po asistance jak juz sie upaprales syfem a nawet kola nie zdjales z tej szubienicy bo sroba nie posmarowana towotem i sie nie odkreca...
A szubienica sie zaciela i nie pozwala wciagnac zapasowki spowrotem :)

Juz wole kolo w aucie :)

Data: 2019-10-10 19:40:49
Autor: 'TomN'
Doajzdowka
sczygiel@gmail.com w <news:22168347-8f6e-4dc6-b2e9-69e53e254792googlegroups.com>:
Bo jest i trzecia wersja:

Czwarta -- wypalić oczy:
sroba [...] spowrotem :)

Pugaczowa...

--
'Tom N'

Data: 2019-10-10 11:14:26
Autor: WS
Doajzdowka
On Thursday, October 10, 2019 at 7:08:05 PM UTC+2, J.F. wrote:

W dodatku mozesz musiec caly duzy bagaz wypakowac w bloto na poboczu, zeby sie do kola dobrac, a potem i tak do czystego bagaznika wrzucasz brudne stare kolo :-)

Pod bagaznikiem lepiej :-)

Hm... bo ja wiem, kiedys dostalem firmowe clio bodajze, na 100% renault. Po zlapaniu gumy przygodni francuzi pomogli mi znalezc kolo zapasowe i lewarek ;) (kolo pod bagaznikiem, lewarek + korba robiaca za klucz do odkrecenia tego mocowania gdzies pod maska). Niby fajne, tylko zdjetego kola zapakowac spowrotem pod bagaznik sie nie da ;) Na szczescie bagaznik byl pusty, wiec tam trafilo, a ta mocujaca je kratke (pusta) udalo sie jakos przykrecic, zeby wrocic... ;)

Data: 2019-10-11 14:08:59
Autor: LEPEK
Doajzdowka
W dniu 10.10.2019 o 19:05, J.F. pisze:

[...]

Jak często jeździsz opakowany w garnitur, z pełnym bagażnikiem gratów i kompletem pasażerów na pokładzie (sprawdzić, czy nie taxówkarz)?
Bo graty z bagażnika mogą trafić tymczasowo do środka.
A skoro koło wyjąłeś z bagażnika spod klapy, to w to samo miejsce ląduje brudne. Wystarczą rękawice, żeby się nie upaprać.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2019-10-12 18:06:50
Autor: J.F.
Doajzdowka
Dnia Fri, 11 Oct 2019 14:08:59 +0200, LEPEK napisał(a):
[...]

Ja nie, ale niektorzy czesto.

z pełnym bagażnikiem gratów i kompletem pasażerów na pokładzie (sprawdzić, czy nie taxówkarz)?

A to z rodzina na urlop, bez garnituru.

Bo graty z bagażnika mogą trafić tymczasowo do środka.

A tam rodzina :-)

A skoro koło wyjąłeś z bagażnika spod klapy, to w to samo miejsce ląduje brudne. Wystarczą rękawice, żeby się nie upaprać.

Cos tam sie przy okazji zawsze upaprze.
A tu elegancki komplet walizek :-)

J.

Doajzdowka